Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Når jeg kniper musklene sammen der nede klemmer det ganske greit rundt lillefingeren. Pekefingeren kan jeg klemme hardt rundt. Men når jeg er våt blir det videre igjen, da klemmer det absolutt ikke så hardt. Er dette normalt? Er bare så redd for å være vid, for når jeg blir skikkelig våt under sex er det ingen friksjon nesten, kjenner ikke så mye...og han jeg hadde sex med sist er ganske stor.. En ting til..jeg merker ganske stor forskjell på trangheten når jeg kniper og ikke kniper....Altså skjeden blir en god del trangere når jeg kniper..er det vanlig..?
Gjest Puszt Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Ser du har 3 innlegg om samme temaet. Jeg ser ingen annen løsning enn at du kommer deg på tørk.
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Helt normalt at du blir videre når du er opphisset. Helt normalt at du kan knipe rundt en finger og allikevel føle deg vid i opphisset tilstand, særlig om du også blir veldig våt. Hva du skal gjøre? Ikke vet jeg.... sliter med det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå