Gå til innhold

Kvinne som har flott bil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal holde dette kort..... vi (storfamilien) satt på verandaen og skulle grille. Noen dekket på, noen var på kjøkkenet og fikset tilbehør,, noen stod ved grillen og folk gikk ut/inn. Hyggelig og topp stemning. 

Broren min har invitert den nye kjæresten sin som ingen har møtt. Vi hører såvidt litt motorlyd så roper lillebror "sjekk den bilen a" og jeg mener det... ALLE MENNENE slipper det de har i henda for å se ned mot innkjørselen. Resten av kvelden dreier seg om henne og den bilen og jobben hennes. 

Hva er greia med menn og bil, fikk nesten følelsen at det var ekstra stas fordi hun var kvinne med den bilen. 

Anonymkode: daecb...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

manuskriptet kunne selvsagt blitt gjort annerledes. Personlig ville jeg sagt KUTT, for å gjøre scenen annerledes. Her dreide fokuset seg helt vekk. Ble bilen tema i settingen når hun kom inn døren?

Men deg som kvinne fikk ikke kontakt henne som kvinne? eller tolker jeg helt feil? 

Hva synes du om kvinnen broren din  har opprettet kontakt med? har dem blitt kjent igjennom felles venner, eller han gått igjennom en tinder profil som 99 % menn gjør for tiden.

Bare av nysgjerrighet. 

Anonymkode: 6035d...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva slags bil var det da? :) 

Anonymkode: 74a30...074

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva slags bil var det da? :) 

Anonymkode: 74a30...074

Ja, helsike ....det lurer jeg også på? 😛

Anonymkode: a7280...33f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helsike ....det lurer jeg også på? 😛

Anonymkode: a7280...33f

tipper det var jaguar.

 

Anonymkode: 6035d...71a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal holde dette kort..... vi (storfamilien) satt på verandaen og skulle grille. Noen dekket på, noen var på kjøkkenet og fikset tilbehør,, noen stod ved grillen og folk gikk ut/inn. Hyggelig og topp stemning. 

Broren min har invitert den nye kjæresten sin som ingen har møtt. Vi hører såvidt litt motorlyd så roper lillebror "sjekk den bilen a" og jeg mener det... ALLE MENNENE slipper det de har i henda for å se ned mot innkjørselen. Resten av kvelden dreier seg om henne og den bilen og jobben hennes. 

Hva er greia med menn og bil, fikk nesten følelsen at det var ekstra stas fordi hun var kvinne med den bilen. 

Anonymkode: daecb...2cc

Så kult da! 😄 Jeg er dame og elsker kule biler, så det er ikke bare menn som kan snakke om og beundre biler ;) 

Tja, hva er greia med bil...? Det er en interesse, hobby og lidenskap for noen. Akkurat som mange andre hobbyer. Grunnen til at det sikkert var ekstra gøy når bilen tilhørte en kvinne, er vel det at det er ikke så mange kvinner som er bilgale i forhold til menn, og derfor blir det litt mer spesielt kanskje. 

Anonymkode: 03cb2...bd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 14.23, xfs367 skrev:

Oisann. Kjæresten til broren din er visst gift!

Dust. 

Anonymkode: fc97c...151

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du et problem med kule biler? 😛 selv kjører jeg en pen men kjedelig volvo 😂 drømmer om mustang 😍

Anonymkode: bba34...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 22.01, AnonymBruker skrev:

Så kult da! 😄 Jeg er dame og elsker kule biler, så det er ikke bare menn som kan snakke om og beundre biler ;) 

Tja, hva er greia med bil...? Det er en interesse, hobby og lidenskap for noen. Akkurat som mange andre hobbyer. Grunnen til at det sikkert var ekstra gøy når bilen tilhørte en kvinne, er vel det at det er ikke så mange kvinner som er bilgale i forhold til menn, og derfor blir det litt mer spesielt kanskje. 

Anonymkode: 03cb2...bd9

En veldig dyr hobby...

Anonymkode: 3a113...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En veldig dyr hobby...

Anonymkode: 3a113...c06

Ja, og mange har penger nok til å holde på med det ☺️

Anonymkode: 40290...e03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 22.01, AnonymBruker skrev:

Så kult da! 😄 Jeg er dame og elsker kule biler, så det er ikke bare menn som kan snakke om og beundre biler ;) 

Tja, hva er greia med bil...? Det er en interesse, hobby og lidenskap for noen. Akkurat som mange andre hobbyer. Grunnen til at det sikkert var ekstra gøy når bilen tilhørte en kvinne, er vel det at det er ikke så mange kvinner som er bilgale i forhold til menn, og derfor blir det litt mer spesielt kanskje. 

Anonymkode: 03cb2...bd9

Virkelig? Hva er kardangen for noe da?

Anonymkode: 13a13...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva slags bil hadde hun? Det vil jeg vite ☺️

Anonymkode: 40290...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Hva er kardangen for noe da?

Anonymkode: 13a13...6cb

Så man kan ikke elske kule biler med mindre man kan aaaalt om hvordan de fungerer? 🙄 latterlig utsagn fra deg🤪

Anonymkode: bba34...ff5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så man kan ikke elske kule biler med mindre man kan aaaalt om hvordan de fungerer? 🙄 latterlig utsagn fra deg🤪

Anonymkode: bba34...ff5

Sårbar maskulinitet på sitt beste :Knegg:

Anonymkode: 0504b...d69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jente og yrke innen slike miljøer så får man vanvittig mye oppmerksomhet. Menn bare elsker jenter som kan fikse biler selv. 

Anonymkode: 0e636...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Hva er kardangen for noe da?

Anonymkode: 13a13...6cb

Dust. 

Anonymkode: fc97c...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, July 19, 2019 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Dust. 

Anonymkode: fc97c...151

Påstår at man viss nok "elsker biler" og så går man direkte til slike tåpelige personangrepbare fordi noen stiller ett enkelt spørsmål... 

Kvinnfolk i ett nøtteskall..  

Anonymkode: e918d...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 10.03, AnonymBruker skrev:

Men hva slags bil hadde hun? Det vil jeg vite ☺️

Anonymkode: 40290...e03

Jeg og! Men jeg vedder på at den i alle fall var rød.

Anonymkode: 00c96...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...