Gå til innhold

Mullah Krekar pågrepet


bjelle bjelle

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg Krekars nåværende rolle som organisator er svært begrenset. Han er så godt overvåket, at han har neppe fått utrettet noe særlig. 

Det han derimot kan er å inspirere andre, også her til lands. 

Han koster mye penger å ha i landet, og jeg kommer til å juble den dagen han forsvinner herfra, om han noen gang kommer til å gjøre det. Birger Meling er neppe ferdig med denne saken.. 

Han er i alle fall mer noe annet et symbol på hva som kan komme til landet som flyktninger. Jeg regner med at norske myndigheter har tatt den lærdommen i screeningen av nye kvoteflyktninger. En dyrkjøpt tabbe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Made4u
På 18.7.2019 den 11.00, A-hunter skrev:

Det er jo ren løgn. Italienske domstoler har jo nettopp dømt mannen til fengsel i 12 år for terroraktiviteter Krekar har drevet med - fra Norge. 12 år! Det er ikke nasking på butikken vi snakker om.

Krekar har mer blod på hendene enn noen nordmann kan fatte. Han er morder, terrorist og leder for grupper som har menneskeslakting som eneste mål.

Dette er hva FN kaller kvoteflyktningen sin det... Og han gikk inntil i går løs i Norge... For et makkverk av en rettstat.

Nå baserer den dommen seg på det samme grunnlaget som Politiets Sikkerhetstjeneste her gått gjennom og ikke funnet noen grunnlag for å ta affære, Krekar satt fengslet i Kongsvinger i tiden siktelsen baserer seg på. To andre som bor i Norge ble dømt i samme sak, her i Norge så sees de ikke som sikkerhetstrusler og dem blir derfor ikke pågrepet. Dom, slik den foreligger i Italia nå, ville aldri skjedd her til lands, alt tyder derfor på at de har lite å fare med og at saken virker å være en farse med manglende rettsikkerhet for de dømte som resultat.

Ikke første gang politisk spill har endt med å vise seg å være en tynn farse i så fall. bjeller bør ringe også hos deg når sågar Politiet går ut og betegner de to andre dømte som ingen sikkerhetsrisiko og det faktum at de ikke blir pågrepet. Sågar representanter fra Politiets Sikkerhetstjeneste har gått ut og sagt at de er uenig med Italias rettsvesen i dette, og nær sagt betegnet det hele som en farse.

Viser bare at Italias rettsvesen ligger langt tilbake sammenlignet med bl.a. våres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Made4u skrev:

Nå baserer den dommen seg på det samme grunnlaget som Politiets Sikkerhetstjeneste her gått gjennom og ikke funnet noen grunnlag for å ta affære, Krekar satt fengslet i Kongsvinger i tiden siktelsen baserer seg på. To andre som bor i Norge ble dømt i samme sak, her i Norge så sees de ikke som sikkerhetstrusler og dem blir derfor ikke pågrepet. Dom, slik den foreligger i Italia nå, ville aldri skjedd her til lands, alt tyder derfor på at de har lite å fare med og at saken virker å være en farse med manglende rettsikkerhet for de dømte som resultat.

Ikke første gang politisk spill har endt med å vise seg å være en tynn farse i så fall. bjeller bør ringe også hos deg når sågar Politiet går ut og betegner de to andre dømte som ingen sikkerhetsrisiko og det faktum at de ikke blir pågrepet. Sågar representanter fra Politiets Sikkerhetstjeneste har gått ut og sagt at de er uenig med Italias rettsvesen i dette, og nær sagt betegnet det hele som en farse.

Viser bare at Italias rettsvesen ligger langt tilbake sammenlignet med bl.a. våres...

Det er både trist og skremmende å se hvor naiv det går an å bli.

Kreker, er, og har alltid vært, en trussel mot oss, Norge, demokratiet og friheten. Krekar er en morder, en terrorist, en drapsmann, en konemishandler og en konstant trussel. Selv da han ble pågrepet kom han med trusler. At du frikjenner han sier mye mer om deg enn om Krekar.

De andre blir ikke betegnet som "ingen sikkerhetsrisiko". Norge har forsynt dem med statsborgerskap mens de har vært under etterforskning, de kan derfor ikke utleveres og det er derfor ingen grunn til å pågripe dem. Men begge har de altså vært under etterforskning i Tyskland og er nå dømt for terroraktiviteter i Italia. De er en sikkerhetsrisiko hvert eneste sekund. At vårt eget rettsvesen (og vår rettsikkerhet) er ute av spill på multikulturens alter endrer jo ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 1.17, Example skrev:

Nå tror jeg Krekars nåværende rolle som organisator er svært begrenset. Han er så godt overvåket, at han har neppe fått utrettet noe særlig. 

Det han derimot kan er å inspirere andre, også her til lands.

Det er jo nettopp dette han er dømt for i Italia. Oppfordring, finansiering, bidrag og støtte til ny terror. Sågar som en lederskikkelse.

De andre dømte har utgitt seg for å være "journalister" med særs interesse for Krekar. De har møtt, "intervjuet" og sendt saker til magasiner i Irak. Krekar får ut meldinger på tross av Norges eventuelle, og antagelig rimelig avslappede, overvåkning av terroristen, drapsmannen, morderen og trusselen Krekar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
10 minutter siden, A-hunter skrev:

Det er både trist og skremmende å se hvor naiv det går an å bli.

Kreker, er, og har alltid vært, en trussel mot oss, Norge, demokratiet og friheten. Krekar er en morder, en terrorist, en drapsmann, en konemishandler og en konstant trussel. Selv da han ble pågrepet kom han med trusler. At du frikjenner han sier mye mer om deg enn om Krekar.

De andre blir ikke betegnet som "ingen sikkerhetsrisiko". Norge har forsynt dem med statsborgerskap mens de har vært under etterforskning, de kan derfor ikke utleveres og det er derfor ingen grunn til å pågripe dem. Men begge har de altså vært under etterforskning i Tyskland og er nå dømt for terroraktiviteter i Italia. De er en sikkerhetsrisiko hvert eneste sekund. At vårt eget rettsvesen (og vår rettsikkerhet) er ute av spill på multikulturens alter endrer jo ikke på det.

Naiv? Er mange som kommer med fordummende innlegg her, og da korrigerer jeg med glede dem og er langt fra naiv av den grunn.

- - -

Jeg er enig i at Krekar er en trussel mot nasjonens sikkerhet, akkurat det tenker jeg ingen er uenig i, er mye ved Krekar og hans historie som medfører at han er uønsket her i landet og personlig ser jeg at han burde bli straffeforfulgt for dette. Selv liker jeg ikke Krekar.

Men altså, like fult er dommen i Italia en farse, fortjener ikke en gang stempelet en parodi slik jeg forstår det, så å gå til angrep på den som et politisk makkverk av en dom tenker jeg at med tiden vil vise seg å være riktig (ikke første gang i så fall, så ingen burde være overrasket over hva politisk storspill kan stelle i stand). Jeg vil hevde toskeskapen og naiviteten består i å lukke øynene for hva den dommen faktisk er, slik du gjør og det har du nok sikkert med deg mange FRP-velgere i å tenke (det blir for lite gjennomtenkt synspunkt).

Tull det siste der, PST gikk inn og så på saken (både mot dem og Krekar) og sa jo selv at det var en tynn suppe de ikke la noe i, her i Norge var det ingen grunn til straffeforfølgelse slik jeg las uttalelsen i alle fall. De hadde blitt utlevert dersom saken stilte seg annerledes, men slik er det jo ikke og når sågar PST går ut og sier det dem gjør så stoler jeg mer på det enn noe som i større og større grad ser ut som et politisk spill i et valgår, huske på at FRP bl.a. gjør det særs dårlig på valgmålinger og er i en krise, samtidig har de nær sagt lovet å få han ut... Beklager, men all møtevirksomheten som har foregått fra Justisdepartementet og Italienske myndigheter, alt tyder på et politisk storspill med de uttalelser PST har kommet med i alle fall. Dessuten ble de jo dømt uten å ha fått svart for seg i saken, at dem skulle få det over video-overføring ble det satt foten ned for og det i seg selv forteller jo ganske mye om at det ikke var ment at dommen skulle være rettferdig heller.

Så jeg vil betegne deg som den naive her. Greit nok, alle vil ha Krekar ut av landet. Men altså, jeg forstår at det må skje på saklig vis, du derimot er den som er villig til å hoppe bukk over alt som heter rettsikkerhet og kanskje også menneskerettigheter, i så fall står du for et samfunn de færreste ønsker å ha og er direkte primitiv i tankegangen slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å skjønne hva som skjer, norske medier skriver så vagt. Men, er Kreket fortsatt i Norge? Eller har Italia hentet han?

Og, hvorfor vil Italia fengsle han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
På 20.7.2019 den 12.29, Made4u skrev:

Tull det siste der, PST gikk inn og så på saken (både mot dem og Krekar) og sa jo selv at det var en tynn suppe de ikke la noe i, her i Norge var det ingen grunn til straffeforfølgelse slik jeg las uttalelsen i alle fall. De hadde blitt utlevert dersom saken stilte seg annerledes, men slik er det jo ikke og når sågar PST går ut

Jeg kalte deg naiv og det viste seg jo at det var for mildt, gitt de siste hendelser om denne "kjernekaren" din - Krekars medhjelper og medtiltalte i terror. Mannen har nå mistet sitt norske statsborgerskap (gitt på falske premisser). Og;

"PST sa til VG mandag at mannen er pågrepet, og at de har varslet Italia om at han er pågrepet."

Så, ikke for å hovere, men din lille kredibilitet, i all hovedsak påberopt av deg selv, er borte. Som dugg for solen. Og snart som terroristen mullah Krekar fra norsk jord. Og med han de kriminelle vennene hans. 

Tynn suppe, var det så?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 8.22, A-hunter skrev:

Jeg kalte deg naiv og det viste seg jo at det var for mildt, gitt de siste hendelser om denne "kjernekaren" din - Krekars medhjelper og medtiltalte i terror. Mannen har nå mistet sitt norske statsborgerskap (gitt på falske premisser). Og;

"PST sa til VG mandag at mannen er pågrepet, og at de har varslet Italia om at han er pågrepet."

Så, ikke for å hovere, men din lille kredibilitet, i all hovedsak påberopt av deg selv, er borte. Som dugg for solen. Og snart som terroristen mullah Krekar fra norsk jord. Og med han de kriminelle vennene hans. 

Tynn suppe, var det så?

Tynn suppe ja!

Et land kan ikke ha en justispolitikk og lover som er tilpasset din tankegang, det er absurd om noen skal dømmes for noe noen i kretsen deres foretar seg - skal det være slik så finnes ingen rettsikkerhet.

Ergo kan tredjemann dømmes, og det er jo riktig, han har de noe håndfast på... Ikke dermed sakt at Krekar og sistemann kan dømmes fordet, da i deres tilfelle så har sågar PST sagt at de ikke vil foreta seg noe (ergo er det heller ikke noe)...

Slutt med absurd tankegang, ren manipulering du driver med, vise hele bildet i så fall (det gjør ikke du).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...