Gjest bloody Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Alle disse innleggene med hvor lenge man klarer osv med tanke på selve penetreringen så lurer jeg litt (veldig) på hva folk flest synes. Og ja, siden jeg spør er jeg såklart i behov av å forbedre det.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Så lenge eller så kort man føler for. Det er ingen fasit på et samleie 😊 Av og til ønsker man en kjappis, av og til vil man elske lenge. Anonymkode: 36daa...075 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Undersøkelser har vel vist at ca 15 minutter regnes som det optimale. Anonymkode: b7949...58e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 Til han spruter. Inn ut sprut slutt. Kvinner er ekstremt fokusert på penis og sprut. Hvis han ikke kommer så anklages han for å ikke være glad i henne, ikke synes hun er sexy, ikke elske henne mer, eller et eller annet i en lang rekke lignende konklusjoner. En kvinne kan synes at sexen er god selv om hun ikke kommer. En mann kan derimot ikke synes at sexen er god, selv om han ikke kommer, for det går veldig ut over henne og hennes selvfølelse. Som baserer seg på om han spruter eller ikke, og hvor mye han spruter. Anonymkode: 4f098...1ab 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til han spruter. Inn ut sprut slutt. Kvinner er ekstremt fokusert på penis og sprut. Hvis han ikke kommer så anklages han for å ikke være glad i henne, ikke synes hun er sexy, ikke elske henne mer, eller et eller annet i en lang rekke lignende konklusjoner. En kvinne kan synes at sexen er god selv om hun ikke kommer. En mann kan derimot ikke synes at sexen er god, selv om han ikke kommer, for det går veldig ut over henne og hennes selvfølelse. Som baserer seg på om han spruter eller ikke, og hvor mye han spruter. Anonymkode: 4f098...1ab Dette er tull. Om han ikke spruter gjør det meg ingen ting, når det kommer til egen selvtillit og alt det andre du nevner. Jeg ønsker at begge skal ha en fin opplevelse, så det er synd om han ikke kommer, men da fordi han ikke oppnår klimaks, ikke pga meg. Jeg tror menn er mye mer opptatt av at de klarer å "gi kvinnen orgasme" enn at kvinner er opptatt av mannens sprut. Anonymkode: 36daa...075 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #6 Skrevet 16. juli 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er tull. Om han ikke spruter gjør det meg ingen ting, når det kommer til egen selvtillit og alt det andre du nevner. Jeg ønsker at begge skal ha en fin opplevelse, så det er synd om han ikke kommer, men da fordi han ikke oppnår klimaks, ikke pga meg. Jeg tror menn er mye mer opptatt av at de klarer å "gi kvinnen orgasme" enn at kvinner er opptatt av mannens sprut. Anonymkode: 36daa...075 Nei, det er ikke menn som skriver side opp og side ned, "hun kom ikke, er jeg blitt for tjukk?", "hun kommer ikke, er hun ikke glad i meg mer?", "hun kom ikke når jeg red henne, ser jeg stygg ut fra den vinkelen?". Kvinner, derimot... Du har aldri hatt sex med en kvinne, som mann, skjønner jeg. Kvinner er ekstremt opphengt i mannens sprut. Fint at du ikke er det - det mener jeg! Fler burde lære seg å ikke være så avhengige av partnerens orgasme. Men, det er unntaket. Dessverre. De aller aller aller fleste kvinner er nå en gang slike at de er opphengt i at det sprutes for at hun skal være fornøyd med sexen. Anonymkode: 4f098...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #7 Skrevet 16. juli 2019 Med min nåværende kjæreste har vi egentlig bare funnet to ting som fungerer. Enten skikkelig rett på sak kjappis som varer i kanskje 2 minutter. Eller helt vanlig sex som begynner rolig og eskalerer til klimaks, kanskje 5-10 minutter. Liker begge deler. Men savner å kunne ha rolig penetreringssex lengre (det gir henne ingenting) og å kunne veksle frem og tilbake mellom penetrering og andre ting (den dynamikken har vi ikke helt fått til). Anonymkode: d5211...e4f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #8 Skrevet 16. juli 2019 Optimalt sett, bør det vare til begge er fornøyde. For min del, er det gjerne slik at dess lengre forspill og dess flere orgasmer jeg får før selve penetreringen starter, dess kortere samleie kan jeg være tilfreds med. Anonymkode: 7c400...cfa
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #9 Skrevet 16. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så lenge eller så kort man føler for. Det er ingen fasit på et samleie 😊 Av og til ønsker man en kjappis, av og til vil man elske lenge. Anonymkode: 36daa...075 Lett!👆 Anonymkode: ab08b...d47
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #11 Skrevet 16. juli 2019 Kjører på til jeg har fått tømt meg, så er det å rulle rundt og sove. Tipper det tar 3-4 minutter og kanskje 7-8 om vi har forspill slik at hun skal suge meg. Greit å få det overstått 👌🏻 Anonymkode: 93dcc...81d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #12 Skrevet 16. juli 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjører på til jeg har fått tømt meg, så er det å rulle rundt og sove. Tipper det tar 3-4 minutter og kanskje 7-8 om vi har forspill slik at hun skal suge meg. Greit å få det overstått 👌🏻 Anonymkode: 93dcc...81d Ey? Hvorfor så fort? 😊 Anonymkode: ab08b...d47
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #13 Skrevet 16. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ey? Hvorfor så fort? 😊 Anonymkode: ab08b...d47 Jeg har stor kuk, så hun kommer fort. Og jeg liker å få tømt meg og bli ferdig så jeg får sove. Anonymkode: 93dcc...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå