Gå til innhold

trenger litt tips


Darkrobin27

Anbefalte innlegg

Da jeg har bestått teorien, er det ikke lenge igjen til oppkjøring.. Alt av tips hadde vært greit.. en ting jeg er VELDIG bekymret for er:

Har lagt merke til når jeg øvelseskjører med pappa, at noen ganger er det ikke alltid så lett og følge fartsgrensen, noen ganger så tar jeg vekk hodet fra fartsmåleren, og når jeg ser tilbake, så jeg 10 km/t over fartsgrensa.. noen tips der? (FØLER at denne delen er fordi jeg kjører veldig sjeldent med pappa og at den delen ikke er kommet automatisk i hodet mitt sånn at det ikke er en vanesak)

Andre spørsmål: HVIS jeg ikke ser noen parkerings forbudt skilter, betyr det at jeg har love og parkere på sideveien i byen?
 

tredje: Om jeg så kjører forbi en fartsgrense skilt, og ikke legger merke til den, hva gjør jeg da?

Endret av Darkrobin27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående spørsmål nummer tre, legg merke til hva som er i nærheten. Fotgjengerovergang, skole, hus etc. Jeg sa faktisk til kjørelæreren min i går at jeg ikke fikk med meg hva fartsgrensen var og da spurte han meg om hva jeg trodde det var og hvorfor. Jeg sa jeg trodde det var 40km fordi det var fotgjengerovergang foran oss. Og da sa han at det var også fordi det var skole i nærheten.

Uansett synes jeg det er bedre å kjøre litt for sakte enn for fort, spesielt når det gjelder lave fartsgrenser. Du ser forøvrig om bilene bak tar deg igjen eller motsatt hvor bilene foran kjører fra deg/du tar dem igjen. 

Jeg vil og ha tips til oppkjøring😁 Spesielt hvordan å holde roen😣 

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...