Gå til innhold

Hva er det som skjer med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leggene mine gjør vondt! Det er ikke så intens smerte, men det er ubehagelig. Det kjennes akkurat ut som voksesmerter, men har ikke voksesmerter, jeg er en jente på 22 år. Men dette kjennes ikke normalt ut.. noen som har peiling?? 

Anonymkode: abacf...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Ewelina skrev:

Har du gått mere enn du pleier? Brukt beina mere? Gått mere i bratte bakker?

Har vært på jobb.. stått hele dagen. Men jeg jobber 5 ganger i uka, så rart jeg ikke har hatt sånn før hvis det kommer av det å stå hele dagen 

ts

Anonymkode: abacf...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Summ skrev:

Jeg har hatt slik. Det var pga jernmangel. 

Kanskje jeg bør dra en tur til legen og få sjekket det. Hadde du samme følelse? Typ voksesmerter 

Ts 

Anonymkode: abacf...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du brukt andre sko? Kan være beinhinnebetennelse. Men det skader ikke å ta seg en tur til legen, kan også være mangel på jern eller andre ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får den type ubehag hvis jeg har brukt beina ekstra mye eller på en litt annen måte enn jeg pleier, og spesielt hvis jeg har glemt å tøye ut etterpå. 

Jeg ville ha sett det an et par dager, og så tatt kontakt med legen hvis det ikke går over.

Anonymkode: b48a5...801

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg bør dra en tur til legen og få sjekket det. Hadde du samme følelse? Typ voksesmerter 

Ts 

Anonymkode: abacf...b79

Ja, det ble verre etterhvert som tiden gikk da, tilslutt føltes det ut som om hele leggen ble klemt flat. At noen liksom klemte helt sinnsykt hardt. Ingenting hjalp, ikke å massere der eller noe. Det hadde ingen betydning om jeg satt eller gikk. 

Jerntabeletter fåes kjøpt på apoteket, man trenger ikke resept. Går an å bare prøve å gå på det en stund og se om det hjelper. 

Men en tur til legen er kanskje ikke så dumt. Da er du ihvertfall helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leggene mine gjør vondt! Det er ikke så intens smerte, men det er ubehagelig. Det kjennes akkurat ut som voksesmerter, men har ikke voksesmerter, jeg er en jente på 22 år. Men dette kjennes ikke normalt ut.. noen som har peiling?? 

Anonymkode: abacf...b79

Hvor på leggene gjør det vondt? Muskel på bakside legg eller skinnbenet på forsiden legg feks?

Anonymkode: e0426...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Summ skrev:

Ja, det ble verre etterhvert som tiden gikk da, tilslutt føltes det ut som om hele leggen ble klemt flat. At noen liksom klemte helt sinnsykt hardt. Ingenting hjalp, ikke å massere der eller noe. Det hadde ingen betydning om jeg satt eller gikk. 

Jerntabeletter fåes kjøpt på apoteket, man trenger ikke resept. Går an å bare prøve å gå på det en stund og se om det hjelper. 

Men en tur til legen er kanskje ikke så dumt. Da er du ihvertfall helt sikker.

Ettersom det er helseskadelig med for mye jern, bør man ikke ta jerntabletter/andre jerntilskudd uten å ha fått vite fra lege at man trenger jerntilskudd.

Anonymkode: e0426...115

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ikkje ta tilskott av noke uten samråd med lege. Reseptfritt betyr ikkje risikofritt!

Eg fekk sånne smerter på lavkarbo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...