AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Synes det er skummelt og spennende. Møtt en mann flere ganger nå og skulle gjerne visst hva han tenker, men synes det er tidlig å spørre om det så tolker heller litt for meg selv for øyeblikket. Vi har hatt sex en gang. Møtt han etter, men ikke kyss da. Er det rart? Jeg prøvde ikke selv heller. Blir masse tanker liker han meg eller ikke? Anonymkode: 6dd0b...31c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Uaktuelt med sex uten kyssing og klining. Du synes ikke det er kjipt selv, eller? 😉 Anonymkode: a1633...43b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uaktuelt med sex uten kyssing og klining. Du synes ikke det er kjipt selv, eller? 😉 Anonymkode: a1633...43b Når hadde sex kysset vi, men gangen etter kysset vi ikke. Kanskje nervøs for iniativ begge to. Jeg fikk meg ikke til det. Anonymkode: 6dd0b...31c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når hadde sex kysset vi, men gangen etter kysset vi ikke. Kanskje nervøs for iniativ begge to. Jeg fikk meg ikke til det. Anonymkode: 6dd0b...31c Ok! Anonymkode: a1633...43b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 Ja hva er vanlig? Jeg og har fryktelig lyst til å kysse han når vi treffes igjen... er redd for bryte intimsoner om d er sett som uhøffelig fra en mann’s side hvis det for han er fwb??? Anonymkode: de500...bf8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #6 Skrevet 16. juli 2019 Skulle være fwb for begge ikke bare han🙈 Anonymkode: de500...bf8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #8 Skrevet 16. juli 2019 interessant tema. Hva tenker mannen? føle seg frem, ikke tråkke feil... endelig ei kvinne som trenger å forstå mannens kode... endelig en ydmyk kvinne som trenger å se signalene, ordene som kan gi et lite hint. Hva tenker han... Anonymkode: 012c1...eaa
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #9 Skrevet 16. juli 2019 dere har gått over intimsonen ved å ha sex... eller var sex uten ord også? ingen ord etter sex? og det som bekymrer meg mest er at dere er egentlig ikke kjærester. Øh, hvorfor sex før å ha avklarert det viktigste? dette fører deg selvsagt i en svært vanskelig situasjon.... dere møttes etterpå uten ord, hva sa dere til hverandre egentlig, eller var det bare en flau stemning.... Anonymkode: 012c1...eaa
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #10 Skrevet 16. juli 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: dere har gått over intimsonen ved å ha sex... eller var sex uten ord også? ingen ord etter sex? og det som bekymrer meg mest er at dere er egentlig ikke kjærester. Øh, hvorfor sex før å ha avklarert det viktigste? dette fører deg selvsagt i en svært vanskelig situasjon.... dere møttes etterpå uten ord, hva sa dere til hverandre egentlig, eller var det bare en flau stemning.... Anonymkode: 012c1...eaa Ja, hadde sex uten noe sagt. Ikke noe avklart. Møttes igjen og fortsatt ingenting sagt om det og bare klem. Vet dette går på begge, men synes dette ble vanskelig nå og lurer på hvordan jeg skal gjøre det fremover. Håpte ting gikk seg til, men i stuss nå. Kanskje bare sex fra hans side? Anonymkode: 6dd0b...31c
GrønnNellik68 Skrevet 16. juli 2019 #11 Skrevet 16. juli 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er fwb? Anonymkode: 6dd0b...31c Friends with benefits
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #12 Skrevet 16. juli 2019 26 minutter siden, Bente1234 skrev: Friends with benefits Ok. Takk Anonymkode: 6dd0b...31c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #13 Skrevet 16. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: interessant tema. Hva tenker mannen? føle seg frem, ikke tråkke feil... endelig ei kvinne som trenger å forstå mannens kode... endelig en ydmyk kvinne som trenger å se signalene, ordene som kan gi et lite hint. Hva tenker han... Anonymkode: 012c1...eaa Håper noen synspunkter her! Anonymkode: 6dd0b...31c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #14 Skrevet 16. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hva er vanlig? Jeg og har fryktelig lyst til å kysse han når vi treffes igjen... er redd for bryte intimsoner om d er sett som uhøffelig fra en mann’s side hvis det for han er fwb??? Anonymkode: de500...bf8 Hva som er vanlig? Det handler om vibes. Anonymkode: a1633...43b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #15 Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva som er vanlig? Det handler om vibes. Anonymkode: a1633...43b Ja blir ille hvis han skulle trekke seg unna når jeg kaster meg over han😂😂 Anonymkode: de500...bf8
Avvist Skrevet 16. juli 2019 #16 Skrevet 16. juli 2019 En kvinne må nok ta det første steget, i ditt tilfelle på 3.møte. Dvs. å invitere til kyss, vise han at du vil. På din måte. Hvis du virker veldig interessert i hva han sier, smiler, ler til bare en liten morsomhet... Hvasomhelst, bare det er din stil. Er du litt forknytt som person og ikke frempå så er det sikkert ikke enkelt, jobb med det i så fall... Lykke til
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #17 Skrevet 16. juli 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja blir ille hvis han skulle trekke seg unna når jeg kaster meg over han😂😂 Anonymkode: de500...bf8 Men hvis det er dårlige vibes klarer du ikke kaste deg over han.😉 Anonymkode: a1633...43b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #18 Skrevet 16. juli 2019 22 minutter siden, Avvist skrev: En kvinne må nok ta det første steget, i ditt tilfelle på 3.møte. Dvs. å invitere til kyss, vise han at du vil. På din måte. Hvis du virker veldig interessert i hva han sier, smiler, ler til bare en liten morsomhet... Hvasomhelst, bare det er din stil. Er du litt forknytt som person og ikke frempå så er det sikkert ikke enkelt, jobb med det i så fall... Lykke til Helt enig. Anonymkode: a1633...43b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #19 Skrevet 16. juli 2019 1 time siden, Avvist skrev: En kvinne må nok ta det første steget, i ditt tilfelle på 3.møte. Dvs. å invitere til kyss, vise han at du vil. På din måte. Hvis du virker veldig interessert i hva han sier, smiler, ler til bare en liten morsomhet... Hvasomhelst, bare det er din stil. Er du litt forknytt som person og ikke frempå så er det sikkert ikke enkelt, jobb med det i så fall... Lykke til Er litt beskjeden så ikke så frempå på det. Så er litt vanskelig synes jeg. Og nå blir jeg usikker pga ikke initativ fra han så da blir det enda være. Hadde vært lettere dersom jeg visste om han likte meg. Har planlagt å møtes igjen så får se da. Da vi hadde sex hadde vi drukket litt så litt lettere da. Anonymkode: 6dd0b...31c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #20 Skrevet 16. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvis det er dårlige vibes klarer du ikke kaste deg over han.😉 Anonymkode: a1633...43b Var litt tøff i trynet der men pleier å få en skikkelig klem hver gang om en kan lure inn ett lite kyss da lissom😂😂😂?? Anonymkode: de500...bf8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå