Gå til innhold

Mann 30 kvinne 20. Er det greit?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det i utgangspunkt virker spesielt. Men hvis mannen ikke er en slesk Harvey Weinstein type og kvinnen på 20 er et unntak fra regelen, er det greit da?

Anonymkode: 2163a...c61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at det i utgangspunkt virker spesielt. Men hvis mannen ikke er en slesk Harvey Weinstein type og kvinnen på 20 er et unntak fra regelen, er det greit da?

Med unntak mener jeg at han ikke omgås folk som er 10 år yngre.  Men at han fikk god kontakt med denne kvinnen.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres pedofilt ut. Hva feiler det mannen, hvorfor kan han ikke finne ei på sin egen alder?

Anonymkode: 1b163...79b

• Liker 1
Skrevet

Så klart. Jeg er 35, og har 20-38 på Tinder. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, klart det er greit, men i utganskpunket pleier jenter på ~20 og vokse svært mye frem til de er ~24/25, etter personlig erfaring.
(dvs de er svært unge som regel...)

Anonymkode: e6635...424

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er ok med at hjernen hennes ikke er ferdig utviklet ennå, så👍

Anonymkode: 49fe9...273

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff mannen min når jeg var 19 og han var 31 og nyskilt for første gang. Det er ikke noe jeg vil anbefale hverken for den unge jenta, eller mannen som må oppdra partneren. 

Anonymkode: 3b86b...5f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være et problem pga. man er i litt forskjellige faser i livet. Er man 30, er man gjerne ferdig utviklet, har rast fra seg, har slått seg til ro i livet og fokuserer på ting som jobb, stabil økonomi, bolig osv.

Er man i 20-årene er man kanskje enda ikke ferdig med utdanning, eller ferdig dannet som voksen person og har gjerne litt andre behov for å ta seg ut. Ikke helt klar for "voksenlivet" og det å sikre seg stabil økonomi og slikt.

Så uansett hva folk måtte mene om selve aldersforskjellen så er det vanskeligere å få det til fungere mellom en 20-åring og 30 åring, enn mellom en 25-åring og 40-åring.

Anonymkode: eade6...23a

• Liker 1
Gjest Gliffy
Skrevet

Helt ok. Som andre sier her kan det medføre utfordringer, men det er ikke noe galt i å prøve uansett.

Skrevet

Som så mye annet kommer det an på. Jobba sammen med ei på 20 en gang som var sammen med en på 30, men hun var veldig voksen for alderen. Det virka helt ok. Selv er jeg 31, og det kunne ikke falt meg inn å vurdere noen som ikke er nærmere 30 enn 20, faktisk faller jeg oftere for kvinner som er et par år eldre enn meg enn yngre. 20-åringer flest er umodne.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres pedofilt ut. Hva feiler det mannen, hvorfor kan han ikke finne ei på sin egen alder?

Dummeste jeg har hørt. Vet du hva pedofil betyr? Med din logikk er det pedofilt om en 80 år gammel kvinne synes en på 60 er kjekk

Enda en gammel sint dame..

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har tydeligvis ingen kunnskap om hva pedofili er.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Du har tydeligvis ingen kunnskap om hva pedofili er.

Når menn tenner på unge jenter er det småpedofilt, jo. Voksne menn tenner på voksne kvinner, ikke ungjenter.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når menn tenner på unge jenter er det småpedofilt, jo. Voksne menn tenner på voksne kvinner, ikke ungjenter.

Voksne damer lager sandwich og strikker

AnonymBruker
Skrevet

Er litt bedre enn å date noen på 18-19, men personlig syntes jeg det er rart å være sammen med noen i 20-åra. Man endrer og utvikler seg enormt fra man er 20 til man er 30. Om man er 30 og tenker en 20-åring er perfekt, så tenker jeg at den eldste (mann eller kvinne) enten ikke er spesielt smart eller er veldig umoden, evt dater for status og da er unge sexy berter veien å gå

Om begge er over ca 26 år, så er det greit med større aldersforskjeller, for da har mesteparten av den store utviklingen blitt ferdig, og man er ikke lenger "ung og dum". Med unntak 

Anonymkode: 7bfaf...77a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

BS. 

Begge er voksne - kan bestemme hva de vil - og dette har ikke noe med pedofile å gjør. De trenger ikke godkjenne fra deg. 

Anonymkode: 7287c...b8e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er ok med at hjernen hennes ikke er ferdig utviklet ennå, så👍

Anonymkode: 49fe9...273

Hvorfor kommer alltid dette opp i slike tråder der noen er yngre enn 25? Det ER faktisk store variasjoner individuelt; dette gjelder ikke alle! Det er uansett et tåpelig argument. Er man 20 år så er man voksen nok til det meste, bare ikke forhold?? 

Det er forskjell på mennesker. Alderen forteller ingen hvem og hva du er. 

Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvorfor kommer alltid dette opp i slike tråder der noen er yngre enn 25? Det ER faktisk store variasjoner individuelt; dette gjelder ikke alle! Det er uansett et tåpelig argument. Er man 20 år så er man voksen nok til det meste, bare ikke forhold?? 

Det er forskjell på mennesker. Alderen forteller ingen hvem og hva du er. 

Jepp. Mange gamle kvinner her inne som ikke har utviklet hjernen noe fra da de var 16. Heller latt den forfalle og forurenset den. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Alltid en slik som deg i sånne tråder, hvis alderen ikker innafor 3år +- er det pedofili. Kvinnen er 20r år og voksen! Skjerp deg.

Anonymkode: 5caf4...5c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23 og har falt litt for en på 31. Vet ikke hva han ville synes om aldersforskjellen, men jeg er ganske «voksen» for alderen. Ikke noe opptatt av fest, flying osv. Vet han har vært i et forhold med en på 25, så mulig han ikke hadde hatt noe imot meg. Men jeg vet med meg selv at jeg har utviklet meg mye de siste 3 årene. Blitt mye mer trygg på meg selv/forhold osv..

Anonymkode: c02b1...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...