AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Del Skrevet 15. juli 2019 Hei. Jeg mistet nylig mannen og søsteren min i en bilulykke. Jeg har et sårt behov for litteratur som setter ord på følelsene jeg har nå. Dikt osv:) Setter pris på alle tips. Anonymkode: b75de...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Del Skrevet 26. august 2019 På 15.7.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg mistet nylig mannen og søsteren min i en bilulykke. Jeg har et sårt behov for litteratur som setter ord på følelsene jeg har nå. Dikt osv:) Setter pris på alle tips. Anonymkode: b75de...3c5 Kondolerer. Har kun podcasttips: - Sorgpodden - Kroppen (episode om Sorg fra 10.07.2017) Anonymkode: 100a8...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hundedama Skrevet 26. august 2019 #3 Del Skrevet 26. august 2019 Min dypeste medfølelse ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hundedama Skrevet 26. august 2019 #4 Del Skrevet 26. august 2019 2 minutter siden, Hundedama skrev: Min dypeste medfølelse ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Og send gjerne pm om du trenger en skulder ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 29. august 2019 #5 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) I ditt tillfelle hvor to så nære dødsfall har rammet deg, ville jeg sjekket omdet fantes en sorggruppe der du bor. Sjekk kommunen eller spør en prest. De bør vite om det er noe der du bor. Kanskje litt vanskelig å tenke at en sorggruppe vil hjelpe, men vet fra min datter da hun mistet et barn, at det var til stor hjelp. Konolerer, forferdelig trist for deg. Endret 29. august 2019 av Belima Rettet skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2019 #6 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg vet ikke om det er denne type bok du leter etter, men jeg leste nylig en sterk bok om en kvinne som mistet sønnen sin; Har døden tatt noe fra deg så gi det tilbake av Naja Marie Aidt. Det er en skildring av hennes opplevelse samt en del sitater fra andre forfattere som har skrevet om det samme. Du kan lese mer om den her; https://www.nrk.no/kultur/bok/etsande-om-det-utenkjelege-1.13871648 Kondolerer ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå