IdaC Skrevet 15. juli 2019 #62 Skrevet 15. juli 2019 49 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: Hei Ida, Det vises en person som er paralysert av tanker og grubling. Mye av tankene handler om personer som har gått bort. Det vises også et kjærlighetsforhold mellom 2 personer som er eller kan nå ekteskapelig nivå. Fokuset burde være på forholdet, da grublingen er abstrakt og unyttig, mens forholdet er ekte og kan gi energi. Mvh. Hei takk for tilbakemelding 😊 Du har rett i at jeg tenker og grubler mye. Grunnen er myyyye alvorlig sykdom i nærmeste familie de siste årene. Heldigvis har ingen gått bort enda, men et nært familiemedlem har veldig dårlige prognoser og det er vondt. Det med kjærlighetsforhold mellom 2 personer er jeg litt usikker på om jeg har forstått riktig. Jeg har en mann som jeg har vært gift med i mange år, som forguder meg og vi har det veldig bra sammen, men via familie og venner er jeg fremdeles forbundet med min ekskjæreste og tankene om ham dukker opp fra tid til annen. Er det ham du ser? Eller forholdet mellom meg og mannen? Så alt i alt, du er absolutt inne på noe 😁 Jeg har tatt et viktig valg nylig, kan du se om jeg har valgt riktig 😁 1
SpåKonemateriale Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #64 Skrevet 15. juli 2019 2 minutter siden, IdaC skrev: Hei takk for tilbakemelding 😊 Du har rett i at jeg tenker og grubler mye. Grunnen er myyyye alvorlig sykdom i nærmeste familie de siste årene. Heldigvis har ingen gått bort enda, men et nært familiemedlem har veldig dårlige prognoser og det er vondt. Det med kjærlighetsforhold mellom 2 personer er jeg litt usikker på om jeg har forstått riktig. Jeg har en mann som jeg har vært gift med i mange år, som forguder meg og vi har det veldig bra sammen, men via familie og venner er jeg fremdeles forbundet med min ekskjæreste og tankene om ham dukker opp fra tid til annen. Er det ham du ser? Eller forholdet mellom meg og mannen? Så alt i alt, du er absolutt inne på noe 😁 Jeg har tatt et viktig valg nylig, kan du se om jeg har valgt riktig 😁 Jeg liker ikke å skrive død, så jeg ordlegger meg ofte litt annerledes, i dette tilfellet valgte jeg "noen som har gått bort". Kortene viser ikke til eksen, men ekteskapet. Masse lykke til, husk å ta vare på dine grunnleggende behov i de tunge tidene. Mvh.
IdaC Skrevet 15. juli 2019 #65 Skrevet 15. juli 2019 5 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: Jeg liker ikke å skrive død, så jeg ordlegger meg ofte litt annerledes, i dette tilfellet valgte jeg "noen som har gått bort". Kortene viser ikke til eksen, men ekteskapet. Masse lykke til, husk å ta vare på dine grunnleggende behov i de tunge tidene. Mvh. Igjen tusen takk for svar. Skal huske på det ❤️
Gresskaret Skrevet 15. juli 2019 #67 Skrevet 15. juli 2019 4 timer siden, SpåKonemateriale skrev: Hei Pia, Det nærmer seg slutten på noe. Noe som har forårsaket dårlig stemning, slit og krefter. I siden vises en kvinnegjeng som feirer. På den andre siden står en engel og smiler mot kvinnene og tenker "endelig". Mvh. HM, spennende 😊 ser ikke umiddelbart hva dette dreier seg om, men hvem vet hva som dukker opp fremover. Tusen takk 💕 1
Ardwinna Skrevet 15. juli 2019 #68 Skrevet 15. juli 2019 4 timer siden, SpåKonemateriale skrev: Hei Cecilie, En kvinne sitter med vonde følelser, mens hun drømmer om et perfekt familieliv. I fortiden ses krangler og en tragedie. Kvinnen må holde troen på at hun blir moren hun ønsker. Vær sterk og handle for det som er rett, og om det du syns ikke hører hjemme i et familieliv. Mvh. Kjenner meg ikke igjen i dette. Men takk for at du prøvde. 1
Hulderen Skrevet 15. juli 2019 #69 Skrevet 15. juli 2019 6 timer siden, SpåKonemateriale skrev: Hei Katinka, 2 muligheter, begge involverer å starte fra bunnen av. Samtidig bråker det av tanker om null støtte og dårlige råd fra de rundt deg. Det rette valget er det som innebærer at "de 2 andre" taper. Mvh. Takk for svar Jeg står ikke overfor noe valg nå, men jeg skal ta med meg rådet ditt, det kan komme godt med senere. 1
Ripse Skrevet 16. juli 2019 #71 Skrevet 16. juli 2019 Hanna ☺️ (Fikk trykket på anonym i forrige innlegg 😉 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå