SpåKonemateriale Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Regler for i dag: Ingen anonyme brukere. Ingen spørsmål. Legg igjen en kommentar med ditt fornavn/kallenavn/ønskenavn. Jeg trekker kort til jeg får nok info til å skrive et avsnitt om deg. Om det blir fortid/nåtid/fremtid vil være helt tilfeldig. Jeg ønsker tilbakemelding på om du kjenner deg igjen i lesningen, og gjerne mer info om situasjonen din. På denne måten kan jeg lære mer🙂 Vel møtt. 2
SpåKonemateriale Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2019 6 minutter siden, Stueloff skrev: Julie Hei Julie, Jeg tror kortene prøver å vise at du har tenkt mye på en person i det siste. Denne personen fikk deg til å kjenne følelser av å være nedbrutt, frustrert, at du "aldri kan vinne". Mulig at du også brukte mye penger med eller på denne personen, noe du fikk svi for. Kortene sier at det rette valget er å gå videre fra dette og at denne personen ikke kan gjøre dette mot deg igjen. Tankene vil komme likevel, da må du trene hjernen til at de tankene ikke er viktige, og finn på noe som gir deg glede i stedet for å gruble eller finne utav hvorfor og hvordan. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2019 10 minutter siden, Storekommode skrev: Linda Hei Linda, Kortene viser at du har en bedrager i livet ditt som du holder deg unna. En annen person er din sidekick og vet like godt hvilken bedrager dette er, så denne andre personen er beskyttende ovenfor deg. Det vil snart forekomme en episode der bedrageren igjen vil prøve å utnytte deg, men det vil bli siste gang fordi den begynner å skjønne at det er nytteløst. Vær tro mot deg selv og stå i mot manipuleringen. Mvh.
Storekommode Skrevet 15. juli 2019 #10 Skrevet 15. juli 2019 2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: Hei Linda, Kortene viser at du har en bedrager i livet ditt som du holder deg unna. En annen person er din sidekick og vet like godt hvilken bedrager dette er, så denne andre personen er beskyttende ovenfor deg. Det vil snart forekomme en episode der bedrageren igjen vil prøve å utnytte deg, men det vil bli siste gang fordi den begynner å skjønne at det er nytteløst. Vær tro mot deg selv og stå i mot manipuleringen. Mvh. Takk for svar Kjenner meg ikke så veldig igjen i dette.. Kan kanskje relateres litt til kjærlighetslivet mitt nå, men det kan vel sikkert alt når jeg tenker så mye på det. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #11 Skrevet 15. juli 2019 13 minutter siden, Titania skrev: Enda en Linda Hei Linda, Kortene sier at du kjeder deg, føler du står fast i gamle spor. Noen venner har falt fra, og du kjenner savn. Det du ikke ser, er at de også savner deg, og står klar til å motta deg i sine liv igjen. Du har en person i livet ditt som bidrar til at du står fast, en person med et autoritært yrke og en bedrevitende personlighet. Kortene sier ikke at du nødvemdigvis skal kutte denne personen utav livet ditt, men våkne opp og se hvor du blir påvirket, og så unngå disse situasjonene. Mvh. Anonymkode: 48cea...48a
SpåKonemateriale Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #13 Skrevet 15. juli 2019 5 minutter siden, miihita skrev: Marita Hei Marita, Kortene viser et nært venninnepar. Den ene kvinnen sitter nå alene og irriterer seg. Det kom nemlig 2 menn inn i livene deres, en svindler, og en drømmeprins. Svindleren forduftet raskt, men drømmeprinsen er der ennå og forbereder fremtiden for han og hans utkårede, antagelig den andre kvinnen jeg ikke får se. Fortvil ikke, for dette er en ekte drømmeprins. Arbeidet hans vil resultere i at venninnene gjenforenes igjen og blir nærere enn noen gang. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #15 Skrevet 15. juli 2019 9 minutter siden, Lorieen skrev: Liv Hei Liv, Kortene viser enten en vennegjeng eller en familie, med 3 menn og 3 kvinner. Jeg får ikke en sammenhengende historie denne gang, bare noen stikkord: oppussing, gjerrighet, jentene vinner. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #18 Skrevet 15. juli 2019 14 minutter siden, Fjugur skrev: Maja Hei Maja, Kortene viser en engel. Hun hadde 2 døtre. Den ene datteren sørger ved å feire sin mor, mens den andre sørger ved å være lei seg. Ved å sørge på forskjellige måter, drives døtrene fra hverandre. De burde tilbringe mer tid i hverandres hus. Mvh.
enkefru Skrevet 15. juli 2019 #19 Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, SpåKonemateriale skrev: Hei Maja, Kortene viser en engel. Hun hadde 2 døtre. Den ene datteren sørger ved å feire sin mor, mens den andre sørger ved å være lei seg. Ved å sørge på forskjellige måter, drives døtrene fra hverandre. De burde tilbringe mer tid i hverandres hus. Mvh. Dette skjønner jeg ikke helt, annet enn at jeg er eneste datter til en som er gått bort. -jeg slites mellom beholde/ikke beholde landstedet ... har et hat/elsk-forhold til det...? 1
SpåKonemateriale Skrevet 15. juli 2019 Forfatter #20 Skrevet 15. juli 2019 14 minutter siden, Hulderen skrev: Katinka Hei Katinka, 2 muligheter, begge involverer å starte fra bunnen av. Samtidig bråker det av tanker om null støtte og dårlige råd fra de rundt deg. Det rette valget er det som innebærer at "de 2 andre" taper. Mvh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå