Gå til innhold

Trur jeg mangler noe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får høre jeg er pen, søt, snill, kunne fått hvem jeg vil, forstår ikke jeg er singel osv.. 

likevel sliter jeg med singellivet. Ikke ofte jeg faller for noen men gjør jeg der har det ikke vært gjensidig. Det vil si at de viser interesse først men mister den.. 

så må jo være noe jeg gjør, mangler. 

Har dårlig selvfølelse når det gjelder menn og tenker jeg kanskje oppleves som lite sensuell men heller uskyldig. 

Noen som har tips for å bli mere tiltrekkende på lang sikt? 

Anonymkode: 01c7e...9a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må etablere en følelsesmessig connection, holder ikke å bare prate om været og hobbyer. Menn vil prate om følelser, hvis du ikke tar steget fra overfladisk prat til dypere samtaler blir du bare en venn. 

Anonymkode: 305a4...65c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange har du likt uten å ikke bli likt tilbake?

Anonymkode: 82e5b...a0c

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Får høre jeg er pen, søt, snill, kunne fått hvem jeg vil, forstår ikke jeg er singel osv.. 

likevel sliter jeg med singellivet. Ikke ofte jeg faller for noen men gjør jeg der har det ikke vært gjensidig. Det vil si at de viser interesse først men mister den.. 

så må jo være noe jeg gjør, mangler. 

Har dårlig selvfølelse når det gjelder menn og tenker jeg kanskje oppleves som lite sensuell men heller uskyldig. 

Noen som har tips for å bli mere tiltrekkende på lang sikt? 

De fleste får høre det samme som deg. Har du ikke selvinnsikt nok til å gjennomskue høflighet kan det bli tungt.

Tren mer så blir du mer attraktiv.

• Liker 1
Skrevet

Lær deg et instrument. F.eks piano eller fiolin. Stort pluss i min bok iallfall. Ikke noe mer forførende enn en dame som spiller vakre toner

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du likt uten å ikke bli likt tilbake?

Anonymkode: 82e5b...a0c

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...