Gå til innhold

trenger hjelp raskt (teoriprøve)


Darkrobin27

Anbefalte innlegg

Skal ha teori  prøve nå kl 09:00..

Har øvd i over 2 uker nå, lesing i boka, har også tatt uendelig med prøver på teoritentamen.no (Dvs, tatt testene sikkert i nærheten av 200 ganger nå) Består vær gang, har holdt ganske lenge inatt (fikk ikke sove så ga opp)

Er det noen konkrete spørsmål som normalt vil komme på prøven som jeg burde se på nå? Har ikke lyst og stryke idag, har virkelig store problemer med og sove pågrunn av jeg tenker for mye på prøven..

Vikeplikt er så og si iboks, Har LITT problemer med bremselengde, men burde gå greit.. Skilt er 90% hos meg nå trur jeg.

Hva mere ?

håper på raskest tips! Mange sier at  klarer jeg og bestå teoritentamen flere ganger etter værandre så har jeg stor sjanse og bestå, er dette sant?:)

Mvh , 
Dark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les hvert spørsmål flere ganger og tenk igjennom hva de faktisk spør om, og så leser du hver og et svaralternativ nøye og tenker deg godt om før du svarer. Det kommer til å gå fint. Jeg besto med glans etter å ha bare lest i et par dager. 

Anonymkode: a4e2d...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Les hvert spørsmål flere ganger og tenk igjennom hva de faktisk spør om, og så leser du hver og et svaralternativ nøye og tenker deg godt om før du svarer. Det kommer til å gå fint. Jeg besto med glans etter å ha bare lest i et par dager. 

Anonymkode: a4e2d...cd7

håper dette går ass. drit nervøs.. holder enda på med teoritentamen, klarer alt uten problemer enda.. klarer jeg dette så blir jeg verdens lykkeligste 27 åroing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Darkrobin27 skrev:

Skal ha teori  prøve nå kl 09:00..

Har øvd i over 2 uker nå, lesing i boka, har også tatt uendelig med prøver på teoritentamen.no (Dvs, tatt testene sikkert i nærheten av 200 ganger nå) Består vær gang, har holdt ganske lenge inatt (fikk ikke sove så ga opp)

Er det noen konkrete spørsmål som normalt vil komme på prøven som jeg burde se på nå? Har ikke lyst og stryke idag, har virkelig store problemer med og sove pågrunn av jeg tenker for mye på prøven..

Vikeplikt er så og si iboks, Har LITT problemer med bremselengde, men burde gå greit.. Skilt er 90% hos meg nå trur jeg.

Hva mere ?

håper på raskest tips! Mange sier at  klarer jeg og bestå teoritentamen flere ganger etter værandre så har jeg stor sjanse og bestå, er dette sant?:)

Mvh , 
Dark!

Nå skal du ikke kunne teorien for å bestå prøven,du skal kunne teorien for å kunne bli en trygg bilfører. Så du med andre ord være stø på det,og ikke kun pugge på evt spørsmål du vil få.

Anonymkode: 2a20e...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå skal du ikke kunne teorien for å bestå prøven,du skal kunne teorien for å kunne bli en trygg bilfører. Så du med andre ord være stø på det,og ikke kun pugge på evt spørsmål du vil få.

Anonymkode: 2a20e...ecf

Jeg fikk bestått på prøven :) 2 feil totalt! Sykt vanskeligt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...