Gå til innhold

Livostin øyedråper

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Ja, dette bruker jeg for pollen, men er det noe jeg har gått glipp av at den IKKE virker? For det er nemlig dette den ikke gjør!

Dryppet øynene rett før jeg skulle legge meg i går og gikk og la meg og klødde meg nærmest i søvn, fysj nå klør jeg igjen bare jeg tenker på det! AI!!

Så jeg har hørt om denne kortisonsprøyta, jeg har faktisk også tatt den, jeg husket bare ikke det. Men alle sier "du kan ta den i armen eller på rompa, det er best å ta den på rompa" Hvorfor i alle dager skulle det være best da? Jeg tar den heller på armen! Er dette her en nål-i-ræv sekt som har funnet ut dette her eller noe? Nei den skal i armen skal den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Livostin skal omrystes før bruk.

Hilsen Trille

Ja, og den virker veldig bra på meg. Kanskje det finnes noen andre merker som virker bedre på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og den sprøyta (Kenacort) fungerer bare i ca6 uker. Er det lenge siden du tok den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

rister som bare fy jeg! men mente jeg tok sprøyta i fjor eller forfjor, men bestilte time til å ta den I ARMEN nå til mandag :) Håper den funker også på øynene :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er selv plaget med kjempeirriterte øyne (a la Dracula!), men har liksom ikke funnet noen øyedråper jeg synes funker. Løsningen min ble å prøve noen dråper jeg så på helsekostbutikken: Euphrasia (øyentrøst). Jeg har nå kjøpt min 10. flaske, og klarer meg ikke uten disse!!! Jeg er som oftest knallrød på øynene når jeg våkner om morgenen, men etter at jeg drypper med disse ser jeg ut som folk igjen! :)

Anbefales også til tørre "dataøyne"! Flasken koster ca 80 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns Livostin funkar bra. Men ikkje forebyggande. På meg funkar den kun viss eg merkar at utbruddet nærmar seg, så dempar det kløinga/renninga i augene.

Før ville legen at eg skulle ta Livostin og sånne tablettar kvar dag, for forebyggande effekt. Funka ikkje litt engong...

Har tatt Kenacorte-sprøyte dei siste åra. Og dei har tatt den i rompa kvar gong... Eg rulla fint opp gensarermet, men neida: "Trur vi må ta den en plass med litt meir flesk, so vi setter den rett i skinka!", sa legen min. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...