Gå til innhold

Home and away nyeste episoder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt bitt av Home and away-basillen, igjen. 

Følger med på TV 2 Sumo, men er klar over at Norge sannsynligvis ligger ca. 3 måneder (?) etter Australia på den fronten?

Så er det dessverre fryktelig få, om enn noen, strømmetjenester online som fungerer like bra her som der. :(

Har søkt på Google, og funnet ut konkret hvilket episodenr. den episoden jeg er ute etter har (4 siffer, tenker da ikke på sesong og episode i sesongen). Finner det likevel ikke på dailymotion eller YouTube.

Tips til hvor jeg kan finne dette?

Anonymkode: b530c...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

https://simkl.com/tv/1423/home-and-away

har du prøvd å søke på sesong og episodenr på dailymotion? 

Anonymkode: efe75...047

Den siden virket lovende til å begynne med, men det virker vanskelig å få den til å strømme noe likevel? Jeg har lastet ned Microsoft-"greiene" som nevnes på høyredelen av siden der. Noe mer som kreves? Har prøvd både i IE og Google Chrome.

 

Jeg har søkt på konkret episodenr. på Dailymotion + søkt på sesongnr. og episodenr. innenfor sesongen der. Uten hell. 

Anonymkode: b530c...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett nye episoder på Dailymotion, men episodene er enten 1/3 del av skjermen eller så bildet mørkere enn vanlig. Episodene som blir lagt ut, blir også ofte slettet igjen ganske raskt. Så det er nok vanskelig å se hver og en episode fra der Sumo er og frem til der Australia er, uten å gå glipp av noe nå.  

Dagens episode på Dailymotion var av en eller annen grunn den beste (kvalitetsmessig) jeg har sett på lenge. Full skjerm med lyst og fint bilde. Krysser fingrene for at det fortsetter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Virrum said:

Jeg har sett nye episoder på Dailymotion, men episodene er enten 1/3 del av skjermen eller så bildet mørkere enn vanlig. Episodene som blir lagt ut, blir også ofte slettet igjen ganske raskt. Så det er nok vanskelig å se hver og en episode fra der Sumo er og frem til der Australia er, uten å gå glipp av noe nå.  

Dagens episode på Dailymotion var av en eller annen grunn den beste (kvalitetsmessig) jeg har sett på lenge. Full skjerm med lyst og fint bilde. Krysser fingrene for at det fortsetter.

Du har ikke peiling på noen mer oppdaterte strømmetjenester enn TV 2 Sumo som fungerer bra i Norge? Prøvde den som ble nevnt tidligere i tråden, men den fungerte ikke.

 

Jeg har også varierte erfaringer med Daily motion.

 

Nå gjelder det å smøre seg med tålmodighet til klokka blir 06:00 igjen i morgen, men jeg er mest spent på de episodene der Dean og Ziggy skal på den rally-bilturen. ;)  ❤️ 

Anonymkode: b530c...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke peiling på noen mer oppdaterte strømmetjenester enn TV 2 Sumo som fungerer bra i Norge? Prøvde den som ble nevnt tidligere i tråden, men den fungerte ikke.

 

Jeg har også varierte erfaringer med Daily motion.

 

Nå gjelder det å smøre seg med tålmodighet til klokka blir 06:00 igjen i morgen, men jeg er mest spent på de episodene der Dean og Ziggy skal på den rally-bilturen. ;)  ❤️ 

Anonymkode: b530c...140

Du har mye å glede deg til, for å si det sånn ;) 

Jeg følger i utgangspunktet med på episodene på TV2, men har sett meg opp på Dailymotion frem til de nyeste episodene som sendes i Australia. Jeg skulle ønske de sendte doble episoder her i Norge for å komme litt nærmere Australia. Men som sagt, gled deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Virrum said:

Du har mye å glede deg til, for å si det sånn ;) 

Jeg følger i utgangspunktet med på episodene på TV2, men har sett meg opp på Dailymotion frem til de nyeste episodene som sendes i Australia. Jeg skulle ønske de sendte doble episoder her i Norge for å komme litt nærmere Australia. Men som sagt, gled deg! 

Godt å kunne "snakke" med noen som har peiling på feltet. ;)🌻

Kanskje vi kunne ha sendt klage-brev til TV 2 med oppfordring om dette? 

Anonymkode: b530c...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt å kunne "snakke" med noen som har peiling på feltet. ;)🌻

Kanskje vi kunne ha sendt klage-brev til TV 2 med oppfordring om dette? 

Anonymkode: b530c...140

Det er nesten flaut å si det, men jeg er helt hekta på Home and Away, 😄 og har fulgt med i veldig mange år. Jeg vet liksom ikke hva det er, men jeg elsker den serien. :) 

Ja, vi skulle klaget å sagt at de burde ta litt innpå Australia. De gjorde det for en tid tilbake, ved å sende to episoder om dagen. Men det var bare en kort stund, og nå er vi langt bak igjen. 

Noen liker spoilere og vil vite hva som skjer FØR de ser det. Er du en av dem, finnes det en "spoilertråd" her på forumet, der kan lese hva som skjer fremover. Men ikke les der, hvis du ikke vil vite ;) 

Hyggelig å "snakke" med andre Home and Away-seere :) 

 PS! Har du forresten sett at Lincoln Younes som spilte Casey Braxton i H&A spiller i TV2-serien Grand Hotell? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Virrum said:

Det er nesten flaut å si det, men jeg er helt hekta på Home and Away, 😄 og har fulgt med i veldig mange år. Jeg vet liksom ikke hva det er, men jeg elsker den serien. :) 

Ja, vi skulle klaget å sagt at de burde ta litt innpå Australia. De gjorde det for en tid tilbake, ved å sende to episoder om dagen. Men det var bare en kort stund, og nå er vi langt bak igjen. 

Noen liker spoilere og vil vite hva som skjer FØR de ser det. Er du en av dem, finnes det en "spoilertråd" her på forumet, der kan lese hva som skjer fremover. Men ikke les der, hvis du ikke vil vite ;) 

Hyggelig å "snakke" med andre Home and Away-seere :) 

 PS! Har du forresten sett at Lincoln Younes som spilte Casey Braxton i H&A spiller i TV2-serien Grand Hotell? :) 

🤣 Jeg syntes det var noe "kjent" med den fyren, ja. 🤣 

 

Skal vurdere det med spoiler-tråden. 

Anonymkode: b530c...140

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

🤣 Jeg syntes det var noe "kjent" med den fyren, ja. 🤣 

 

Skal vurdere det med spoiler-tråden. 

Anonymkode: b530c...140

Ja, jeg måtte kikke to ganger da jeg så reklamen fra serien, der han er ute i et basseng i bar overkropp ❤️  :)  Syntes det var et "kjent fjes", og plutselig så jeg det var "Casey". Litt morsomt å høre han snakker amerikansk. Man hører han anstrenger seg litt for å skjule den australske aksenten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt en forespørsel til TV 2 Sumo med ønske om at de kan sende Home and away to ganger daglig, i det minste nå i sommerferien. Blir flere med på dette, så er det kanskje større håp?

Anonymkode: b530c...140

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer TV 2 til og følge sumo? Tenker da at Home and away går jo som vanlig på sumo nå, vil dem som ikke har sumo gå glipp av noen episoder? 

Anonymkode: 651ed...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer TV 2 til og følge sumo? Tenker da at Home and away går jo som vanlig på sumo nå, vil dem som ikke har sumo gå glipp av noen episoder? 

Anonymkode: 651ed...6f8

Jeg tror Sumo har ligget litt foran TV2 hele tiden, hvis jeg ikke tar helt feil. TV2 fortsetter der de "slapp" før denne forferdelige kjedelige Tour De France.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Virrum skrev:

Jeg tror Sumo har ligget litt foran TV2 hele tiden, hvis jeg ikke tar helt feil. TV2 fortsetter der de "slapp" før denne forferdelige kjedelige Tour De France.

Oki, takker 😃

Anonymkode: 651ed...6f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...