Gå til innhold

Navn og assosiasjoner - trenger noen tips!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal skape 4 karakterer, men jeg sliter litt med hva jeg skal kalle dem. Jeg skulle gjerne hatt navn som kanskje gjenspeilet hvem disse damene var. 

Den første er av typen dum og deilig, relativt lett å manipulere, og ikke "god innerst inne", bare litt tom. 

Den andre er litt engstelig og unnvikende, men har potensiale for å vokse mye. Litt grå mus. 

Den tredje og den fjerde er litt like. Det er både venner og fiender og elsker å konkurrere, begge dominerende, begge litt slue. På grensen til å være onde. 

Er det noen som fikk noen navn poppende opp i hodet? 😛 

Anonymkode: 70d57...b28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1: Amalie eller Sandra. Nr 2: Kaja. Den siste: Marielle. Første og siste navn er navn på noen mobbere, mens jeg kjenner en kaja som passer beskrivelsen

Anonymkode: 45887...b1a

Skrevet
På ‎14‎.‎07‎.‎2019 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Jeg skal skape 4 karakterer, men jeg sliter litt med hva jeg skal kalle dem. Jeg skulle gjerne hatt navn som kanskje gjenspeilet hvem disse damene var. 

Den første er av typen dum og deilig, relativt lett å manipulere, og ikke "god innerst inne", bare litt tom. Anna

Den andre er litt engstelig og unnvikende, men har potensiale for å vokse mye. Litt grå mus. Grethe

Den tredje og den fjerde er litt like. Det er både venner og fiender og elsker å konkurrere, begge dominerende, begge litt slue. På grensen til å være onde. Lydia og Henny

Er det noen som fikk noen navn poppende opp i hodet? 😛 

Anonymkode: 70d57...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...