Gå til innhold

Beste komedien du har sett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Da har du vel ikke sett originalen med Rolf Wesenlund som multirolleinnehaver. Den er bedre. 

Husk du prater til unge mennesker.  De vet ikke hva de gamle komedieklassikere er. Alt før årtusenskiftet er jo steinalder...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Husk du prater til unge mennesker.  De vet ikke hva de gamle komedieklassikere er. Alt før årtusenskiftet er jo steinalder...

Sant, men tror vi litt eldre bør huske på at det snart er 20 år siden årtusenskiftet. Rolf Wesenlund sin versjon var laget kun tre år etter månelandingen og det er en stund siden. :P

Anonymkode: 16f61...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også si Red-filmene som er nevnt tidligere. Jeg liker sjelden typisk komedier, foretrekker action med mye sarkastisk humor feks, som de er :) 

Anonymkode: 102bf...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant, men tror vi litt eldre bør huske på at det snart er 20 år siden årtusenskiftet. Rolf Wesenlund sin versjon var laget kun tre år etter månelandingen og det er en stund siden. :P

Anonymkode: 16f61...fe3

Du har nok et poeng. 

Mange unge har ingen forhold til rasjonering og regulert boligbygging, noe som kan være viktig kunnskap for å forstå utgaven med Rolv Wesenlund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olsenbanden. Senior, selvfølgelig, ikke de spradebassene i junior. 

Anonymkode: 0d9f1...db1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De urørlige". Fransk dramakomedie som jeg trodde jeg aldri kom til å like, men for en film! Man glemmer nesten at filmen er på fransk så ingen problemer med det. Virkelig gjennomført laget. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Lone Ranger og The Blusbrothers. Ler så jeg gråter hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 17.20, Aragorn ll Elessar skrev:

Min favoritt er Monty Python's Life of Brian

 

Fasit. Helt nydelig kunst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Moondance skrev:

"De urørlige". Fransk dramakomedie som jeg trodde jeg aldri kom til å like, men for en film! Man glemmer nesten at filmen er på fransk så ingen problemer med det. Virkelig gjennomført laget. 

Ja, den er bra. Finnes kanskje i NRK  tv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mange filmer har vært sinnsykt morsomme da jeg så de, men kanskje ikke sååå morsomme nå lengre etterhvert som jeg blir eldre... Var på Jim Carrey-maraton i sin tid på kino, så The mask, Ace Ventura 1 og 2 og Dum og dummere på en kveld, kjempegøy for 25 år siden.

Men må sies jeg har sansen for "Get smart", i det heletatt filmer med Steve Carell synes jeg er morsomme.

Ellers så er jeg enig i tipsen om "de urørlige", nydelig og morsom film.

Anonymkode: f1c38...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, den er bra. Finnes kanskje i NRK  tv? 

Søkte etter den nå men jeg fant den ikke der, søren óg 😞 Trodde jeg hadde sett den ligge der for en stund siden. 

Endret av Moondance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye vacation filmen. Det er sønnen russ til chavy Chase som nå er blitt voksen. Altså jeg holdt på å tisse på meg første gang jeg så den. Den er hysterisk morsom. Trodde først det var sånn teit amerikansk drit men altså hysterisk morsom!! 

 

Anonymkode: 883b2...6f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deadpool-filmene er vel noe av det morsomste jeg har sett :) "The Other Woman" er også en favoritt, mye bra der. Spesielt Lesile Mann som lett nevrotisk businessmann-frue! Er ellers enig ang. "RED" - filmene som nevnes i tråden. Ellers ler jeg godt av animasjonsfilmer som "Grusomme meg" og "Istid"-filmene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2019 den 18.52, Honey Dew skrev:

The Lone Ranger og The Blusbrothers. Ler så jeg gråter hver eneste gang.

Viste ikke at det var en komedie.

Anonymkode: 4cab1...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viste ikke at det var en komedie.

Anonymkode: 4cab1...d14

Da bør du se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...