Gå til innhold

Blackout og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har opplevd å få blackout, og ligget med noen de absolutt ikke kunne tenke seg og ligge med?

det har skjedd meg flere ganger i det siste, da jeg tydligvis ikke tåler alkohol bra om dagen (holder meg selvsagt unna nå). Men jeg lurer litt på hva som skjer i hodet i sånne situasjoner.. jeg kan skyve dem unna helt til det svartner, og da er jeg helt med.

siden jeg er fra en liten plass der alle kjenner alle, har dette tatt bort selvtilliten min og gjort meg deprimert. Alle tror sikkert bare jeg puler rundt med en gang jeg drikker, når sannheten er at jeg ikke husker noe og synes det er traumatisk..

Anonymkode: 6820b...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går kanskje litt på HVA du drikker også? Sånne black outs er typisk sprit. Drikker man øl, går det mye langsommere å bli full, og man kjenner det underveis og kan stoppe i tide.

Har hatt black out et par ganger i mitt liv, og begge gangene var det hjemmebrent sprit med i bildet.

Ene gangen hadde jeg sex med tidenes rundbrenner av en fyr på toalettet der festen var, og fikk flatlus på kjøpet. Pinlig. Var 18 år.

Første gangen skjedde det ikke noe seksuelt, jeg var 16 og bare lå og skreik. Var ingen gutter involvert. Jeg skreik vel for mye :fnise:

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Million skrev:

Det går kanskje litt på HVA du drikker også? Sånne black outs er typisk sprit. Drikker man øl, går det mye langsommere å bli full, og man kjenner det underveis og kan stoppe i tide.

Har hatt black out et par ganger i mitt liv, og begge gangene var det hjemmebrent sprit med i bildet. Ene gangen hadde jeg sex med tidenes rundbrenner av en fyr på toalettet der festen var, og fikk flatlus på kjøpet. Pinlig. Var 18 år.

Første gangen skjedde det ikke noe seksuelt, jeg var 16 og bare lå og skreik. Var ingen gutter involvert. Jeg skreik vel for mye :fnise:

Det er nok typisk sprit ja.. den siste gangen jeg hadde blackout drakk jeg derimot 3 cider og ble så full at jeg helte i meg det siste av drammen til en kompis på tull, og etter det bare svart.. det var ikke mye heller, og det var ikke hjemmebrent.. var så lite at der var bare å bånnske det, men det slo meg ut likevel.. merker at om jeg er i trygge omgivelser kan jeg bøtte nedpå fint 3-4 dl sprit uten at det går utover hukommelsen. Drikker jeg med folk jeg ikke kjenner like godt og er litt mer stressa rundt, skal det ikke mer til enn en liten knert med sprit før alt er svart i 5-6 timer??

Anonymkode: 6820b...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har opplevd å få blackout, og ligget med noen de absolutt ikke kunne tenke seg og ligge med?

det har skjedd meg flere ganger i det siste, da jeg tydligvis ikke tåler alkohol bra om dagen (holder meg selvsagt unna nå). Men jeg lurer litt på hva som skjer i hodet i sånne situasjoner.. jeg kan skyve dem unna helt til det svartner, og da er jeg helt med.

siden jeg er fra en liten plass der alle kjenner alle, har dette tatt bort selvtilliten min og gjort meg deprimert. Alle tror sikkert bare jeg puler rundt med en gang jeg drikker, når sannheten er at jeg ikke husker noe og synes det er traumatisk..

Anonymkode: 6820b...792

Først av alt, drikke mindre. Du vil ha kontroll over deg selv som dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du må finne en å snakke med snart....

Anonymkode: ce4f2...504

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør ikke være så redd for hva andre tenker, de bryr seg ikke, for de tror også at alle tenker negativt om dem, selv om ingen gjør det. Alle kan bli deprimerte over ting de har gjort som de angrer på, men det går over. Man må legge bak seg tabbene som har skjedd. Livet går videre. Snakk med fast legen din om en psykolog time.

Anonymkode: bdb0d...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på fylla og pult kompisene til han du er forelska i IGJEN?

Eller snakker du om samme hendelse du har snakket om før?

(Har forresten ikke han du er forelsket i snart gått tom for kompiser du kan kan pule hvis dette er noe som gjentar seg hver helg..?)

Anonymkode: b802d...635

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Million skrev:

Det går kanskje litt på HVA du drikker også? Sånne black outs er typisk sprit. Drikker man øl, går det mye langsommere å bli full, og man kjenner det underveis og kan stoppe i tide.

Har hatt black out et par ganger i mitt liv, og begge gangene var det hjemmebrent sprit med i bildet.

Ene gangen hadde jeg sex med tidenes rundbrenner av en fyr på toalettet der festen var, og fikk flatlus på kjøpet. Pinlig. Var 18 år.

Første gangen skjedde det ikke noe seksuelt, jeg var 16 og bare lå og skreik. Var ingen gutter involvert. Jeg skreik vel for mye :fnise:

Herregud, hvor er det du har vokst opp?

Anonymkode: fc806...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du blir deprimert for at du har blackout og at venner sier at du knuller fordi du er full, så burde du virkelig begynne og tenke på og slutte og drikke.

 

Om du skal drikke til du får en blackout, da har du virkelig store problemer og burde skaffe deg hjelp

Anonymkode: 8e974...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ligger an til å bli like repetetivt som alle trådene fra hun med tannimplantatet...

Anonymkode: b802d...635

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke sånn, men jeg har fått black out pga orgasmen😉 Det er kanskje noe annet. Hehe😊🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, hvor er det du har vokst opp?

Anonymkode: fc806...297

Oslo :) Jeg aner ikke hvor folk fikk hjemmebrent fra, hverken den gangen eller nå. Kjenner ingen som lager sånt selv. Det bare dukket opp på fester i blant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du blir deprimert for at du har blackout og at venner sier at du knuller fordi du er full, så burde du virkelig begynne og tenke på og slutte og drikke.

 

Om du skal drikke til du får en blackout, da har du virkelig store problemer og burde skaffe deg hjelp

Anonymkode: 8e974...989

Drakk IKKE mye. Drakk 3 cider og noe som vil tilsvare et par shots. Ingen forventer å blacke ut hele kvelden av det. 

Anonymkode: 6820b...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har skjedd meg mange ganger.

Anonymkode: d1450...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har skjedd meg mange ganger.

Anonymkode: d1450...d55

Ts du er ikke alene om å ha opplevd det. Alle som drikker seg dritings full har opplevd det en eller flere ganger...jeg kjenner til flere som forteller at de har våknet opp og ikke vet om eller hvem de har hatt sex med i fylla..det kan skje alle som drikker seg fra sans og samling fordi de mister de kontrollen med hjernen og hva som skjer. Lærdommen av dette er  Gutter og jenter ikke drikk deg dritings full mere og pass på hverandre så dere ikke blir utsatt for overgrep. 

Anonymkode: bdb0d...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ikke du slutte å drikke forrige gang du hadde blackout og rota rundt?

Anonymkode: 908ac...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ikke du slutte å drikke forrige gang du hadde blackout og rota rundt?

Anonymkode: 908ac...480

Hun har sluttet å drikke. Men dette plager henne veldig mye i etter tid. Og hun er redd for ryktet sitt å bli stemplet som løs. Selv om andre egentlig ikke bryr deg, fordi de fleste har nok med seg selv.  Litt dritt slenging må hun regne med ,men det opplever vi alle som har mennesker rundt oss, fordi det finnes alltid noen som liker å pirke på våre ømme punkter.  Ingen går gjennom livet uten å oppleve spydige og frekke kommentarer. Det må hun lære seg å leve med uten at det skal knekke henne. 

Anonymkode: bdb0d...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...