Gå til innhold

Angrende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg angrer noen handlinger jeg har gjort, og jeg prøver å tenke igjennom hvorfor utslaget ble den veien, og hvor farlig det er å kommunisere med mennesker man ikke ser igjennom internett

Er det greit at jeg kan angre det ved å skrive det her? eller bør jeg finne et annet sted å angre?

Har du angret noe? og  hvordan endret du din holdning? hva betydde det for deg å kunne angre?

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du angrer så har du lært til neste gang. Ikke gjør det igjen. 

Anonymkode: 1978d...181

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skrev noe som ikke er meg, og jeg gjorde en feil. Jeg angrer. Det ble vel mye,Bedre å lese Donald Duck eller se en bedre film. 

 

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg angrer særdeles stort, det skulle aldri ha skjedd. Flau rett og slett

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan feilen rettes opp i?

Om svaret er ja - så retter du opp i det. Om svaret er nei - så nytter det ikke å sitte og gruble og tenke på dette. Da lærer du til neste gang og kommer deg videre.

Anonymkode: 8a3f5...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan feilen rettes opp i?

Om svaret er ja - så retter du opp i det. Om svaret er nei - så nytter det ikke å sitte og gruble og tenke på dette. Da lærer du til neste gang og kommer deg videre.

Anonymkode: 8a3f5...9ea

ja, det kan rettes oppi, men ville uttrykke det for å være tydelig ovenfor meg selv. Jeg bommet på målet, og gjorde kraftig feil. Og vil ikke se tilbake på det. 

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg angrer veldig, jeg er direkte flau over handlingen min. Jeg har bestemt jeg vil videre til tross for at en usunn handling. Jeg vil være lykkelig, alltid lykkelig. 

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor retter du ikke bare opp i det, da? Du skriver til vedkommende at du beklager veldig. Ser nå at det var helt feil av meg. Jeg utgav meg for å være en annen enn den jeg er. Jeg burde tenkt før, men jeg gjorde ikke det. Beklager. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/14/2019 at 1:43 PM, AnonymBruker said:

Jeg angrer noen handlinger jeg har gjort, og jeg prøver å tenke igjennom hvorfor utslaget ble den veien, og hvor farlig det er å kommunisere med mennesker man ikke ser igjennom internett

Er det greit at jeg kan angre det ved å skrive det her? eller bør jeg finne et annet sted å angre?

Har du angret noe? og  hvordan endret du din holdning? hva betydde det for deg å kunne angre?

Anonymkode: b87e5...29e

Hva er det du føler, anger eller skyldfølelse?

Gjør det vondt, liksom? Og føler du at "noe" må gjøres, for å føle deg bedre?

Anonymkode: 6d1ee...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg angrer dypt, veldig dypt. Jeg skulle aldri aldri gjort det. 

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg angrer to ting, jeg er svært angrende over min handling. Det var et mega stort glipp.

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vite hvem man prater med på Internett er veldig farlig. Iallfall å snakke for mye før man har sett hverandre, fordi det kan rett og slett bli for stor avstand uansett. 

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angrer veldig og ønsker sjelefred.

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg helt skjønner hvor du vil med denne tråden, TS. Men det hjelper sjeldent å sitte og gruble og tenke på ting som er negativt. Man kan angre seg i hjel og bruke masse energi på det. Men spør deg selv: Hva hjelper det? Det har ingen funksjon annet enn å bare pine seg selv. Med andre ord er det ikke nyttig, og noe du bør prøve å fokusere på å få ut av hodet. Slik at ting kan gå bedre. 

Det kan du gjøre ved å gå i gang med ting, finne på noe for å få tankene bort fra det som er galt. Istedenfor å sitte i sofaen og gruble og tenke. Evt hvis det er skikkelig ille kan du oppsøke psykolog.

Anonymkode: 8a3f5...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om  jeg visste hvem du var så ville det blitt lettere å fortelle. 

Anonymkode: b87e5...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...