Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om dette er rett forum, men prøver. Singel livet er til tider veldig kjedelig, og da logges det inn på chat sider for litt tidsfordriv og underholdning. 

Standard spørsmål er " hvordan ser du ut?" 
Hva er greia? Hvorfor skal man vite hvordan den man snakker med ser ut? Jeg synes det er skikkelig rart..... 

Anonymkode: 74bb6...845

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Chat kan være gøy når kjemi og humor virkelig klaffer, men alt for mange menn følger den samme malen og ja, da kommer spørsmålet om utseende fort. Tror heller ikke disse mennene/guttene skjønner hvor lite de skiller seg fra de hundre andre som tar kontakt. Og hvor dønn kjedelig det er å svare på det spørsmålet der for tiende gang på en time. Og hvordan beskrive hvordan man ser ut, egentlig? Høyde og hårfarge sier liksom ikke så mye. 

Anonymkode: 5dc1c...954

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke chat-sider er dette? Enig i at det høres kjedelig ut å beskrive sitt eget utseende i mente.. 

Anonymkode: 31a32...93e

Skrevet

Easy ... legg til ett profil bilde ... problem solved. Fleste liker å vite hvordan den man snakker med ser ut. Helt normalt for meg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et annet spørsmål som kommer hver gang er " er du singel?" Det synes jeg også er rart. Hva har sivilstatus med chat  å gjøre. Man skal da ikke treffe de man snakker med liksom, så det har vel absolutt ingenting å si

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Bente1234 skrev:

Easy ... legg til ett profil bilde ... problem solved. Fleste liker å vite hvordan den man snakker med ser ut. Helt normalt for meg

Med mindre man har lyst til å være helt anonym. Og det har jo de fleste på chat.

Anonymkode: 5dc1c...954

Skrevet

Nei ikke på de chattene jeg er ser jeg hvem jeg prater med. På KG ja der kan jeg skjønne men det er ett dårlig chatroom 😂

AnonymBruker
Skrevet

På de fleste chatrom er "alder? + utseende? + singel?" = treffes (sex)? etter min erfaring. Stort sett ikke det jeg er ute etter når jeg svinger innom. Av og til treffer man på et gullkorn og møter en man faktisk kan prate med. 

Anonymkode: 3c419...322

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ut som Joseph Merrick 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likner Kristen Stewart. Bare høyere, litt tynnere. Større lepper. 

Anonymkode: 8b700...d72

Skrevet

Haha, hvilken chat-side er dette? Trodde chatsider ble med tidlig 00-tallet

AnonymBruker
Skrevet

Dette er chat.no. Men er nok sånn på fleste chat sider vil jeg tro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...