AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Hvor gammel er valpen når man kan trappe ned på antall tisseturer ute? Hvor gammel er valpen når den kan klare seg med ti tisseturer i døgnet? Hvor gammel er valpen når den kan klare å kun gå på do fire-fem ganger om dagen sånn som voksne hunder gjør? Vet at valpen skal ut på do etter den har sovet, spist, lekt eller at det er lenge siden sist men hvor lenge holder man på? Sånn ca. På alle spørsmålene. Anonymkode: 73166...ef1
Chantielle Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Veldig individuelt hvor lang tid det tar før en valp blir renslig. Noen er renslige når de er 3 mnd,andre igjen når de er 6 mnd. Fortsett med å ta den ut etter mat og soving. Du kan jo begynne å trappe ned ,og se om det går bra. Min erfaring er at rent generelt sett blir litt større hunder raskere renslige enn små. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 Min var ordentlig husren da han var 8 mnd. Nå er han senior hund og må ut hele tiden igjen. Anonymkode: c0538...e3b 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #5 Skrevet 14. juli 2019 Men hvor lenge klarer en valpe blære å holde seg lenge? Valpen min er 6 måneder og hun må fortsatt ut mange ganger i løpet av ett døgn. Anonymkode: 73166...ef1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #6 Skrevet 14. juli 2019 Min er husren kun 10 uker gammel. Bruker sånne tisselaken du kjøper på apoteket, lærte han at der kunne han tisse, og flyttet det bare nærmere døra for hver dag, og til slutt ut 😊 nå bjeffer han ved døra når han må på do 👌 Anonymkode: 47eb6...bf0
Melonas Skrevet 14. juli 2019 #7 Skrevet 14. juli 2019 Min valp er 9 uker, og er ute ca 6-7 ganger om dagen. Han sover gjennom hele natten (7 timer), så jeg slipper opp om natta. Lite uhell inne, men han går av og til ut på verandaen og gjør sitt fornødne. Han sier ikke i fra når han vil ut enda.
Portvinpiken Skrevet 14. juli 2019 #8 Skrevet 14. juli 2019 Det er så individuelt at det er umulig å svare på egentlig. Selv har jeg hatt 3 hunder av liten størrelse og samme rase (til og med fra samme oppdretter). 1 brukte knappe 9 uker på å bli renslig, 1 brukte et par md og en brukte nesten 1 helt år. Samme med en større rase som jeg også har hatt 2 stykker av. Den ene brukte 3 -4 md og den andre nesten 7 md før den ble husren. Hvor lenge de klarer å holde seg sånn fysisk er avhengig av størrelsen på valpe også. Jo mindre dyr, jo mindre blære...
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #9 Skrevet 15. juli 2019 Jeg kan svare på alle spørsmålene dine med ett enkelt svar: Det er individuelt fra valp til valp. Anonymkode: bf1ad...a23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå