Knirke Skrevet 14. juli 2019 #21 Skrevet 14. juli 2019 (endret) Jeg har masse huller i min CV, fordi jeg med vilje har unnlatt å ta med irrelevante jobber. Hvorfor skulle en fremtidig arbeidsgiver bry seg om servitørjobben jeg hadde i 2003, hvis jobben jeg søker på ikke har noe med servering å gjøre? Endret 14. juli 2019 av Knirke
Dumi Skrevet 14. juli 2019 #22 Skrevet 14. juli 2019 1 time siden, Knirke skrev: Jeg har masse huller i min CV, fordi jeg med vilje har unnlatt å ta med irrelevante jobber. Hvorfor skulle en fremtidig arbeidsgiver bry seg om servitørjobben jeg hadde i 2003, hvis jobben jeg søker på ikke har noe med servering å gjøre? Før skrev jeg inn all utdanning og alle jobber jeg hadde i min cv. Til og med ukesvikariat. Jeg var "livredd" for hull i cv'en. Nå har jeg lært at man kun skal skrive relevant utdanning og jobb til hver enkel jobb man søker. Jeg kan heller ta med den utfyllende cv'en på intervju. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #23 Skrevet 14. juli 2019 TS Takker for gode tips. Jeg vil søke meg en lagerjobb i første omgang, og har tilfeldigvis litt erfaring, men dette er kun som sommer—/julevikar for årevis siden. Kan jeg pynte litt på cv ved å skrive årstall, og la være å skrive at det var sesongjobb? Får jeg spørsmål om dette, svarer jeg selvfølgelig ærlig. Anonymkode: 685ef...841
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #24 Skrevet 15. juli 2019 Har masse, stor hull i CV’n. Fikk meg fast jobb i mai. 40 søkere. Tatt en ettårig utdannelse det siste året. Anonymkode: c874d...3b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå