Gå til innhold

En som kollegaen min er forelsket i...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått ett veldig godt forhold til en kollega på min nye arbeidsplass, ikke kjærlighetsforhold men vennskap av det samme kjønn. Vi har begynt å dele mer og mer med hverandre, så jeg vil annse oss som ganske gode venninner. Saken er nå at hun har fortalt meg om en fyr hun har vært avstandsforelsket i lenge, men ikke nevt noe navn.. I dag Nevte hun hvem det var, og det viser seg å være en jeg flørter ganske heftig med på tinder 🙄🙈 Skal jeg bare avslutte flørtingen? Vil ikke miste ei som kan bli en veldig god venninne! 

Anonymkode: 12436...286

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om vennskapet med henne er viktigere for deg enn å fortsette flørten, så ja. Du virker som en veldig god venn som i det hele tatt tenker slik😊

Anonymkode: cd17f...89b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

en jeg flørter ganske heftig med på tinder 🙄🙈 Skal jeg bare avslutte flørtingen?

Ja avslutt flørtingen med han, dersom det ikke er noe seriøst mellom dere.

Anonymkode: 96553...b7e

AnonymBruker
Skrevet

MEN hvis du selv er forelsket i han og han også er forelsket i deg, blir det feil å avslutte det bare fordi venninnen er avstandsforelsket i han. 

Anonymkode: 96553...b7e

AnonymBruker
Skrevet

Ikke forelsket i han, har ikke engang møtt  han. Har snakket om å treffes når barna mine drar til pappaen på ferie om noen uker. Jeg kommer til å avslutte flørtingen. Vennskapet betyr mer for meg 😊 Måtte vel bare få bekreftelse på at jeg gjør det rette. 

Anonymkode: 12436...286

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...