AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Jeg fant ut for 3 dager siden at jeg er gravid og har da sluttet med snus og gått over til noe som heter Onico , det er snus som det verken er tobakk eller nikotin i. Tror dere det går greit og snuse den da, fram til jeg mister behovet for og ha den under leppa. Anonymkode: a2871...03f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 Gjorde det samme når jeg var gravid med første og det gikk bra, leger eller jordmor sa ikke noe på det heller 😊 Anonymkode: 652bc...2e2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Skrevet 13. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjorde det samme når jeg var gravid med første og det gikk bra, leger eller jordmor sa ikke noe på det heller 😊 Anonymkode: 652bc...2e2 Okei takk for svar, var så dårlig sist at jeg ikke orka tanken på snus/røyk. Men denne gangen er jeg ikke noe dårlig så da blir det så mye vanskeligere og kutte alt 😅 Anonymkode: a2871...03f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #4 Skrevet 13. juli 2019 Onico er greit for gravide😄 Noen former for nikotinfri snus inneholder ett stoff son er farlig for gravide, men onico og zeroberg vet jeg for sikkert at er helt trygt under graviditet😄 Anonymkode: 1a5bf...51c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå