Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså... ❤️❤️❤️ Jeg er selv frivillig barnløs og streber overhodet ikke etter familielivet eller det å ha barn, men historien til Kenza og Alex er så nydelig og det er så flott å se at de endelig fikk et barn sammen. Denne videoen syns jeg var kjempe fin og rørende. Kjærligheten mellom Kenza og Alex, all smerten og ja.. Blah!!! Griner meg ihjel. :P 

Anonymkode: 91a38...149

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva greia er med å legge video av at man føder ut på nett.. alt for oppmerksomhet.

Anonymkode: 7fc85...5ba

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva greia er med å legge video av at man føder ut på nett.. alt for oppmerksomhet.

Åherreguuuud 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig! Men alt for pengene!

Anonymkode: 07606...8d7

Skrevet

Så den i går. Utrolig rørende :hjerte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, fint det... Men hun ser også veldig priviligert ut. Man må jo ha ganske mye penger for å klare å se sånn ut. Det er jo helst disse som folk vil at skal få barn.

Folk hadde ikke sagt at dette var så ''fint og vakkert'' om det var ufør eller noen med andre ting.

Anonymkode: 7daec...608

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er så lei influencere som skal blottlegge hele livet sitt og skaper urealistsiske forventinger til alt. Vekk med de!

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er så lei influencere som skal blottlegge hele livet sitt og skaper urealistsiske forventinger til alt. Vekk med de!

Enig med deg. De kan få seg en ordentlig jobb, men da holder de vel ikke ut særlig lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Binger fødevideoer. Det hjelper med fødselangsten. 

Anonymkode: c747c...860

AnonymBruker
Skrevet

Fin fødsel, men skjønner ikke helt hvordan hun sitter/ligger? 

Anonymkode: cde2d...84e

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, fint det... Men hun ser også veldig priviligert ut. Man må jo ha ganske mye penger for å klare å se sånn ut. Det er jo helst disse som folk vil at skal få barn.

Folk hadde ikke sagt at dette var så ''fint og vakkert'' om det var ufør eller noen med andre ting.

Nå må du faen meg gi deg. Bare fordi hun er pen? Kenza har så vidt jeg vet ikke operert noe som helst. Microbladet brynene har hun og bruker mascara osv, men det gjør de fleste kvinner nå til dags. Samme gjelder falske negler/akrylnegler/gelnegler. ALLE har det. Kenza er ikke et unntak. Skaff deg litt selvtillit fremfor å hakke på alle andre, nå har ingen som er ufør lagt ut fødselsvideo så det vet du ingenting om. Men det er ikke relevant. Videoen er fin, historien til Kenza er fin. Hun går med bleie hun også, snakker om bæsj, gråter og lager lyder. 

Jeg er så dritt lei av dere bitre kjerringer med dårlig selvtillit!!! Jeg er selv kvinne og har dårlig selvtillit, men jeg føler ikke for å hakke på andre fordiom! ÅHHH...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Urealistiske forventninger? Kenza har slitt i mange år med å bli gravid! Hun snakker i en annen video om følelsene sine rundt dette, hun har hatet kroppen sin osv fordi den ikke har fungert som den skal osv. Fødselen hennes er lik ganske mange andres fødsel. Urealistiske forventninger hvor når det kommer til denne videoen??? 

Forstår dere henger på KG når dere er slik. Fy faen.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Urealistiske forventninger til hva i denne sammenhengen? Det er en ekte fødsel, og den ser MYE verre ut enn min, så jeg synes ikke hun gjør dette så rosenrødt akkurat..

Anonymkode: 3b839...a3e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Urealistiske forventninger til hva i denne sammenhengen? Det er en ekte fødsel, og den ser MYE verre ut enn min, så jeg synes ikke hun gjør dette så rosenrødt akkurat..

Anonymkode: 3b839...a3e

Fordi hun er pen er ikke dette greit vet du. Kan ikke ha noe av at man er heldig med utseende, da er plutselig alt man gjør galt... Huff.

• Liker 1
Skrevet

Så videoen nå, og jeg gråter😭😍 Det er så fint å se, og herregud så spennende der skal bli når den dagen kommer!

AnonymBruker
Skrevet

Nå må du faen meg gi deg. Bare fordi hun er pen? Kenza har så vidt jeg vet ikke operert noe som helst. Microbladet brynene har hun og bruker mascara osv, men det gjør de fleste kvinner nå til dags. Samme gjelder falske negler/akrylnegler/gelnegler. ALLE har det. Kenza er ikke et unntak. Skaff deg litt selvtillit fremfor å hakke på alle andre, nå har ingen som er ufør lagt ut fødselsvideo så det vet du ingenting om. Men det er ikke relevant. Videoen er fin, historien til Kenza er fin. Hun går med bleie hun også, snakker om bæsj, gråter og lager lyder. 

Jeg er så dritt lei av dere bitre kjerringer med dårlig selvtillit!!! Jeg er selv kvinne og har dårlig selvtillit, men jeg føler ikke for å hakke på andre fordiom! ÅHHH...

Urealistiske forventninger? Kenza har slitt i mange år med å bli gravid! Hun snakker i en annen video om følelsene sine rundt dette, hun har hatet kroppen sin osv fordi den ikke har fungert som den skal osv. Fødselen hennes er lik ganske mange andres fødsel. Urealistiske forventninger hvor når det kommer til denne videoen??? 

Forstår dere henger på KG når dere er slik. Fy faen.. 

Jeg bare sier at de som har behov for å blogge og vlogge om livet sitt er de som liker å være i rampelyset mye. Og folk må få si det de mener da også.

Jeg så ikke videoen fordi jeg aner ikke hvem hun er. Men er så lei bloggere generelt, og det må være lov når de er overalt om dagen. Kan ikke lese en eneste avis uten at man må lese om hva bloggere driver med...

Jeg er ikke bitter eller sur.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun er pen er ikke dette greit vet du. Kan ikke ha noe av at man er heldig med utseende, da er plutselig alt man gjør galt... Huff.

Nei, men tror du dette hadde fått mye oppmerksomet dersom personen ikke var pen?! Jeg tviler på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare sier at de som har behov for å blogge og vlogge om livet sitt er de som liker å være i rampelyset mye. Og folk må få si det de mener da også.

Jeg så ikke videoen fordi jeg aner ikke hvem hun er. Men er så lei bloggere generelt, og det må være lov når de er overalt om dagen. Kan ikke lese en eneste avis uten at man må lese om hva bloggere driver med...

Jeg er ikke bitter eller sur.

Om du er så lei av bloggere og diverse så hold deg borte fra ting som handler om det. Dette er en tråd der temaet er fødselsvideoen og følelsene man får av å se videoen, det man ser i videoen +++. Det er, igjen, en video av en fødsel og likevel skal dere henge dere opp i utseendet hennes. Det er helt merkelig. Kenza er ikke bare en blogger forresten, du får google henne og bli litt kjent med henne.. 

Folk kan si hva de mener men om de bare skal være ekle og snakke om ting de ikke har peiling på og dømme folk så kan de like godt holde kjeft. At Kenza liker å være i rampelyset er ikke galt, men dette med at hun deler ting relatert til det å bli gravid + fødsel handler ikke bare om å være i rampelyset.. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men tror du dette hadde fått mye oppmerksomet dersom personen ikke var pen?! Jeg tviler på det.

Folk skriver ikke i kommentarfeltet "du er så pen, jeg ser denne videoen kun fordi du er så vakker" og "jeg skulle ønske jeg var like pen som deg"! Folk gratulerer, blir rørt. Av scenarioet. Ikke at hun er pen. Denne videoen får mye oppmerksomhet fordi Kenza har vært i rampelyset i mange år, hun er en av de bedre bloggerne der ute. Hun har blogget så lenge jeg kan huske. Delt livet sitt med alle så lenge jeg kan huske, på godt og vondt. Hun er en bra person og kjempe flott. 

Du bidrar bare til å gjøre samfunnet enda mer overfladisk med å være så latterlig som du er nå. Man får ikke oppmerksomhet fordi man er pen, man får oppmerksomhet når man skiller seg ut. Kenza skiller seg ut. Videoen er bra redigert, den har innlevelse osv. Den er ikke kjedelig å se på. Det handler ikke om hennes utseende. Det handler om redigering, hvordan hun snakker og lignende. Slutt å få alt til å handle om utseendet når utseendet i svært liten grad spiller noen rolle, og iallefall når det kommer til denne videoen om en FØDSEL! Hvordan i helvete faen klarer du å fokusere så grovt på utseende at du ser en video av en fødsel og kun tenker på at dama er pen og at det er derfor videoen blir sett!? Så hinsides provoserende at jeg har ikke ord! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Abrakadabra88 skrev:

Så videoen nå, og jeg gråter😭😍 Det er så fint å se, og herregud så spennende der skal bli når den dagen kommer!

Jeg vet! Fikk jo nesten lyst til å føde selv, selv om det så ut som hun hadde uhyre vondt. Men følelsene osv... Åh. Så fint. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...