Gå til innhold

Hjelp! Tisser på meg under orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg kommer tisser jeg på meg. Det renner, spruter ikke. Og det er urin, helt klart. Lukter urin også og er gult på farge. What to do? Det er ingen "sexy squirt", det bare renner sakte litt ekkel urin. Vil ikke få orgasme med partner, noen sinne nå! 😭😭

Anonymkode: 0421e...6cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste tips her er nok å begynne med å trene bekkenbunnen litt hver dag med knipeøvelser. 

Anonymkode: 6b3df...cca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beste tips her er nok å begynne med å trene bekkenbunnen litt hver dag med knipeøvelser. 

Anonymkode: 6b3df...cca

Den er stram og fin. Jeg er rytter og veldig aktiv. Har aldri lekkasjer, det er kun noe som skjer under orgasme. Har ikke hørt noen som har klart å holde igjen squirt heller, er det mulig mener du? Det er slike løsninger jeg er ute etter I så fall. Det er jo det samme som skjer selv om det er lavere trykk og dermed renner og ikke spruter. Stimuleres jeg kraftig innvendig så spruter det med kraft. Men når jeg ikke stimuleres på den måten bare renner det. Jeg liker det ikke, og vil gjerne unngå det om mulig. 

Jeg har for øvrig trent mye med kuler og slikt. Holder fint de tyngste kulene i settet til maks tid uten problemer. Det stopper ikke akkurat dette fenomenet, jeg opplever heller at det kommer ut mer når bekkenbunnen er så godt trent. 

Anonymkode: 0421e...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått til legen for det her høres ekstremt unormalt ut... 

Anonymkode: f21cd...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fremfall? Født barn? Man kan fint ha lekkasje selv om muskulaturen er sterk, og ingen lekkasje selv om muskulaturen er dårlig.

Anonymkode: f2b07...3db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg kommer tisser jeg på meg. Det renner, spruter ikke. Og det er urin, helt klart. Lukter urin også og er gult på farge. What to do? Det er ingen "sexy squirt", det bare renner sakte litt ekkel urin. Vil ikke få orgasme med partner, noen sinne nå! 😭😭

Anonymkode: 0421e...6cf

Det er helt normalt. Ung.no 

Anonymkode: 4368e...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det med ro, det er helt normalt! Det kommer an på hvor sterkt trykket er, men det er squirt! Jeg er lik og det varierer!

Men lukter det mye urin bør du få i deg mer væske!

Anonymkode: 38bb8...159

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det også sånn HI, og har lurt på hva dette er. Det kommer gjerne når jeg blir kraftig stimulert, og når det virkelig kjennes digg ut. Så renner dette og jeg må brått stoppe opp. Utrolig ekkelt og irriterende.. Jeg er også sikker på at dette er urin, rett og slett. Tisser aldri på meg ellers..

Anonymkode: 2d829...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En studie fra 2014 som brukte ultralydteknikk, mener på den andre siden å bevise at kvinnelig ejakulat i hovedsak består av urin. I studien undersøkte forskerne 7 onanerende kvinner med et ultralydapparat. Kvinnene hadde tom blære før den seksuelle stimuleringen startet. Rett før orgasmen så forskerne at blæren fylte seg. Under orgasmen, da kvinnen sprutet væske fra urinrøret, så forskerne at blæren igjen ble tom. Dette, mener forskerne, viser at ejakulatet i hovedsak består av en ufrivilling urinavgang, selv om det også kan være andre komponenter i væsken.

 

Kilde :

 

 

https://underlivet.blogg.no/1469367890_squirting__hva_er_det.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Attens eller Tena Bed på apoteket. Altså, seriøst. Jeg har brukt det i flere år under sex. 

Anonymkode: 2d6d0...c4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tena bed på sengen fungerer utmerket og er ikke spesielt rart, evt andre produkter fra tena om du er alene. Du er ikke rar!

Anonymkode: ba599...0d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortell andre hva de skal synes er sexy eller ikke. Du synes ikke det er sexy. Men du kan ikke fortelle din (fremtidige) partner hva han synes er sexy. Bare han vet hva han synes er sexy. Har du sex med en som ikke har følelser for deg, bare bruker deg som en runkedukke, akkurat som du bruker han som en knullestav, så er det fare for at han er opptatt av det rent objektive. Har du sex med en som har følelser for deg er det fare for at han oppfatter det som sexy, fordi det er deg.

Anonymkode: dd37c...977

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Mysticgirl skrev:

En studie fra 2014 som brukte ultralydteknikk, mener på den andre siden å bevise at kvinnelig ejakulat i hovedsak består av urin. I studien undersøkte forskerne 7 onanerende kvinner med et ultralydapparat. Kvinnene hadde tom blære før den seksuelle stimuleringen startet. Rett før orgasmen så forskerne at blæren fylte seg. Under orgasmen, da kvinnen sprutet væske fra urinrøret, så forskerne at blæren igjen ble tom. Dette, mener forskerne, viser at ejakulatet i hovedsak består av en ufrivilling urinavgang, selv om det også kan være andre komponenter i væsken.

 

Kilde :

 

 

https://underlivet.blogg.no/1469367890_squirting__hva_er_det.html

Ja, blant fagfolk er dette lite kontroversielt.  Når det likevel er så mange lekfolk som protesterer, og gjerne vil skille mellom urin og squirt, er det vel fordi det ikke høres fullt så kult ut å tisse på seg under samleiet som å squirte:))

Anonymkode: 6dc2d...869

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sørgelig hvis dette stopper deg fra å nå «toppen»

Har du sex med en som har følelser for deg og elsker deg, bryr han seg ikke om hva det er, han vil digge at du kommer kraftig.

snakker litt av erfaring, her stopper kona meg når det virker som hun er i ferd med å komme ordentlig... Hun slipper seg ikke løs, men har kommet litt lenger et par ganger mens jeg slikker henne og stimulerer innvendig med en finger samtidig, da renner det. Vil ikke spekulere så mye på innhold, men smak og lukt vitner nok om at det inneholder noe urin. Men der og da betyr det ingenting fordi jeg er tent og merker hun nyter det jeg gjør med henne, så jeg gir rett og slett blaffen i hva det er.

Hun er veldig opptatt av om det ble vått i senga etterpå, så jeg legger alltid et håndkle under rumpa hennes før jeg setter i gang.

Mitt råd er slipp deg løs la det renne og nyt orgasmen, om han elsker deg vil han digge det uansett. Ingen ting kan måle seg med å gi den du elsker en skikkelig orgasme, det er bare helt fantastisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Ta det med ro, det er helt normalt! Det kommer an på hvor sterkt trykket er, men det er squirt! Jeg er lik og det varierer!

Men lukter det mye urin bør du få i deg mer væske!

Anonymkode: 38bb8...159

Neida, det lukter ikke urin. Men jeg vet jo det er det. Vi har ikke flere kjertler til å lage andre væsker liksom. 🙈

Anonymkode: 0421e...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 0.20, AnonymBruker skrev:

jeg har det også sånn HI, og har lurt på hva dette er. Det kommer gjerne når jeg blir kraftig stimulert, og når det virkelig kjennes digg ut. Så renner dette og jeg må brått stoppe opp. Utrolig ekkelt og irriterende.. Jeg er også sikker på at dette er urin, rett og slett. Tisser aldri på meg ellers..

Anonymkode: 2d829...886

Da har vi det helt likt. Har aldri lekkasje ellers nei. Dette er jo squirt. Men det er liksom ikke en sexy greie når det bare renner. Syns i hvert fall ikke jeg. 

Anonymkode: 0421e...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.7.2019 den 0.48, Mysticgirl skrev:

En studie fra 2014 som brukte ultralydteknikk, mener på den andre siden å bevise at kvinnelig ejakulat i hovedsak består av urin. I studien undersøkte forskerne 7 onanerende kvinner med et ultralydapparat. Kvinnene hadde tom blære før den seksuelle stimuleringen startet. Rett før orgasmen så forskerne at blæren fylte seg. Under orgasmen, da kvinnen sprutet væske fra urinrøret, så forskerne at blæren igjen ble tom. Dette, mener forskerne, viser at ejakulatet i hovedsak består av en ufrivilling urinavgang, selv om det også kan være andre komponenter i væsken.

 

Kilde :

 

 

https://underlivet.blogg.no/1469367890_squirting__hva_er_det.html

Jepp. That's what I think too. Det er i bunn og grunn urin. 🙈

Anonymkode: 0421e...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Ikke fortell andre hva de skal synes er sexy eller ikke. Du synes ikke det er sexy. Men du kan ikke fortelle din (fremtidige) partner hva han synes er sexy. Bare han vet hva han synes er sexy. Har du sex med en som ikke har følelser for deg, bare bruker deg som en runkedukke, akkurat som du bruker han som en knullestav, så er det fare for at han er opptatt av det rent objektive. Har du sex med en som har følelser for deg er det fare for at han oppfatter det som sexy, fordi det er deg.

Anonymkode: dd37c...977

Han syns ikke det er dumt på noe vis. Heller sexy. Det er bare jeg som ikke liker det selv 

Anonymkode: 0421e...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg squirter, og jeg er også av den oppfatning at dette stort sett består av urin. 

Men mennene elsker det og tenner på det, så da driter jeg faktisk i hva det egentlig er som spruter/renner ut. 😜 

Anonymkode: 633b9...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...