AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #41 Skrevet 8. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: I mitt tilfelle så er det også snakk om voksene folk, hvor flertallet er 30+. Jeg gjentar , du lyver. Enten det eller så har du ikke så mange venner på fb, det er en av delene. Anonymkode: f9165...d33 Det samme gjelder kolleger, ingen føler behov for å skrive statusen. Noen skriver utdannelse eller arbeidssted, noen ikke. Vi er tydeligvis i totalt forskjellige miljøer. De fleste jeg kjenner er på Facebook pga tilgang til diverse grupper. Veldig få skriver innlegg på egen konto, kanskje et fint bilde av en soloppgang eller noe. De bruker heller Instagram hvor alle uansett kjenner statusen. Anonymkode: d5160...054 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #42 Skrevet 8. mars 2020 Tror det handler litt om når man ble sammen. Jeg var sammen med kjæresten min da vi fikk Facebook i 2007(?). Da var det helt vanlig å fylle inn sivilstatus, alle gjorde det. Så da har det liksom bare blitt stående, og litt rart å da ta det bort. Men de som finner hverandre nå, eller gifter seg nå, pleier vel ikke å sette inn dette på Facebook. Kanskje fjerne singel da hvertfall. Men facebook ble brukt på en helt annen måte før, og noen få litt eldre mennesker bruker den slik fortsatt. Det får vel hver enkelt bestemme helt selv uten at noe er bedre enn noe annet. Anonymkode: 34569...6f0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå