AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Hei. jeg og kjæresten min gjennom flere år har vært «offisielt» sammen på Facebook i mange år. Forholdet har vært veldig opp og ned, og kanskje litt mer dårlig enn bra over de siste årene. De siste ukene har forholdet vært bra, men jeg er på sommerferie med familien, og nå mens jeg er borte fikk jeg plutselig varsel på Facebook om at han hadde fjernet forholdet på Facebook? Når man trykket inn på profilen stod det ingenting om hans sivilstatus lengere, og når jeg spurte han om hvorfor, påstod han at han hadde gjort det med et uhell. Synes dette er veldig merkelig da det er mange steg for å velge «kun meg» på hvem som skal kunne se forholdet. Jeg skal være bortreist i to måneder, og finner timingen på dette veldig rart også. Har sagt at jeg synes dette virker shady, men han står på sitt og mener det var uhel. hva tenker dere? Kan man endre dette ved uhell, eller har han andre intensjoner mer dette? Han endret den tilbake så fort jeg kommenterte det, men føler det var litt fordi han ble avslørt? Når jeg spør om hva som skjedde bytter han tema eller sier at han bare skulle endre noe på profilen sin, men må ha trykket feil? Er jeg paranoid? Anonymkode: e75ec...7d7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 Skal vedde mye på at om du sjekker finner du en nyopprettet profil på tinder også. Anonymkode: a5586...9f8 9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal vedde mye på at om du sjekker finner du en nyopprettet profil på tinder også. Anonymkode: a5586...9f8 Ts her. Fikk en uggen magefølelse på det jeg også, men siden jeg er i syden får jeg jo ikke sjekket dette... Anonymkode: e75ec...7d7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 Min eks som viste seg å være utro med mange gjorde akkurat det da jeg var på ferie hos familien min. Han nektet også for det. Anonymkode: 4ae74...c12 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #6 Skrevet 12. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min eks som viste seg å være utro med mange gjorde akkurat det da jeg var på ferie hos familien min. Han nektet også for det. Anonymkode: 4ae74...c12 Ts her. hvordan fant du det ut? Synes hele greia er veldig rar, og jeg kan ikke se for meg at man klarer å «trykke feil» så mange ganger som det krever å endre dette.. Anonymkode: e75ec...7d7
ikkevoksen Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 Om han så trykket feil, hvorfor har han ikke rettet det opp? Hva sier han til det? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #8 Skrevet 12. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts her. hvordan fant du det ut? Synes hele greia er veldig rar, og jeg kan ikke se for meg at man klarer å «trykke feil» så mange ganger som det krever å endre dette.. Anonymkode: e75ec...7d7 Fant vel egentlig aldri ut at han endret med vilje. Jeg trodde på det han sa, at det var en feil. Men ca. seks måneder senere kom jeg hjem og fant han sovende med min iPad på fanget. Vinduet som var åpent var en samtale med ei jente hvor han avtalte å møte henne for sex i vår leilighet dagen etter når jeg var på jobb. I ettertid fikk jeg høre at hun ikke var den eneste. Så da la jeg sammen to og to, var vel ikke så enkelt å få seg dame på byen når jeg var bortreist når han stod som «i et forhold med» meg. Anonymkode: 4ae74...c12
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #9 Skrevet 12. juli 2019 Akkurat nå, ikkevoksen skrev: Om han så trykket feil, hvorfor har han ikke rettet det opp? Hva sier han til det? Han rettet det opp når jeg spurte han hvorfor han hadde endret. Men han har gjirt dette en gang før da jeg igså var på ferie, da hadde han også «trykket feil» da han skulle endre på profilen sin. Den gangen lot jeg det ligge, men synes det er rart å gjøre samme feil to ganger? I tillegg når jeg er bortreist begge gangene? Anonymkode: e75ec...7d7 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #10 Skrevet 12. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fant vel egentlig aldri ut at han endret med vilje. Jeg trodde på det han sa, at det var en feil. Men ca. seks måneder senere kom jeg hjem og fant han sovende med min iPad på fanget. Vinduet som var åpent var en samtale med ei jente hvor han avtalte å møte henne for sex i vår leilighet dagen etter når jeg var på jobb. I ettertid fikk jeg høre at hun ikke var den eneste. Så da la jeg sammen to og to, var vel ikke så enkelt å få seg dame på byen når jeg var bortreist når han stod som «i et forhold med» meg. Anonymkode: 4ae74...c12 Herregud. Kjenner jeg blir ordentlig sint. Det er IKKE Ok!! Anonymkode: e75ec...7d7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #11 Skrevet 12. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Kjenner jeg blir ordentlig sint. Det er IKKE Ok!! Anonymkode: e75ec...7d7 Ganske ass, ja.. Han ble dumpet, og jeg har aldri sett meg tilbake. Anonymkode: 4ae74...c12 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #12 Skrevet 12. juli 2019 Kommer det opp varsel om den andre velger å la forholdet gå fra offentlig til kun meg? Anonymkode: f7ec7...dc7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #13 Skrevet 12. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kommer det opp varsel om den andre velger å la forholdet gå fra offentlig til kun meg? Anonymkode: f7ec7...dc7 Tydeligvis. Jeg fikk «******** removed your jubileum date» så jeg sjekket, å da var det plutselig ingen forhold på profilen lengre Anonymkode: e75ec...7d7
Gjest Familytree Skrevet 12. juli 2019 #14 Skrevet 12. juli 2019 Det er veldig rårt. Klargjøre din tvil med han
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #15 Skrevet 12. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis. Jeg fikk «******** removed your jubileum date» så jeg sjekket, å da var det plutselig ingen forhold på profilen lengre Anonymkode: e75ec...7d7 Åå. Jeg har tatt det bort fra offentlig flere ganger. Ikke fordi jeg ikke vil ha ham der, men med tanke på privatlivet generelt. Han har aldri kommentert det 🙈 Anonymkode: f7ec7...dc7 1
Gjest Mass Skrevet 12. juli 2019 #17 Skrevet 12. juli 2019 Ønsker du å minnes tilbake på denne turen for deretter å angre på at du brukte for mye tid, energi og slikt på dette fremfor å kose deg der du er? Forstår godt at dette opptar deg, men får du gjort noe med det der du skal være i to måneder? Gjør han noe der hjemme så vil du mest sannsynlig tidsnok få vite om det. Kos deg så godt du kan med ditt nå, og tenk som så at dersom han gjør noe dumt så fører det deg bare videre i en annen retning. Skjer det ikke noe dumt, kan det jo til og med være du glemmer hele mannen. Et forhold som har vært opp og ned i flere år...? Kanskje ikke så dumt med en to måneders reise hvor du kjenner etter på hva du vil og ønsker deg videre i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #18 Skrevet 12. juli 2019 7 minutter siden, Mass skrev: Ønsker du å minnes tilbake på denne turen for deretter å angre på at du brukte for mye tid, energi og slikt på dette fremfor å kose deg der du er? Forstår godt at dette opptar deg, men får du gjort noe med det der du skal være i to måneder? Gjør han noe der hjemme så vil du mest sannsynlig tidsnok få vite om det. Kos deg så godt du kan med ditt nå, og tenk som så at dersom han gjør noe dumt så fører det deg bare videre i en annen retning. Skjer det ikke noe dumt, kan det jo til og med være du glemmer hele mannen. Et forhold som har vært opp og ned i flere år...? Kanskje ikke så dumt med en to måneders reise hvor du kjenner etter på hva du vil og ønsker deg videre i et forhold. Er enig i det du sier, men samtidig har jeg ikke lyst å gå rundt å late som ingentin om tilfellet er at han jakter pp andre mens jeg er bortreist. Om han lyver, så ønsker jeg å vite det Anonymkode: e75ec...7d7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #19 Skrevet 12. juli 2019 Min eks gjorde det samme. Påsto at FB hadde gjort det. Og spurte om vi bare kunne ha det sånn. Jeg gadd ikke å krangle på det. Var jo bare FB. Da han seinere slo opp, la jeg jo to og to sammen. Han ville nok ikke ha brudd-drama i sosiale medier. Anonymkode: b7a02...ddf
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #20 Skrevet 13. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. jeg og kjæresten min gjennom flere år har vært «offisielt» sammen på Facebook i mange år. Forholdet har vært veldig opp og ned, og kanskje litt mer dårlig enn bra over de siste årene. De siste ukene har forholdet vært bra, men jeg er på sommerferie med familien, og nå mens jeg er borte fikk jeg plutselig varsel på Facebook om at han hadde fjernet forholdet på Facebook? Når man trykket inn på profilen stod det ingenting om hans sivilstatus lengere, og når jeg spurte han om hvorfor, påstod han at han hadde gjort det med et uhell. Synes dette er veldig merkelig da det er mange steg for å velge «kun meg» på hvem som skal kunne se forholdet. Jeg skal være bortreist i to måneder, og finner timingen på dette veldig rart også. Har sagt at jeg synes dette virker shady, men han står på sitt og mener det var uhel. hva tenker dere? Kan man endre dette ved uhell, eller har han andre intensjoner mer dette? Han endret den tilbake så fort jeg kommenterte det, men føler det var litt fordi han ble avslørt? Når jeg spør om hva som skjedde bytter han tema eller sier at han bare skulle endre noe på profilen sin, men må ha trykket feil? Er jeg paranoid? Anonymkode: e75ec...7d7 Viss det var et uhell kan han jo gjøre noe med så dere sår som par slik alle ser det. Anonymkode: 10eab...7c9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå