Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han rettet det opp når jeg spurte han hvorfor han hadde endret. Men han har gjirt dette en gang før da jeg igså var på ferie, da hadde han også «trykket feil» da han skulle endre på profilen sin. Den gangen lot jeg det ligge, men synes det er rart å gjøre samme feil to ganger? I tillegg når jeg er bortreist begge gangene? 

Anonymkode: e75ec...7d7

Han er utro...

Anonymkode: 10eab...7c9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min eks triksa det til slik at jeg og min mor så vi var i forhold mens alle andre ikke så det. Han skjønte ikke det heller stakkar tullingen

Anonymkode: 2ffd9...a61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig poenget å ha dette «i forhold» eller gift eller hva som helst?

ingen av de jeg kjenner som et gift eller samboende har dette på sine profiler. De er der som seg selv og helt uavhengig av partner eller barn. De er selvsagt venner med ektefellen/partneren og barna, men de ser ingen hensikt med noen offisiell status. De er det for egen del og har null planer om utroskap.

Anonymkode: d5160...054

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ingen av de jeg kjenner som et gift eller samboende har dette på sine profiler. De er der som seg selv og helt uavhengig av partner eller barn. De er selvsagt venner med ektefellen/partneren og barna, men de ser ingen hensikt med noen offisiell status. De er det for egen del og har null planer om utroskap.

Jeg er enig i dette, men samtidig synes jeg oppførselen til TS sin kjæreste er shady. Det at det har skjedd to ganger ved "uhell" når TS er bortreist, og at han nekter for å ha gjort det ved spørsmål er mistenkelig. Hvis det hadde vært så uskyldig at man bare ikke ser en grunn til å ha det der hadde man jo ikke reagert på denne måten. Da ville man vel heller ikke i utgangspunktet ha hatt forholdet synlig. 

Anonymkode: 17b51...d41

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fordi familien er jo den største delen av deg og livet ditt, mer enn jobb osv - og det fyller man jo normalt ut også. Facebook er jo til for å ha en representativ profil av seg og ivet sitt, og dele bilder/ting med familie og venner - og holde seg oppdatert på andres liv som kanskje bor et stykke unna.

Anonymkode: e0996...66d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 13.7.2019 den 0.47, AnonymBruker skrev:

Fant vel egentlig aldri ut at han endret med vilje. Jeg trodde på det han sa, at det var en feil. Men ca. seks måneder senere kom jeg hjem og fant han sovende med min iPad på fanget. Vinduet som var åpent var en samtale med ei jente hvor han avtalte å møte henne for sex i vår leilighet dagen etter når jeg var på jobb. I ettertid fikk jeg høre at hun ikke var den eneste. Så da la jeg sammen to og to, var vel ikke så enkelt å få seg dame på byen når jeg var bortreist når han stod som «i et forhold med» meg. 

Anonymkode: 4ae74...c12

For en elendig fyr. Trist at du ble behandlet sånn, men ihvertfall bra du  fant det ut. 

Anonymkode: 68430...2ab

AnonymBruker
Skrevet

TS.. Unnskyld hvis dette blir en for krass tone, men ikke vær så dum at du tror på dette. Det er heldig lett å overbevise seg selv om noe annet når man så gjerne ønsker at det skal være helt uskyldig, men dette er INGEN misforståelse eller et uhell.

Anonymkode: 32da4...c82

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi familien er jo den største delen av deg og livet ditt, mer enn jobb osv - og det fyller man jo normalt ut også. Facebook er jo til for å ha en representativ profil av seg og ivet sitt, og dele bilder/ting med familie og venner - og holde seg oppdatert på andres liv som kanskje bor et stykke unna.

Familie og venner vet jo at man er gift/samboer. 

• Liker 3
Skrevet

Det ligger nok i kortene at han ønsker forholdet avsluttet så raskt som mulig, og famler fra grøft til grøft for å gjøre det mest korrekt. 

Men personlig mener jeg at ikke facebook skal være i sentrum. 

Men at dere som to parter må finne ut av hvilket egentlig forhold dere lever i. 

Dessuten kan det være han ville finne ut hvordan funksjonen fungerte, og var helt sikkert ikke klar på at facebook på samme sekund komme til å videre formidle det til deg. 

Men dere som selvstendige mennesker må finne ut hva som er bra for dere i forholdet. Akkurat nå knirker det veldig. 

Vil du være lykkelig eller ulykkelig?

Skrevet
På 13.7.2019 den 1.08, Mass skrev:

Ønsker du å minnes tilbake på denne turen for deretter å angre på at du brukte for mye tid, energi og slikt på dette fremfor å kose deg der du er?

Forstår godt at dette opptar deg, men får du gjort noe med det der du skal være i to måneder? 

Gjør han noe der hjemme så vil du mest sannsynlig tidsnok få vite om det. Kos deg så godt du kan med ditt nå, og tenk som så at dersom han gjør noe dumt så fører det deg bare videre i en annen retning. Skjer det ikke noe dumt, kan det jo til og med være du glemmer hele mannen. Et forhold som har vært opp og ned i flere år...? Kanskje ikke så dumt med en to måneders reise hvor du kjenner etter på hva du vil og ønsker deg videre i et forhold. 

Helt enig. 

Mer dårlig enn bra, over flere år...høres ikke ut som et forhold å være i. Det at du er to måneder på tur med familien din, borte fra kjæresten, høres ikke heller ut som dere er fryktelig nær hverandre, eller involvert med hverandre.

Hva vil DU med livet ditt?

Hva slags relasjoner vil DU ha i livet ditt?

Nå har du to hele måneder å kjenne etter og tenke på hva du selv ønsker deg :) 

Skrevet

Bahaha, uhell å fjerne sivilstatus? Jajøss.. 

AnonymBruker
Skrevet

oppdatering; han hadde lastet ned tinder også, så nå er det slutt

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Familie og venner vet jo at man er gift/samboer. 

Og de vet hva man jobber med, hvordan man ser ut osv - men likevel legger man ut bilder, og fyller ut profilinfo.....

Noe som skurrer alvorlig om folk ikke ønsker å dele sivilstatus, men andre ting - utroskaaaaaaap i 99% av tilfellene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist at du måtte oppleve dette ts. Råtten måte av han å gjøre det på! 

Anonymkode: dbd51...4ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og de vet hva man jobber med, hvordan man ser ut osv - men likevel legger man ut bilder, og fyller ut profilinfo.....

Noe som skurrer alvorlig om folk ikke ønsker å dele sivilstatus, men andre ting - utroskaaaaaaap i 99% av tilfellene.

Sånt tull, nå snakker jeg om voksne stabile folk som er venner med de som vet ståa. Veldig mange som ikke fyller ut jobb heller, nettopp fordi familie og venner vet alt dette også. Det er mange som også er veldig sjelden på Facebook for de finner det lite interessant. Kanskje legger ut et fint bilde fra en ferietur et par ganger i året.

Skrevet

Herregud, at han ikke bare kunne slå opp først?! Lykke til videre, håper du klarer å nyte deler av sommeren allikevel. 

• Liker 2
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2019 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Da kjenner du enten få personer eller så lyver du. Av alle jeg kjenner på som enten er forlovet, gift eller samboere så har 100% av disse dette som status på sin profil.  Så slutt å lyve.

Anonymkode: f9165...d33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kjenner du enten få personer eller så lyver du. Av alle jeg kjenner på som enten er forlovet, gift eller samboere så har 100% av disse dette som status på sin profil.  Så slutt å lyve.

Og ingen jeg kjenner bryr seg om å ha dette på Facebook. Ingen av de, men her er det snakk om voksne folk - 30 +.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ingen jeg kjenner bryr seg om å ha dette på Facebook. Ingen av de, men her er det snakk om voksne folk - 30 +.

Jeg skal ikke påstå at alle mine fb-venner som er i forhold har dette på fb, men størstedelen har det. Det er ikke barnslig, feil eller teit at man "krysser av" om man er i et form for forhold. Det er ikke viktig i den store sammenhengen, men for mange betyr det noe uansett. Hadde min mann plutselig endret på sivilstatusen hadde jeg også reagert.

Og til info, jeg er 40 år og flesteparten på min venneliste er rundt min alder.

Anonymkode: 40d0c...e03

AnonymBruker
Skrevet

I mitt tilfelle så er det også snakk om voksene folk, hvor flertallet er 30+.

Jeg gjentar , du lyver. Enten det eller så har du ikke så mange venner på fb, det er en av delene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...