Gå til innhold

Liker han meg ikke lengre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet under en måned og kontakten begynner allerede å dabbe av. Først kunne vi møtes flere dager på rad og nå er det bare en gang i uka. Men vi har blitt enig i at vi ikke skal ligge eller date andre. Jeg har null erfaring med dating, så hva betyr dette? Er det normalt at det blir slik, selv om vi begge har tid til å møtes oftere enn vi gjør nå? Hvordan vet jeg at han fortsatt er interessert i meg og ikke bare bruker meg? 

Anonymkode: 6bbb1...279

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det normalt at det blir slik, selv om vi begge har tid til å møtes oftere enn vi gjør nå?

Nei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Nei.

Hvordan kan jeg finne ut hva han synes om meg uten å spørre? Vil ikke høres needy eller klengete ut, samtidig som jeg trenger bekreftelse. Er redd for å bli såra...

• Liker 1
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg finne ut hva han synes om meg uten å spørre? Vil ikke høres needy eller klengete ut, samtidig som jeg trenger bekreftelse. Er redd for å bli såra...

Altså, hvordan finne ut uten å spørre? Det går jo ikke. Du må spørre han. "Går dette rett vei? Hva tenker du? Jeg opplever at enten må vi gi litt mer innsats ellers så kaster vi bort tiden for oss begge."

Si det slik. Rett fram. At du er redd for å bli såret, er ingen unnskyldning. Såret blir du uansett, hvis du ikke tar tak og viser litt kraft. Noe han troligvis vil respektere og beundre. Mange av oss menn er enkle sjeler. Vi trenger et språk som er direkte. Ikke "hint, hint.. eller verbale gåter." Rett frem. Uten at du forlanger noe som helst.

Akkurat dette kan jeg litt om:)

Lykke til:)  

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare være litt lunken med han også: svare treigt på meldinger, gjerne sove på dem, prioriterer andre, droppe noen avtaler og se hvordan han tar det? 

Anonymkode: 184e1...32c

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bare være litt lunken med han også: svare treigt på meldinger, gjerne sove på dem, prioriterer andre, droppe noen avtaler og se hvordan han tar det? 

Det er akkurat dette jeg advarer mot. Mange av oss menn tolker dette annerledes og bare leter andre steder. Finner  andre kvinner. Jeg er en stor tilhenger av at kvinner setter oss mer til veggs. De fleste av oss skjønner da poenget krystallklart. 

For ikke å snakke om all energi du skal bruke på å "late som at du er en annen." 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det å være redd for å bli såra er helt naturlig, men når man dater er det gjerne vanskelig å unngå.

Slik du beskriver situasjonen er han neppe så interessert. Forbered deg på å bli lei deg, og vær direkte med han.

Anonymkode: 2711e...cc0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...