Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Kan noen hjelpe meg med dette mobilgreie? Vel, jeg har i det siste halvåret fått mobilregning, og har selvføgelig betalt hver gang. Men har egentlig ikke peiling hva jeg har betalt for? På faktura kreves det betaling på SMS-innholdtjenste. Hva er det? Jeg betaler jo allerede de sms`ene jeg sender. Også kreves det GPRS Disse er valigvis på 30-40 kr. Hm...?...kan noen forklare med dette? For da jeg kjøpte mobilen tenkte jeg at det eneste jeg skal betale er abonemant,ringtid og sms?
Samantha Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 SMS innholdsteneste er i alle fall når du f.eks har sendt inn til 1999 (o.l) og funne et nummer/navn.
Cronos Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 GPRS brukes når man bruker WAP og MMS. Det er ikke store mengdene, men det blir jo litt etterhvert.
Superlammet Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Det kan også være at du har bestilt tjenester som ringetoner osv. og lastet ned dette. Dette er tjenester som koster omtrent det du sier..
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 Åh...tusen takk for svar. Så hjelpsomme dere alle er! Takk, nå vet jeg hva jeg betaler for Ha en fin helg, jenter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå