Gå til innhold

Skal ta teori på mandag


Darkrobin27

Anbefalte innlegg

Jeg har lest boka iallefall 1-2 ganger nå

Har holdt på med teoritentamen i snart 2 uker i strekk nå, og jeg får iallefall alt rett på teoritentamen vær gang ( den ene røde var fordi jeg var våken i 24 timer og hadde null konsentrasjon og problemer med og lese etter så lenge oppe lol)..  Kjenner jeg er utroligt nervøs fordi jeg vil klare prøven.. Har ønsket å klart teori prøven siden jeg var 18 år, og har bare prøvd 4-5 ganger og strøket med 3 ganger for mye(de 2 siste gangene).. Her er resultate iallefall fra teoritentamen.no

 

fvo7rJM.png

Om det noen som har tatt prøven nylig uten og lese og bare teoritentamen, hvordan var spørsmålene på den ekte prøven? var den vanskeligere eller synes du den var lettere? 

Endret av Darkrobin27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg var teoriprøven en del lettere enn teoritentamen. Hadde vel rundt 2 feil på teoriprøven, og da klarte jeg teoritentamen mange ganger på rad. De fleste spørsmålene var lignende teoritentamen, noen få var forskjellige. Først så leste jeg nøye gjennom boka og klarte ikke å bestå teoritentamen eller andre online-prøver etterpå. Følte at jeg hadde mye mer utbytte av å øve på teoritentamen enn å lese i boka, faktisk. 

Anonymkode: 7c565...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

For meg var teoriprøven en del lettere enn teoritentamen. Hadde vel rundt 2 feil på teoriprøven, og da klarte jeg teoritentamen mange ganger på rad. De fleste spørsmålene var lignende teoritentamen, noen få var forskjellige. Først så leste jeg nøye gjennom boka og klarte ikke å bestå teoritentamen eller andre online-prøver etterpå. Følte at jeg hadde mye mer utbytte av å øve på teoritentamen enn å lese i boka, faktisk. 

Anonymkode: 7c565...601

Hvordan spørsmål fikk du? klarer du og huske noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Darkrobin27 skrev:

Hvordan spørsmål fikk du? klarer du og huske noen?

Nei, klarer ikke å huske så veldig mye. Tror det ene spørsmålet jeg fikk feil på var om el-biler har lov til å kjøre i kollektivfelt. Det andre jeg fikk feil på var angående parkering, det var et bilde som viste en situasjon, jeg måtte krysse av hva som var rett og galt. Noen spørsmål angående skilt, så det er lurt å øve på skilt-testen på teoritentamen også, selvfølgelig. 

Tror du bør klare teoriprøven uten problemer hvis du har bestått teoritentamen så mange ganger på rad + har lest i boka. Jeg klarte vel teoritentamen rundt 20 ganger på rad. Da jeg tok teoriprøven så ble jeg overrasket over hvor lett det var. Jeg var litt redd fordi at jeg ikke klarte å bestå teoritentamen etter å ha lest gjennom boka nøye, men teoritentamen var en del vanskeligere enn prøven, spør du meg.

Anonymkode: 7c565...601

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, klarer ikke å huske så veldig mye. Tror det ene spørsmålet jeg fikk feil på var om el-biler har lov til å kjøre i kollektivfelt. Det andre jeg fikk feil på var angående parkering, det var et bilde som viste en situasjon, jeg måtte krysse av hva som var rett og galt. Noen spørsmål angående skilt, så det er lurt å øve på skilt-testen på teoritentamen også, selvfølgelig. 

Tror du bør klare teoriprøven uten problemer hvis du har bestått teoritentamen så mange ganger på rad + har lest i boka. Jeg klarte vel teoritentamen rundt 20 ganger på rad. Da jeg tok teoriprøven så ble jeg overrasket over hvor lett det var. Jeg var litt redd fordi at jeg ikke klarte å bestå teoritentamen etter å ha lest gjennom boka nøye, men teoritentamen var en del vanskeligere enn prøven, spør du meg.

Anonymkode: 7c565...601

tusen takk for raskt svar! Sånne spørsmål er utrolig lett for meg.. Har prøvd meg litt på prove.no (iallefall gratis delen), tok alle uten en feil. håper jeg virkelig består! for da har jeg lappen før november håper jeg 😄 Sier ifra imorgen om hvordan det gikk, krysser fingrene jeg! Btw, er bildene gamle, og er spørsmålene korte eller lange sånn på teoritentamen?

Anonymkode: 8801a...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, el-biler har lov og kjøre på kollektiv, de trenger også ansvarsforsikring men ikke trafikforsikring :P

Anonymkode: 8801a...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns teoritentamen.no var mye vanskeligere enn den faktisk teoriprøven til vegvesenet. Jeg hadde 66% korrekte svar på det beste på teoritentamen og sto på teoriprøven ved andre forsøk. Her ikke turt å melde meg opp på oppkjøring ennå, men tenker å gjøre det straks etter ferien. 

Anonymkode: b0318...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns teoritentamen.no var mye vanskeligere enn den faktisk teoriprøven til vegvesenet. Jeg hadde 66% korrekte svar på det beste på teoritentamen og sto på teoriprøven ved andre forsøk. Her ikke turt å melde meg opp på oppkjøring ennå, men tenker å gjøre det straks etter ferien. 

Anonymkode: b0318...f2e

Så bra du sto! Besto jeg også med bare 2 feil totalt!

Jeg vet ikke hva jeg synes var vanskeligere, jeg syntes teoriprøven hadde veldig mange rare svaralternativer som ikke hadde noe med teorien å gjøre men.. MEd tanke på at jeg bare fikk 2 feil så må jeg jo ha gjort noe rett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegar Harm stod på 5(!) forsøket. Ha som mål å stå på ferre forsøk i allefall. 🤣🤣

Går nok bra! Lykke til.  ❤

Anonymkode: 724f0...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...