AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Si at du skal reise til utlandet med et bestemt formål, som en konsert. Tar du sjansen på å ankomme samme dag, og at alt vil gå i rute? Eller bealer du heller litt ekstra for å reise bort dagen før? Hva ville du gjort hvis du var nødt til å dra samme dag, og hadde valget mellom en dyr billett med seks timer å gå på, eller en billig billett med tre timer å gå på? Midtvinters, så muligheter for forsinkelse pga snø på begge flyplasser. Anonymkode: 9d65e...142
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 Vil reist dagen før men det handler meir preferanser. Liker å ha god tid på selv dagen, sove litt ut og kanskje sjå seg litt rundt først. Anonymkode: 0f752...1a9
SPOCA Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 Beregner god tid, vet aldri hva som kan skje. Liker ikke å stresse, liker å ha god tid. I morgen reiser vi sørover i England, men velger å reise i dag for å ha god tid. Deilig å kunne tilbringe en kveld på hotell, slappe av, spise god frokost og tusle bort til togstasjonen etter utsjekk i morgen.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 Jeg har aldri tenkt på det som et problem å komme samme dag. Jeg har gjort det flere ganger, og det har aldri vært noe problem. Hadde nok sett an reisemålet, men jeg har som sagt aldri hatt problemer med å komme samme dag. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å ta den med 3 timer å gå på, så lenge det var fysisk mulig hvis alt hadde gått som det skulle. Anonymkode: ba02c...e29
Kjetil E Skrevet 13. juli 2019 #6 Skrevet 13. juli 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Si at du skal reise til utlandet med et bestemt formål, som en konsert. Tar du sjansen på å ankomme samme dag, og at alt vil gå i rute? Eller bealer du heller litt ekstra for å reise bort dagen før? Hva ville du gjort hvis du var nødt til å dra samme dag, og hadde valget mellom en dyr billett med seks timer å gå på, eller en billig billett med tre timer å gå på? Midtvinters, så muligheter for forsinkelse pga snø på begge flyplasser. Anonymkode: 9d65e...142 Hvis du skal på noe helt spesielt hadde jeg aldri tatt sjansen på å reise samme dag. Flyet kan bli innstilit, det kan bli overbooket og du blir nektet ombordstigning osv. Var jo en sak i media for et par år siden hvor en familie skulle til London og de hadde bestilt fotballbilletter til den de skulle lande i London. Og så var flyet overbooket og de ble plukket ut til å stå igjen og var på Gardermoen da kampen gikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå