Gå til innhold

Hund

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om å ta med hunden til ett tjern i skogen på ett badested? Greit eller ikke?

Anonymkode: 8921f...ade

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er en hund som ikke forstyrrer meg så er det helt i orden for meg. Når jeg sier forstyrrer så mener jeg at den kommer bort til meg. Om det er litt bjeffing og lek sammen med eieren sin bryr jeg meg ikke om. Koselig å se dyr som koser seg! 

Anonymkode: 983e6...9e7

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok det, så lenge det er trygge plasser for hunden å gå, og den ille blir gående med labbene fuktig i timesvis. Også må det selvsagt være lov med hund der :)

husk å pakk med noe drikkevann til hunden, blir fort varmt for de i varmen! :)

Anonymkode: bf371...dae

AnonymBruker
Skrevet

Fullt lovlig å ha med hunden i utmark, ingen som kan si noe på det. Så lenge båndtvangen overholdes, hunden er under kontroll og du har med nok vann til den. Og den må ha skygge å ligge i

Anonymkode: d2e33...a34

Gjest Krampus
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fullt lovlig å ha med hunden i utmark, ingen som kan si noe på det. Så lenge båndtvangen overholdes, hunden er under kontroll og du har med nok vann til den. Og den må ha skygge å ligge i

Anonymkode: d2e33...a34

Alt dette, pluss at du plukker opp bæsjen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, batcat said:

Alt dette, pluss at du plukker opp bæsjen. 

Trenger ikke plukke opp i skogen.

Anonymkode: 565d6...575

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke plukke opp i skogen.

Anonymkode: 565d6...575

Hun er på et badested 

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke ta med vann til hunden når det er et tjern i skogen. Da drikker hun mens hun bader.

Koselig å se hunder som får avkjøle seg og leke/bade, så helt greit!

Anonymkode: 80b9e...f6c

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok det, så lenge det er trygge plasser for hunden å gå, og den ille blir gående med labbene fuktig i timesvis. Også må det selvsagt være lov med hund der :)

husk å pakk med noe drikkevann til hunden, blir fort varmt for de i varmen! :)

Anonymkode: bf371...dae

Du leste innlegget? De skal til et tjern i skogen, det er ferskvann. Hunden drikker av tjernet, gladelig, og trenger ikke ha medbragt vann.

Anonymkode: fb87b...61b

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det lov for hunder å bade i tjern i skogen.

Anonymkode: af898...02e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk kjeft fra en person ved denne badeplassen om at det ikke var en plass å ta med hunden min på. Også var det så synd på den siden den stod i sola. Den hadde også skygge bak busken den var bunt fast i. Og det var så synd på den at den ikke hadde vann. Den hadde drukket mange og flere ganger fra tjernet.

Men hun dama ga seg ikke og kjefta sånn på meg.

Også var det så varmt for den. Den hadde badet flere ganger i den timen jeg var der. Dro rett etter hun kjefta på meg. Turte ikke rett og slett å være der mere.

Nå har hunden vært hjemme hver gang siden dette da jeg ikke tør å ta den med lengre pga. Hun sinna damen. Hun var fly forbanna på meg at jeg ble redd rett og slett.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har hunden vært hjemme hver gang siden dette da jeg ikke tør å ta den med lengre pga. Hun sinna damen. Hun var fly forbanna på meg at jeg ble redd rett og slett.

Er dette et trolleinnlegg? Du har hund og dropper å ta den med til et vann du besøker? Hvis historien er sann så fortell meg hvor og hvordan denne kjerringa så ut slik at jeg kan slå henne  hodet med en frossen pariserloff. (Eller evt en hvitløksbaguette.)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Er dette et trolleinnlegg? Du har hund og dropper å ta den med til et vann du besøker? Hvis historien er sann så fortell meg hvor og hvordan denne kjerringa så ut slik at jeg kan slå henne  hodet med en frossen pariserloff. (Eller evt en hvitløksbaguette.)

Ja det er sant. 

Hun var så sint at alle de andre på stranda så på oss. Så var ikke noe koselig i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe hyggelig å bli skjelt ut sånn høyt foran mange andre. Ingen av de andre sa noe de heller så jeg gikk bare hjem igjen. Var alene der med hunden min.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe hyggelig å bli skjelt ut sånn høyt foran mange andre. Ingen av de andre sa noe de heller så jeg gikk bare hjem igjen. Var alene der med hunden min.

Jeg hadde blitt så forbanna at hun aldri ville ha sagt noe om hundeeiere igjen. Ta med hunden din ut dit igjen. Normale folk liker hunder som koser seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde klikka i vinkel, gitt damen noen så kraftige gloser at hun aldri ville glemme dem eller meg. 

Anonymkode: af898...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...