Gå til innhold

Slengbukse som ikke er for lang i bena


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig glad i tøybukser med sleng, men alle jeg kjøper er for lange, og ender opp med at jeg tråkker på buksa med hælen når jeg går. Noen som vet hvor slike bukser selges, men som ikke er så alt for lange i beina? Har prøvd å legge noen bukser opp, men resultatet blir ikke noe pent. (Er 165 cm) 

Anonymkode: c1bd1...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig glad i tøybukser med sleng, men alle jeg kjøper er for lange, og ender opp med at jeg tråkker på buksa med hælen når jeg går. Noen som vet hvor slike bukser selges, men som ikke er så alt for lange i beina? Har prøvd å legge noen bukser opp, men resultatet blir ikke noe pent. (Er 165 cm) 

Anonymkode: c1bd1...8bd

Jeg er litt usikker på hva du mener med tøybukser siden de fleste bukser er laget av tøy ;) , men det finnes forholdsvis mange bukser av denne typen som selges i 7/8 lengde eller til og med petite størrelser. Asos har en del av sistnevnte. 

Endret av Leo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt off-topic, men jeg syns det for all del er penere med litt for lange enn litt for korte slengbukser! Det styggeste jeg ser er jenter som bruker ankellange, tynne slengbukser fra BikBok og Gina Tricot som når dem til anklene.

Anonymkode: 16b95...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er bootcut jeans du er ute etter, kan du prøve på bikbok

Anonymkode: 16b95...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt off-topic, men jeg syns det for all del er penere med litt for lange enn litt for korte slengbukser! Det styggeste jeg ser er jenter som bruker ankellange, tynne slengbukser fra BikBok og Gina Tricot som når dem til anklene.

Anonymkode: 16b95...d4a

Det synes jeg også, men når man ikke er så veldig lang i beina blir buksene ofte ikke bare litt for lange, men mye. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus har om du ikke liker dei litt lange. Dei synest jeg er litt for korte til meg. Jeg er 164. 

Anonymkode: d8d4f...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og trakker ihjel slengbuksen min, og jeg er 166 og anser meg selv egentlig som høy.

Anonymkode: e14de...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste er vel å legge opp buksene. Bruk symaskin eller kjøp tape. Vet at H&M og Cubus selger sånn tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er finest når slengbukser er for lange, syntes ikke det gjør noe at de blir tråkket opp

Anonymkode: 6f6bb...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...