Gå til innhold

Kan han tilgi dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er forelsket i en gutt som mange ganger har avvist meg. På en fest hadde vi likevel sex og han var veldig kjærlig og god mot meg, men totalt fraværende dagen derpå. Vi har hatt daglig kontakt i en flørtende tone det siste året og det har gjort meg ganske forvirret. Denne forvirringen førte nok til en smell i fylla som endte med blackout, hvor jeg tilsynelatende etter en avvisning av han lå med en annen, som er en bekjent av han. (Nei, det er ikke meg som har skrevet de andre trådene med nogenlunde likt tema).

han syntes likevel å bli ganske opprørt over dette, og selv om vi fortsatt har kontakt er det ikke det samme som før. Hva betyr dette? Kan han noengang tilgi det eller er jeg verdiløs for han nå?

er så fortvilet, trodde aldri jeg skulle havne i en slik posisjon..

Anonymkode: f27ae...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som om det ikke var liv laga uansett

Anonymkode: abeec...ad8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre. Men det er vondt å bli avvist. Full eller ikke

Anonymkode: abeec...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Er forelsket i en gutt som mange ganger har avvist meg.

 

22 minutter siden, AnonymBruker said:

en smell i fylla som endte med blackout, hvor jeg tilsynelatende etter en avvisning av han lå med en annen

Et nei er et nei! La han være i fred

Anonymkode: bd22b...ee2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Et nei er et nei! La han være i fred

Anonymkode: bd22b...ee2

Ja, men da må jo han også la meg få ro med å ikke holde meg på kroken for så å avvise meg, dra meg tilbake ol.. har hele tiden unnskyldt han med at han sikkert er usikker, da han sier han ikke tror noe på at jeg liker han, men nå vet jeg ikke lenger.. 

Anonymkode: f27ae...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti noe av det samme. Og kastet bort 2 år av livet mitt på det surret (og mange vonde følelser). Jeg ble med ham hjem på fylla mange ganger, og der og da var han snill og kjærlig. Utenom var han fraværende. Svarte hyggelig, men kort på meldinger, og forelsket som jeg var, gav det meg håp.

Disse guttene liker følelsen av å bli beundret og gir oss nok oppmerksomhet til å holde på oss i tilfelle de får lyst på enkel kos. Absolutt minimum altså.

De liker ikke at andre gutter tar i lekene sine, selv om de egentlig ikke vil ha dem selv. Og vi sitter pent og logrer for dem.

Nå når jeg ser tilbake blir jeg flau. Men når man er midt oppi det er man blind.

Kjære deg, en ordentlig fyr med ordentlig interesse for deg hadde ALDRI avvist deg. Ikke én gang, og ihvertfall ikke flere. Jeg vet at den forelskede hjernen griper etter halmstrå, men dette slaget er tapt.

Det du må gjøre er å slette han fra alle sosiale medier, out of sight.... and after a while out of mind.

Du er i en hekt (noe som skjer i hjernen når en person er varm og kald om hverandre, man blir hekta).

Gå gjennom hodet hvordan du ser for deg at drømmemannen din er. Han hadde aldri behandlet deg slik denne fyren gjør, eller hva? 

Slett han, finn på gøye ting, flørt med en rebound. Det tar noen måneder, men når du er ferdig er det så deilig! Tro meg 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Jeg har vært borti noe av det samme. Og kastet bort 2 år av livet mitt på det surret (og mange vonde følelser). Jeg ble med ham hjem på fylla mange ganger, og der og da var han snill og kjærlig. Utenom var han fraværende. Svarte hyggelig, men kort på meldinger, og forelsket som jeg var, gav det meg håp.

Disse guttene liker følelsen av å bli beundret og gir oss nok oppmerksomhet til å holde på oss i tilfelle de får lyst på enkel kos. Absolutt minimum altså.

De liker ikke at andre gutter tar i lekene sine, selv om de egentlig ikke vil ha dem selv. Og vi sitter pent og logrer for dem.

Nå når jeg ser tilbake blir jeg flau. Men når man er midt oppi det er man blind.

Kjære deg, en ordentlig fyr med ordentlig interesse for deg hadde ALDRI avvist deg. Ikke én gang, og ihvertfall ikke flere. Jeg vet at den forelskede hjernen griper etter halmstrå, men dette slaget er tapt.

Det du må gjøre er å slette han fra alle sosiale medier, out of sight.... and after a while out of mind.

Du er i en hekt (noe som skjer i hjernen når en person er varm og kald om hverandre, man blir hekta).

Gå gjennom hodet hvordan du ser for deg at drømmemannen din er. Han hadde aldri behandlet deg slik denne fyren gjør, eller hva? 

Slett han, finn på gøye ting, flørt med en rebound. Det tar noen måneder, men når du er ferdig er det så deilig! Tro meg 😄

Du har nok rett.. dette er IKKE en fyr man ser for seg som en «player», han er den typen alle unnskylder fordi han har blitt såret tidligere og ikke tørr åpne seg, er vant til å bli satt i vennesonen og utnyttet av jenter osv.. men så ærlig og oppriktig som jeg har vært mot han, og det at han i tillegg skylder på at den første kvelden bare skjedde for at han var full, og at det var «godt» at jeg dro med han andre fordi da fikk han litt «fred», det sier vel sitt.. kan være han sa det for å beskytte seg selv, men allikevel.. ingen kan vel bygge et godt forhold med en som er så umoden ift egne følelser.. 

veldig flaut for meg at jeg dreit meg så ut for en som ikke ville ha meg engang, og har vært våken natt etter natt med tårer, angst over hendelsen (da jeg ikke husker noe og synes det er ekkelt), OG dårlig samvittighet for en som kanskje bare bruker meg for egen selvtillit.. merker jo nå at om jeg ikke kontakter han går det ikke lang tid før han kontakter meg, men kommunikasjonen er veldig på hans premisser (veldig interessert og pratsom i ene øyeblikket, helt uinteressert og «care» i det andre, gir meg støtt følelsen av å ha sagt noe galt..)

sier selv han ikke skjønner seg på slikt og ikke vet hvordan man forholder seg til andre og er i forhold, men da han har vært i forhold tidligere trodde jeg dette var tull, men nå vet jeg ikke lenger nei..

ts

Anonymkode: f27ae...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...