Gå til innhold

Hva er harry for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Harry for meg er ikke et negativt ladet ord. Jeg elsker at folk er harry, og gjør som det som gjør dem glad uten å tenke på hva andre måtte mene.

Mye jeg tenker er harry, men som sagt, det er bare bra. Kjedelig om alle skulle vært like.

Om noe er negativt rundt harry ting, er det folk som kritiserer og ser ned på folk som de tenker er harry.

Anonymkode: 39cae...830

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Salka skrev:

 

Folk som rammer inn poser fra designbutikker som LV osv og henger opp

 

 

Gjør folk dette? :hakeslepp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Salka skrev:

Jepp. Ikke alle, så klart, men visse. Nevner ikke navn. 

100 prosent enig!

Anonymkode: 3fa7e...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Harry for meg er ikke et negativt ladet ord. Jeg elsker at folk er harry, og gjør som det som gjør dem glad uten å tenke på hva andre måtte mene.

Mye jeg tenker er harry, men som sagt, det er bare bra. Kjedelig om alle skulle vært like.

Om noe er negativt rundt harry ting, er det folk som kritiserer og ser ned på folk som de tenker er harry.

Anonymkode: 39cae...830

Helt enig! Jeg synes masse er harry og fra min side er det med mye glimt i øyet fordi folk må få gjøre hva de vil, og det er bare gøy. Selv elsker jeg mange ting andre synes er harry, og jeg er helt enig - allikevel elsker jeg det. Det er deilig å være harry av og til 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi må ikke glemme personlige bilskilt🙋‍♀️

Anonymkode: 075b5...ec4

Amen 🙌

Anonymkode: 47983...76a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sykt harry og på grensen til tacky med de brune LV veskene med logo all over, litt sånn som de hvite med de fargerike logoene var en stund. Finnes så sykt mange andre finere vesker/kofferter/sekker i det prissjiktet der ass

Anonymkode: 46aa0...329

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva synes DU er harry? Jeg har ei lang liste selv:

Røyk og snus 

Fleskehandel i Sverige

Sydentur

Adidas-sandaler

Grå joggebukse

Campingvogn

Ord på veggen, type "home" og "love" 

Pepsi max

Kjøpe pølse eller burger på bensinstasjonen

Anonymkode: 6ca52...3fd

Folk som spør hva som er harry, er harry...

Aksepter at folk er forskjellige.

Anonymkode: 373b5...891

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får også litt harry-vibber av Pepsi Max. Jeg tror det er fordi jeg har sett så altfor mange stakkarer på Luksusfellen som har et overforbruk av Pepsi Max i tillegg til at de har vektproblemer. Ikke sjeldent er huset fullt av harrystæsj av glorete nips, bokstavpynt og tavler med visdomsord (om det er dame), eller garasjen full av bilrelatert skrot, råne-effekter og et overforbruk av junkfood og big spending på byen (om det er fyr).

Anonymkode: c26aa...27e

Ah jeg forstår det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes endel av beskrivelsene her er for politisk korrekte. F.eks dere som nevner pels. Det finnes klassiske vintage pelser fra f.eks 40 tallet etc, som overhode ikke er harry. Du kan og finne noen kule klær med leopardmønster osv. Det vitner om at dere bås setter mer, er for generelle. 

Campingvogner har og vært så lenge harry at de nesten har blitt kule. 

Anonymkode: 373b5...891

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladder. Folk som helt uhemmet sladrer om andre. Jeg krymper meg. Om det er i virkeligheten eller på nett. De eier jo ikke skamfølelsr, integritet eller selvinnsikt. Forferdelig pinlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Notisblokk skrev:

Gjør folk dette? :hakeslepp:

Jepp. Utrolig, men sant. Er selvfølgelig greit at tenåringsjenter gjør det, men når man er godt voksen er det blodharry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Husholdning1 skrev:

Tatoveringer 

Kollektivtransport 

Klimahysteri

Syykt harry å bry seg om miljøet, planeten og fremtiden ass.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har egene navn på butikker eller bruker gamle navn. 
Feks de som sier Rimi, selv om det ble lagt ned for mange år siden. 

Anonymkode: 0768c...6eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer alltid an på hvem som bærer noe ( klesplagg ), hvem som evt røyker, hvem som går i leopardmønster, hvem som bor i campingvogn osv...

Alt er relativt.......

Anonymkode: 373b5...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før så var det kjederøykende FRP-ere i grilldress som kjørte rundt i Volvo som var harry, nå er det ikke noe som er mer harry enn rosabloggere med andenebb og spraytan som prøver å fremstå som mer velstående enn de egentlig er.

Anonymkode: bf7e8...c62

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charterfeber 😂 digger å se på det av og til, men noen av de folka der, ja de er litt harry kan man kanskje si? 

Anonymkode: 51e32...8e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som har oppnådd gudestatus i harryhet i mine øyne må være vedkommende som startet opp en butikk som solgte offbrand sportsjakker på Silk Street-senteret i Beijing og som hadde prydet inngangen med et enormt skilt der det sto "BILLIGARE ÄN ULLARED" ❤️

Endret av Anoia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...