AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Del Skrevet 11. juli 2019 Ja, hva synes DU er harry? Jeg har ei lang liste selv: Røyk og snus Fleskehandel i Sverige Sydentur Adidas-sandaler Grå joggebukse Campingvogn Ord på veggen, type "home" og "love" Pepsi max Kjøpe pølse eller burger på bensinstasjonen Anonymkode: 6ca52...3fd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #2 Del Skrevet 11. juli 2019 "gammel" volvo. Typisk råne bil. Anonymkode: 341eb...766 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 11. juli 2019 #3 Del Skrevet 11. juli 2019 (endret) Klær av denne typen Endret 11. juli 2019 av multe 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #4 Del Skrevet 11. juli 2019 Folk som røyker. Silikon. Gatebil Anonymkode: 561f8...4f3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 11. juli 2019 #5 Del Skrevet 11. juli 2019 Hæ? PEPSI MAX??? Jeg ville muligens skrevet skallede menn med hestehale, eller rånere med høy dunk dunk musikk i en skranglekasse av en bil, men nå innser jeg jo at jeg tydeligvis er en del av problemet selv. Meg og pepsi max drikkingen min...😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 11. juli 2019 #6 Del Skrevet 11. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hva synes DU er harry? Jeg har ei lang liste selv: Røyk og snus Fleskehandel i Sverige Sydentur Adidas-sandaler Grå joggebukse Campingvogn Ord på veggen, type "home" og "love" Pepsi max Kjøpe pølse eller burger på bensinstasjonen Anonymkode: 6ca52...3fd Hvorfor Pepsi Max er harry for deg? Hva betyr harry i det kontekst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 11. juli 2019 #7 Del Skrevet 11. juli 2019 Folk som er altfor nysgjerrige på andres liv. Sladrefolk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #8 Del Skrevet 11. juli 2019 4 minutter siden, Callisto83 said: Hæ? PEPSI MAX??? Jeg ville muligens skrevet skallede menn med hestehale, eller rånere med høy dunk dunk musikk i en skranglekasse av en bil, men nå innser jeg jo at jeg tydeligvis er en del av problemet selv. Meg og pepsi max drikkingen min...😅 Litt strength med pepsi max kanskje ja. Grunnen min er at alle på luksusfellen pimper pepsi max, da har det liksom fått et stempel. Anonymkode: 6ca52...3fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #9 Del Skrevet 11. juli 2019 Crocs, klær og tatoveringer med tribal-mønster, røyk og snus, sprit, skilt med home og love osv, campingvogn, å gi ungen kjempelange navn som Cornelia Isadora, Gustav Maximillian, osv. Det er nok mer, men kommer ikke på det i farta. Anonymkode: 6fa2b...510 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #10 Del Skrevet 11. juli 2019 Folk som lager tråder om "harryting" Anonymkode: b21f0...869 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 11. juli 2019 #11 Del Skrevet 11. juli 2019 Pepsi Max 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #12 Del Skrevet 11. juli 2019 Tror kanskje jeg plutselig har nådd en alder hvor jeg ikke ser på noe som harry lenger. Er bare glad folk gjør ting som gjør de glade. Det var jammen på tide, for jeg har vært en dømmende liten dritt Ienge 😄 Anonymkode: 4e7d9...8d3 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #13 Del Skrevet 11. juli 2019 Damer fra Jessheim/Råholt Anonymkode: dfd8e...24b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #14 Del Skrevet 11. juli 2019 4 minutter siden, Augustotejerina said: Hvorfor Pepsi Max er harry for deg? Hva betyr harry i det kontekst? Harry er et ord som er vanskelig å forklare. Men det betyr noe sånt som ukult / uncool, smakløst, vulgær. Anonymkode: 6ca52...3fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #15 Del Skrevet 11. juli 2019 Folk som bruker all sin energi på å klage på bompenger og/eller innvandrere. Anonymkode: 0767c...46a 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #16 Del Skrevet 11. juli 2019 Kvinner med tatto, Kvinner som fyrer seg opp på bloggere, og lager sutretråd om det på KG i stedet for å slutte å lese bloggen 🙄 Anonymkode: 1eaa9...fd7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 11. juli 2019 #17 Del Skrevet 11. juli 2019 Åpenlys vitenskapsfornektelse (aka «klimaskepsis»). Mennesker med orange hud og «nebb». Å tatovere navnet til ungene sine på kroppen. Hettegensere med digre ulvemotiver (se lenke). Litt for mye leopardmønster (en anelse kan være lekkert, men når det tipper over er det bare veldig veldig feil). Å skrive «ikke feil med noe rødt i glasset nå», akkompagnert med bilde av vinglasset sitt i solnedgang på Facebook. Plysjterninger og wunderbaum i bilen. Klassiske tresko - brukt på ramme alvor i kombinasjon med dongeribukse og med rullingspakka i baklomma. Dansebandmusikk. Hjemmebrent Røyking Å «pynte» med sørstatsflagg. Bompengepartiet 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 11. juli 2019 #18 Del Skrevet 11. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Harry er et ord som er vanskelig å forklare. Men det betyr noe sånt som ukult / uncool, smakløst, vulgær. Anonymkode: 6ca52...3fd Tusen Takk!😊 Jeg forstår ikke hvordan en cola-drikk kan være synonymt med det hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 11. juli 2019 #19 Del Skrevet 11. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Crocs, klær og tatoveringer med tribal-mønster, røyk og snus, sprit, skilt med home og love osv, campingvogn, å gi ungen kjempelange navn som Cornelia Isadora, Gustav Maximillian, osv. Det er nok mer, men kommer ikke på det i farta. Anonymkode: 6fa2b...510 Crocs er ikke harry, Crocs er skremmende haha med noen er komfortable Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. juli 2019 #20 Del Skrevet 11. juli 2019 Rånere Tatoveringer av barnas/kjærestens navn Klær med dyremønster. Bruk av ordet syden Øyenbryn som er påtegnet. Pels. Drikke seg dritings på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå