Gå til innhold

Stryke pga parkering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjørelæreren min sier jeg er flink i trafikken, og at jeg får til å parkere til slutt. Men jeg bruker litt tid og blir ekstra usikker når jeg kjører med andre enn samboeren min.. Kan jeg stryke dersom jeg knoter litt med parkeringen og bruker god tid?

Anonymkode: cfb65...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sleit veldig med å parkere da jeg hadde oppkjøring, til slutt sa sensor akkurat hva jeg skulle gjøre og jeg følte meg sååå dum da, men jeg besto likevel. Virker ikke som de legger så mye vekt på akkurat parkering. Jeg kjørte opp i 2016

Anonymkode: 3ad82...970

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så lenge du ikke skraper opp andre biler går det greit.

Anonymkode: 7793a...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hvilke situasjoner du skaper når du skal parkere. Vanligvis helt problemfritt.

Jeg var så heldig at jeg fikk parkere på en parkeringsplass som ikke var mer enn halvfull der man kunne kjøre inn og ut av feltene, altså ingen rygging påkrevd. Da var det bare å kjøre rett inn på et felt et stykke unna nærmeste parkerte bil og deretter forlate det igjen  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Kanskje ikke ene og alene,  men det var med på helhetsvurderingen da jeg strøk 

Anonymkode: 9c2f8...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Kjørelæreren min sier jeg er flink i trafikken, og at jeg får til å parkere til slutt. Men jeg bruker litt tid og blir ekstra usikker når jeg kjører med andre enn samboeren min.. Kan jeg stryke dersom jeg knoter litt med parkeringen og bruker god tid?

Anonymkode: cfb65...a25

Øv med full bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke om du ikke er til hinder for trafikken. Jeg brukte litt tid og sa jeg ville ha parkert litt lengere bort om det ikke var oppkjøring, ble oppfattet positivt.

Anonymkode: 6d41b...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stryker på parkering, med mindre de parkerer farlig eller ulovlig. Mange bryter vikeplikt når de parkerer, eller ignorerer fotgjengere, det er ikke bra. '

Parkeringene påvirker helhetsinntrykket, men kjører du fint i trafikken og parkerer som en idiot går det nok bra. Dog er ikke parkering så veldig vanskelig, lær en strategi (youtube har masse), ikke bruk ryggekamera, og rygg etter speil, så går det fint. Mest viktig av alt: SJEKK SPEIL OG OMGIVELSER FØR DU PUTTER BILEN I REVERS!

Man skal klare å rygge en bil inn på en plass på tre forsøk (hver gang du kjører fram er et nytt forsøk).

Husk at de godtar at man kjører rett fram, ved siden av en bil, og kjører halvannen meter forbi, for å rygge tilbake. 

Parkering er ikke vanskelig, men finn en strategi som funker for deg. Og øv! Stort sett klarer jeg å lære bort lukeparkering på 20 minutter (likevel plages folk hele livet...) forstå det de som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 14.46, AnonymBruker skrev:

Nei ikke om du ikke er til hinder for trafikken. Jeg brukte litt tid og sa jeg ville ha parkert litt lengere bort om det ikke var oppkjøring, ble oppfattet positivt.

Anonymkode: 6d41b...6d1

Når sensor spør: "Hvordan synes du det gikk?" på slutten er det en test av selvinnsikt og forståelse. Forklarer man hva man gjorde feil der kan sensor redusere viktigheten av den aktuelle feilen. Man bør fortelle alt man ikke likte. Sier man: "Det gikk fantastisk" når man gjorde masse feil, vil sensor bli mer skeptisk. Sier man at man gjorde feil der man ikke gjrode det, vil det ikke påvirke nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...