AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Jeg var veldig lykkelig, følte livet ble litt mer spennende. Hadde en flørt med en jeg likte, og fatter ikke hvorfor jeg ikke gjorde noe mer! jeg følte jeg måtte unngå vedkommende, holde meg til mld. Ble fornærmet om det gikk en kveld uten mld, selv om det var jeg som avviste. Jeg vurderer seriøst å ta kontakt snart.. 😐 Anonymkode: cee36...4de
ToMan Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 Da har du vel egentlig svaret selv. Dersom det gav deg følelsen av lykke og spenning og du nå kjenner på et savn så er det jo mest riktig å bare ta kontakt. 😉 1
Gjest Familytree Skrevet 11. juli 2019 #3 Skrevet 11. juli 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var veldig lykkelig, følte livet ble litt mer spennende. Hadde en flørt med en jeg likte, og fatter ikke hvorfor jeg ikke gjorde noe mer! jeg følte jeg måtte unngå vedkommende, holde meg til mld. Ble fornærmet om det gikk en kveld uten mld, selv om det var jeg som avviste. Jeg vurderer seriøst å ta kontakt snart.. 😐 Anonymkode: cee36...4de Kontakt hun/han nå 😂 i det minste snakke ham for ikke miste kontakten
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #4 Skrevet 11. juli 2019 Jeg savner også en flørt jeg hadde.😔 Anonymkode: afce9...a0a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #5 Skrevet 11. juli 2019 40 minutter siden, ToMan skrev: Da har du vel egentlig svaret selv. Dersom det gav deg følelsen av lykke og spenning og du nå kjenner på et savn så er det jo mest riktig å bare ta kontakt. 😉 Gjelder ikke ff i hvertfall😂 Anonymkode: 2989f...8b4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #6 Skrevet 11. juli 2019 1 time siden, Augustotejerina skrev: Kontakt hun/han nå 😂 i det minste snakke ham for ikke miste kontakten For sjenert Anonymkode: cee36...4de
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #7 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For sjenert Anonymkode: cee36...4de Da må du bare legge det bak deg. Anonymkode: afce9...a0a
Gjest Familytree Skrevet 11. juli 2019 #8 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For sjenert Anonymkode: cee36...4de Du referer til utrygg (insecure) eller veldig sjenert? You wont know if it worth it, if you don´t try 😊
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #9 Skrevet 11. juli 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du bare legge det bak deg. Anonymkode: afce9...a0a Hvordan gjør man det på kommando? Liker man noen så liker man noen. Anonymkode: cee36...4de
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #10 Skrevet 11. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør man det på kommando? Liker man noen så liker man noen. Anonymkode: cee36...4de Slutte å fantasere/drømme Anonymkode: afce9...a0a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #11 Skrevet 11. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutte å fantasere/drømme Anonymkode: afce9...a0a Hvorfor blir andre sammen da? Det er vel naturlig å drømme om den man liker Anonymkode: cee36...4de
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #12 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir andre sammen da? Det er vel naturlig å drømme om den man liker Anonymkode: cee36...4de Så fortsett å drøm. Anonymkode: afce9...a0a
Gjest Familytree Skrevet 11. juli 2019 #13 Skrevet 11. juli 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir andre sammen da? Det er vel naturlig å drømme om den man liker Anonymkode: cee36...4de Jeg er enig
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #15 Skrevet 11. juli 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var veldig lykkelig, følte livet ble litt mer spennende. Hadde en flørt med en jeg likte, og fatter ikke hvorfor jeg ikke gjorde noe mer! jeg følte jeg måtte unngå vedkommende, holde meg til mld. Ble fornærmet om det gikk en kveld uten mld, selv om det var jeg som avviste. Jeg vurderer seriøst å ta kontakt snart.. 😐 Anonymkode: cee36...4de du sier det jo selv. du avviste personen, personen kommer aldri til å kontakte deg igjen. Ever. Ønsker du noe med han/henne er du pent nødt til å ta kontakt eller glemme det først som sist. Anonymkode: a5c95...f83
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #16 Skrevet 11. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: du sier det jo selv. du avviste personen, personen kommer aldri til å kontakte deg igjen. Ever. Ønsker du noe med han/henne er du pent nødt til å ta kontakt eller glemme det først som sist. Anonymkode: a5c95...f83 Du har helt rett. Anonymkode: afce9...a0a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #17 Skrevet 11. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: du sier det jo selv. du avviste personen, personen kommer aldri til å kontakte deg igjen. Ever. Ønsker du noe med han/henne er du pent nødt til å ta kontakt eller glemme det først som sist. Anonymkode: a5c95...f83 Vedkomnende har kontaktet meg i ettertid, men det har vært for å høre hvordan det går. Vi har hatt lengre samtaler men det var ikke flørting de siste gangene. Spurte om fremtidsplaner og diverse. Jeg har vurdert i 2 år jeg Anonymkode: cee36...4de
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #18 Skrevet 11. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedkomnende har kontaktet meg i ettertid, men det har vært for å høre hvordan det går. Vi har hatt lengre samtaler men det var ikke flørting de siste gangene. Spurte om fremtidsplaner og diverse. Jeg har vurdert i 2 år jeg Anonymkode: cee36...4de på tide glemme det eller så sender du en melding, NÅ. Anonymkode: a5c95...f83
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #19 Skrevet 11. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: på tide glemme det eller så sender du en melding, NÅ. Anonymkode: a5c95...f83 Vedkommende har aldri spurt om når det passer å sende. Hvem bestemmer når det er for sent? Jeg er ikke klar Anonymkode: cee36...4de
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #20 Skrevet 11. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedkommende har aldri spurt om når det passer å sende. Hvem bestemmer når det er for sent? Jeg er ikke klar Anonymkode: cee36...4de Hvorfor skal vedkommende gidde å vente på deg? Anonymkode: afce9...a0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå