Sandra20 Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Hei! Jeg skal til Ungarn, og starten turen med 3 dager i Budapest, hvilke shoppingmuligheter er det der? Noen kjente butikker, eller noen butikker som er et must å besøke? Blir festival på Ozora, så har vi noen flere dager hvor vi ikke vet hvor vi ender opp, men skal fly hjem igjen fra budapest. Er det andre plasser som blir verdt å besøke? Med tanke på shopping. Eller er budapest det store? Kan evt være der både før og etter festivalen. Takker på forhånd for svar🙌🙌
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 De har et helt kjøpesenter med bare asiatiske butikker. Tror det het Asia Center. I sentrum er det handlegater som i alle storbyer med merkevarebutikker, men mye av det er jo samme pris som i Norge. De har en sånn merkevaregate mellom Deak Ferenec Ter og Vorosomarty Ter. Jeg sjekka faktisk på nett da jeg var i Nike-butikken og det var billigere å bestille fra nett hjemme i Norge enn å kjøpe i butikken i Budapest. Jeg synes Arena Plaza var et bra senter. West End var sånn bob-bob. Man kommer seg veldig enkelt med undergrunnen til de ulike stedene og om du søker i maps fra det stedet du er til der du skal så kommer det opp hvilke baner du skal ta når du trykker på kollektivtransport og hvor mange stopp du skal ta osv. Du kan kjøpe billett som varer i 24,48 eller 72 timer som er veldig mye greiere enn å kjøpe ny billett hver gang. Anonymkode: 34623...5a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå