Gå til innhold

Litt hjelp til teori


Darkrobin27

Anbefalte innlegg

Jeg har lest boka 2 ganger, jeg har tatt teoriprøver konstant nå i over 1 uke, jeg får aldri mere en 2-4 feil på testene jeg tar. Jeg har prøvd andre tester og der får jeg det samme. PÅ bil-teori.no prøvde jeg appen til dem, men der må man svare på flere alternativer som er litt forvirrende så jeg tok ikke den siden så seriøs siden jeg ikke så om den var anbefalt av noen.

Bremselengde har jeg faktisk klart og få til nå.

 

Er prøvene formulert på samme måte som teoritentamen på teoriprøven hos traffikstasjonen?

Er det en sjanse for at dem blir og gi meg spørsmål som ikke er i boka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Darkrobin27 skrev:

Jeg har lest boka 2 ganger, jeg har tatt teoriprøver konstant nå i over 1 uke, jeg får aldri mere en 2-4 feil på testene jeg tar. Jeg har prøvd andre tester og der får jeg det samme. PÅ bil-teori.no prøvde jeg appen til dem, men der må man svare på flere alternativer som er litt forvirrende så jeg tok ikke den siden så seriøs siden jeg ikke så om den var anbefalt av noen.

Bremselengde har jeg faktisk klart og få til nå.

 

Er prøvene formulert på samme måte som teoritentamen på teoriprøven hos traffikstasjonen?

Er det en sjanse for at dem blir og gi meg spørsmål som ikke er i boka?

Teoritentamen.no er den beste siden jeg har brukt. Et godt tips jeg gjorde var å øve konstant i en uke før teorien(på teoritentamen.no) og så kjøpe tilgang til prove.no dagen før. Da har du også litt variasjon. Øv masse på skilt, jeg fikk nesten bare skilt på teoriprøven min:)

Ikke alle spørsmålene er formulert på samme måte, men på en like "lett" måte å forstå!

Anonymkode: 051c9...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/11/2019 at 5:58 AM, AnonymBruker said:

Teoritentamen.no er den beste siden jeg har brukt. Et godt tips jeg gjorde var å øve konstant i en uke før teorien(på teoritentamen.no) og så kjøpe tilgang til prove.no dagen før. Da har du også litt variasjon. Øv masse på skilt, jeg fikk nesten bare skilt på teoriprøven min:)

Ikke alle spørsmålene er formulert på samme måte, men på en like "lett" måte å forstå!

Anonymkode: 051c9...711

har holdt på i 2 uker nå på teoritentamen, tar den hele tiden, får alltid totalt 1 feil eller 0. Men nå kommer jo spørsmålene i reprise mye da så , men føler jeg har lært mye, skal ta prøven på mandag nå,er drit nervøs for jeg vil klare den.. og jeg har ikke så lyst og vente i 2 uker IGJEN for og ta den, XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...