Gå til innhold

:sarkasme:


Cand alt

Anbefalte innlegg

Ser at kg har fått en sarkasme smaily-----> :sarkasme:

Sikkert fordi mange ikke klarer å tolke en skikkelig sarkasme. Men jeg må bare innrømme at jeg synes en sarkasme er morsomst når mottaker har skjønt det uten at jeg forklarer at det jeg sier er sarkasme. Så jeg synes smailyen er ødeleggende.

Sånn, det var bare det jeg ville si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest manic

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være enklere å skjønne sarkasme utifra den smileyen jeg? :klø:

Er det å vifte med et svart flagg med hvit kant noe alle vet er et symbol på sarkasme, er det det?

Noe jeg ikke har fått med meg i livets lære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Jeg har tenkt på det samme.

Noe av det morsomme med ironi og sarkasme er det som ligger mellom linjene, og at folk forstår spøken uten at en er nødt til å forklare at det er nettopp det.

Men flagget er nødvendig. Ligger mange sinte tråder her fordi trådsvarere ikke har skjønt at trådstarter var ironisk/sarkastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det samme.

Noe av det morsomme med ironi og sarkasme er det som ligger mellom linjene, og at folk forstår spøken uten at en er nødt til å forklare at det er nettopp det.

Men flagget er nødvendig. Ligger mange sinte tråder her fordi trådsvarere ikke har skjønt at trådstarter var ironisk/sarkastisk.

Jepp, jeg vet og skjønner hvorfor det er lagt inn, men som sagt, mye morsommere når ironien ligger mellom linjene og at mottaker har skjønt det uten at man må mate det inn med teskje.

Dette innlegget ligger på ordleker fordi jeg vet ikke hvor jeg eller skulle legge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...