Gå til innhold

Trenger litt hjelp...

Fremhevede innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg vil så veldig gjerne på ferie i sommer, helst syden et sted, noen som har tips?

har ferie i slutten av juli/begynnelsen av august, det blir antakeligvis første uka i august vi da eventuelt reiser.

"problemet" er at sambo ikke er like lysten som meg på å bruke penger på ferie, da vi har brukt feriepengene allerede til å gjøre i stand ute.

men jeg MÅ bare ha ferie, spes. da hans bror etter planen visstnok skal være hos oss i to mnd mens han sommerjobber, og det blir ikke ferie for meg...

så, planen er; sambo har bursdag i sommer, denne turen blir da bursdagsgave, for da kan han jo ikke si nei, hehehehe, men jeg har da ca 5000,- å bruke på reise for begge. er det mulig?

(jeg har ikke klart det før ihvertfall :wink: )

en tur til danmark er også interessant, alt er egentlig interessant, så lenge det er utenfor norge.

hjelp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

5000 alt inkludert, eller kun på reise og opphold? I siste fall går det kanskje greit, i første fall blir det veldig vanskelig.

Særlig Syden vil nok til den prisen være nærmest umulig første uka i august. Men det kan jo være du er heldig og finner noen hopp-på tilbud. Men ikke dersom de 5000 skal inkludere alt!

Men en kortere kjøreferie skal vel gå greit. Danmark er jo veldig fint. Men er det hoteller og restaurantmiddager inne i bildet, skal det vel holde hardt det også...

Ikke mye oppmuntring å få fra meg nei :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor i landet bor du da? Priser på flybilletter osv. varierer jo ganske mye ut fra hvor en bor.

Gjest Fruktfat
Skrevet

det skulle da holde til reise/opphold, mat og lommepenger kommer i tillegg (må jo leve i norge og :wink: ).

har sjekka sydenturer, men så dårlig ut... blir jo da 2500 pr/pers. tenkte litt på en uke( i syden) i juni, men fant ikke noe der heller.

men, VELDIG takknemlig og glad om noen har forslag til noe!! :rosasmil:

bor utenfor oslo.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å reise til østeuropa? F.eks Tallin, Vilnius eller Krakow. Til disse stedene kan dere reise, bo og leve billig - og det er kanskje lurt å gjøre det nå før de blir helt oppslukt av EU.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...