Gjest Fruktfat Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 jeg vil så veldig gjerne på ferie i sommer, helst syden et sted, noen som har tips? har ferie i slutten av juli/begynnelsen av august, det blir antakeligvis første uka i august vi da eventuelt reiser. "problemet" er at sambo ikke er like lysten som meg på å bruke penger på ferie, da vi har brukt feriepengene allerede til å gjøre i stand ute. men jeg MÅ bare ha ferie, spes. da hans bror etter planen visstnok skal være hos oss i to mnd mens han sommerjobber, og det blir ikke ferie for meg... så, planen er; sambo har bursdag i sommer, denne turen blir da bursdagsgave, for da kan han jo ikke si nei, hehehehe, men jeg har da ca 5000,- å bruke på reise for begge. er det mulig? (jeg har ikke klart det før ihvertfall ) en tur til danmark er også interessant, alt er egentlig interessant, så lenge det er utenfor norge. hjelp?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 5000 alt inkludert, eller kun på reise og opphold? I siste fall går det kanskje greit, i første fall blir det veldig vanskelig. Særlig Syden vil nok til den prisen være nærmest umulig første uka i august. Men det kan jo være du er heldig og finner noen hopp-på tilbud. Men ikke dersom de 5000 skal inkludere alt! Men en kortere kjøreferie skal vel gå greit. Danmark er jo veldig fint. Men er det hoteller og restaurantmiddager inne i bildet, skal det vel holde hardt det også... Ikke mye oppmuntring å få fra meg nei
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Hvor i landet bor du da? Priser på flybilletter osv. varierer jo ganske mye ut fra hvor en bor.
Gjest Fruktfat Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 det skulle da holde til reise/opphold, mat og lommepenger kommer i tillegg (må jo leve i norge og ). har sjekka sydenturer, men så dårlig ut... blir jo da 2500 pr/pers. tenkte litt på en uke( i syden) i juni, men fant ikke noe der heller. men, VELDIG takknemlig og glad om noen har forslag til noe!! :rosasmil: bor utenfor oslo.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 Hva med å reise til østeuropa? F.eks Tallin, Vilnius eller Krakow. Til disse stedene kan dere reise, bo og leve billig - og det er kanskje lurt å gjøre det nå før de blir helt oppslukt av EU.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå