Gå til innhold

Når meldinger bare blir meldinger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du når meldinger bare blir meldinger uten at det skjer noe?

vil kvinner bare sende meldinger uten fysisk nærhet? betyr ikke fysisk nærhet noe lengre? 

Anonymkode: 87845...da2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv kvinne. Kunne ikke tenkt meg bare meldinger i lengden. 

Anonymkode: 47a63...6af

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv kvinne. Kunne ikke tenkt meg bare meldinger i lengden. 

hvilke forslag kommer  du med for å gjøre noe konkret?

AnonymBruker
Skrevet

Eh.. hæ?

Anonymkode: 388bc...0a7

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møte vedkommende? Hvis jeg forstod det riktig. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møte vedkommende? Hvis jeg forstod det riktig. 

vil vedkommende det eller må du jobbe for det også?

gammel er du/dere?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forslå kjapt og møtes for en øl eller kaffe. Det er først in real life man vet om det kan bli noe mer.

Jeg er kvinne og det er uaktuelt å skrive veldig mange meldinger til hverandre før vi møtes.

Anonymkode: d9932...6b0

AnonymBruker
Skrevet

Definer «fysisk nærhet»? 

Mener du å møtes IRL for en date, så foreslå det da vel? 

Hvis du egentlig bare skriver med dem for å få deg et ligg, er det ikke så rart du ikke får napp. 

Anonymkode: 7e9b1...480

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forslå kjapt og møtes for en øl eller kaffe. Det er først in real life man vet om det kan bli noe mer.

Jeg er kvinne og det er uaktuelt å skrive veldig mange meldinger til hverandre før vi møtes.

Anonymkode: d9932...6b0

enig, men jeg tror avstand kan skape forvirring, der man tøyer grensene for langt. Bor man i samme by så er det enklere å foreslå.

Men det blir vel det samme om man vil ringe til hverandre. 

Men jeg orker ikke skrive meldinger mer, fordi det gir ikke meg noe.... men hun vil strekke seg og har begynt å diktere meg... da tror jeg det har gått for langt. 

Gjest Familytree
Skrevet

Nærhet er noe som oppnås med tillit, fungerer på det og noen ganger hint på noe mer med hvi hun ikke ønsker det, ikke insistere

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne møtes relativt raskt. Det er kun da man ser om man virkelig har kjemi. Det er fort gjort å få feil inntrykk av en person bare gjennom meldinger - både positivt og negativt. Pluss at det blir kjedelig i lengden. Synes det er vanskelig å holde en chat gående over tid med en fremmed. Det pleier å ordne seg ganske kjapt med en invitasjon enten fra ham eller meg. Ikke noe å lure på hvis man er nysgjerrig. Bare spør. 

Allikevel så vil jeg chatte litt før vi møtes. Har fått noen invitasjoner de siste dagene på tinder hvor første meldingen er om vi skal møtes. Det blir for fort og intenst for meg. Må teste litt på melding først. Også for å unngå å bli sittende på en date ingen av oss synes er særlig festlig..har blitt noen av dem også. 

Anonymkode: 9964e...5ae

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne møtes relativt raskt. Det er kun da man ser om man virkelig har kjemi. Det er fort gjort å få feil inntrykk av en person bare gjennom meldinger - både positivt og negativt. Pluss at det blir kjedelig i lengden. Synes det er vanskelig å holde en chat gående over tid med en fremmed. Det pleier å ordne seg ganske kjapt med en invitasjon enten fra ham eller meg. Ikke noe å lure på hvis man er nysgjerrig. Bare spør. 

Allikevel så vil jeg chatte litt før vi møtes. Har fått noen invitasjoner de siste dagene på tinder hvor første meldingen er om vi skal møtes. Det blir for fort og intenst for meg. Må teste litt på melding først. Også for å unngå å bli sittende på en date ingen av oss synes er særlig festlig..har blitt noen av dem også. 

Anonymkode: 9964e...5ae

Enig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...