Snillmann her.. Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Jeg ønsker å spørre kvinner om de har noe bevisst forhold til det å være dominant eller underdanige i et forhold. Jeg ser på slike nettfora som fetlife og smil norge at det er mange gutter og menn som søker etter en underdanig eller en dominant dame. Det virker som at gutter har et mere bevisst forhold til dette enn damer? Jeg tror at setter du to personer sammen i et forhold så er somregel den ene mere dominant enn den andre. Jeg mener damer burde få et mere bevisst forhold til dette. Hvis en dame melder seg inn i et slik forum og søker det hun evt ønsker så får hun nok mange svar. Tenk at du kan få deg en underdanig slave som gjør allt du bestemmer? Eller en dominant som tar vare på deg og er spennende mannemann. Jeg oppfordrer damer til å ha et mere bevisst forhold til dette så kan de/dere oppleve mange spennende og morsomme ting. Sjekk ut ulike fora på nett.
Snillmann her.. Skrevet 10. juli 2019 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2019 Vil gjerne ha komentarer fra damer.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Nei jeg har ikke et bevisst forhold til det. Anonymkode: 2a545...d2c 2
Snillmann her.. Skrevet 10. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg har ikke et bevisst forhold til det. Anonymkode: 2a545...d2c Hadde det ikke vært ok å hatt?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 De foraene du skriver om handler om dominant/underdanig i den seksuelle betydningen, gjerne ment i sterk grad. Det er ikke noe alle mennesker trenger å tenke over, de fleste er vanilje. Hvis man er dominant eller underdanig vet man det og oppsøker likesinnede matcher, for eksempel på sånne sider. Det er ingen grunn til at hvermannsen skal sette deg i en av de boksene. Anonymkode: 45aa3...38f 11
MuffinStud Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 Det virker som du antar at kvinner som er interessert i sub/dom, ville være mer interesserte i tilfeldige hookups enn "normale" kvinner. Jeg antar du finner overvekt av gutter/menn i sub/dom hookup type annonser av samme grunn som at du finner overvekt av gutter/menn i hookup type tjenester for normalt heterofile. Jeg tror ikke sub/dom er så sjeldent at du trenger å søke spesifikt innenfor miljøet. 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 Etter å ha hatt sex i 15år, så fant jeg ut at jeg var sub++ Har ikke hatt et bevisst forhold til det å navngi denne siden, har alltid kjent at jeg var mer enn villig. Men etter å ha gått på Donna(osloklubb) fant jeg ut at dette miljøet var noe for meg. Har nå brukt 2 ÅR på å bli kjent med denne siden i meg. Jeg trodde jeg var klar over hva jeg likte i sengen, men nei. Det var jeg ikke. Jeg trenger en skikkelig Dom, men de plukker du ikke opp på gaten. Anonymkode: a91af...a27 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #9 Skrevet 10. juli 2019 Jeg ble klar over det først rundt da jeg ble 30 år. Hadde vært i ett forhold i 8 år. Da jeg forsto hvilken rolle som passet meg best, ble det enklere å finne en jeg også passet best med i senga. Vil tro det er flere damer som ikke vet helt hva som er «deres rolle», men som kanskje ikke vet hvordan de skal finne det ut, eller har funnet noen som kan veilede dem. Er også på nevnte sider. Anonymkode: b2bbc...946
Titania Skrevet 10. juli 2019 #10 Skrevet 10. juli 2019 Jeg har vel egentlig ikke vært helt bevisst på «hva det var» i mangel på et bedre ord, men jeg hater jo å ta kontrollen i senga. En relativt dårlig match med samboer med andre ord, som er på «bestem du» nivå når vi skal gjøre ett eller annet 🙄 1
snoren Skrevet 10. juli 2019 #11 Skrevet 10. juli 2019 Merkelig at de kan søke seg til en dominant dame, de aller fleste vil jo være dominante i noen forhold og underlegne i andre forhold. Det kommer jo helt an på personen damen er sammen med.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #12 Skrevet 10. juli 2019 Jeg er dame, sub og har visst det siden min første seksuelle fantasi, lenge før jeg visste at det fantes et navn for det. Jeg sliter imidlertid litt med å leve det ut i virkeligheten, men har hatt kortere forhold av løs karakter der det har fungert. Anonymkode: 3ae89...d3d 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #13 Skrevet 10. juli 2019 Er selv kvinnelig Domme. Den ene vil kanskje være mer dominant i ett forhold, men snakker man om en sub/Dom-relasjon er jo dette en kink enkelte har. De fleste mennesker har kanskje litt av det ene i seg, men ikke like uttalt som de som omtaler seg som sub eller Dom, og mange lever jo et liv uten at det skal være en tydelig maktfordeling (mer Top/Bottom). Tror ikke det nødvendigvis handler om at man ikke er bevisst på sin rolle, men mer at det ikke er en kink man har. Anonymkode: ea98f...db5 5
Gjest Familytree Skrevet 11. juli 2019 #14 Skrevet 11. juli 2019 Damme vil være dominant eller passiv, kan ta initiativ eller forventer at du skal gjøre det. Aksepter det, Hun vil åpne mentalt og fysisk hvi å føle at hun kan gjøre det hun vil
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #15 Skrevet 11. juli 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Nei jeg har ikke et bevisst forhold til det. Anonymkode: 2a545...d2c Jeg har et bevisst forhold til det. Jeg er sub. Anonymkode: 2f76d...796
Pragmatiker Skrevet 11. juli 2019 #16 Skrevet 11. juli 2019 Jeg er veldig sub. Jeg får ståpels i nærheten av visse myndige damer, og dessverre er det enda mer komplisert - stort sett så hater jeg dem og krangler med dem, fordi jeg ikke liker at menn eller kvinner forteller meg hva jeg skal gjøre, jeg skal bestemme selv. Det er full krasj mellom det seksuelle og hvordan jeg ønsker å innrette meg ellers. Herlig. Liker også godt damete damer, men de har som oftest vært naturlig sub i senga. Det blir lissom ikke det fyrverkeriet jeg vil ha. Og det blir heller ikke noe lettere av at utseende er noe som heller tiltaler sub-damer. Syns det er plagsomt at det skal være så vanskelig, er da ikke ekstrem ift bdsm eller noe sånt. Kanskje kaster jeg inn håndkleet og registrerer meg på fetlife til slutt...
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #17 Skrevet 11. juli 2019 5 minutter siden, Pragmatiker said: Jeg er veldig sub. Jeg får ståpels i nærheten av visse myndige damer, og dessverre er det enda mer komplisert - stort sett så hater jeg dem og krangler med dem, fordi jeg ikke liker at menn eller kvinner forteller meg hva jeg skal gjøre, jeg skal bestemme selv. Det er full krasj mellom det seksuelle og hvordan jeg ønsker å innrette meg ellers. Herlig. Liker også godt damete damer, men de har som oftest vært naturlig sub i senga. Det blir lissom ikke det fyrverkeriet jeg vil ha. Og det blir heller ikke noe lettere av at utseende er noe som heller tiltaler sub-damer. Syns det er plagsomt at det skal være så vanskelig, er da ikke ekstrem ift bdsm eller noe sånt. Kanskje kaster jeg inn håndkleet og registrerer meg på fetlife til slutt... Du bør registrere deg på fetlife uansett, hva har du å tape på det, liksom? Ellers høres du for meg ut som en sub som liker en viss tensjon i relasjonen, du liker kampen/spillet i forkant, bli utfordret litt, men til slutt ønsker du å bli overmannet (eller "overdamet" i ditt tilfelle, he he). Vi er mange som liker det slik, på begge sider, og av begge kjønn. Anonymkode: 2f76d...796 4
Pragmatiker Skrevet 11. juli 2019 #18 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du bør registrere deg på fetlife uansett, hva har du å tape på det, liksom? Ellers høres du for meg ut som en sub som liker en viss tensjon i relasjonen, du liker kampen/spillet i forkant, bli utfordret litt, men til slutt ønsker du å bli overmannet (eller "overdamet" i ditt tilfelle, he he). Vi er mange som liker det slik, på begge sider, og av begge kjønn. Anonymkode: 2f76d...796 Du må oppgi telefonnummeret ditt for registrering. Jeg vil se an litt hvem jeg kommuniserer med. Ønsker ikke bli stalket av gærne damer, og jeg ønsker ikke knytte seksuell informasjon til ting som lett kan brukes til å identifisere meg i offentligheten. Fetisj har en negativ konnotasjon for svært, svært mange.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #19 Skrevet 11. juli 2019 19 minutter siden, Pragmatiker said: Du må oppgi telefonnummeret ditt for registrering. Jeg vil se an litt hvem jeg kommuniserer med. Ønsker ikke bli stalket av gærne damer, og jeg ønsker ikke knytte seksuell informasjon til ting som lett kan brukes til å identifisere meg i offentligheten. Fetisj har en negativ konnotasjon for svært, svært mange. Jeg har hørt flere si dette, det MÅ være noe nytt de har begynt med? Jeg måtte ikke oppgi telefonnummeret mitt for å registrere meg, og jeg har ikke blitt avkrevd det etterpå heller. Sånn ellers så gjør du rett i å være forsiktig, men samtidig så er det jo ikke så krise å være litt alternativ seksuelt, slapp av litt mer og aksepter deg selv og egne preferanser. Anonymkode: 2f76d...796
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #20 Skrevet 11. juli 2019 Tja har vel egentlig det. Vil helst at mannen min skal "kue" meg litt under sex. Litt røfft og gjerne holde meg nede. Når han legger seg med hele tyngden oppå meg, så jeg så vidt får puste, er det utrolig sexy! Tør ikke si det, for redd det vil bryte magien om jeg må fortelle han hva han skal gjøre. Da er jo vitsen borte liksom😁 Anonymkode: faf0b...f53 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå