Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På fly er det gjerne begrensninger på hvor mye håndbagasje du kan ha med. Kan jeg kun ha ett kolli, eller kan jeg ha en bag i hyllen over og legge en ryggsekk under setet foran? Det er forøvrig KLM det er snakk om her.

Anonymkode: 7efd9...29a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

På fly er det gjerne begrensninger på hvor mye håndbagasje du kan ha med. Kan jeg kun ha ett kolli, eller kan jeg ha en bag i hyllen over og legge en ryggsekk under setet foran? Det er forøvrig KLM det er snakk om her.

Du må selvfølgelig lese reglene for det flyselskapet du skal reise med, og det kan du google selv...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske standard å få lov til å ta med en kolli + én personlig eiendel, slik som veske eller ryggsekk, men jeg ville ha sjekket det opp i bestillingen din. 

Anonymkode: a2982...2ad

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

var ikke dette tydelig beskrevet her?

https://www.klm.com/travel/no_no/prepare_for_travel/baggage/baggage_allowance/index.htm

eller var det noe her du ikke forsto? synes dette er ganske klart(?)

Anonymkode: 55737...b90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...