AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 På fly er det gjerne begrensninger på hvor mye håndbagasje du kan ha med. Kan jeg kun ha ett kolli, eller kan jeg ha en bag i hyllen over og legge en ryggsekk under setet foran? Det er forøvrig KLM det er snakk om her. Anonymkode: 7efd9...29a
TheGirlWhoWaited Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: På fly er det gjerne begrensninger på hvor mye håndbagasje du kan ha med. Kan jeg kun ha ett kolli, eller kan jeg ha en bag i hyllen over og legge en ryggsekk under setet foran? Det er forøvrig KLM det er snakk om her. Anonymkode: 7efd9...29a Du må selvfølgelig lese reglene for det flyselskapet du skal reise med, og det kan du google selv... 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Det er ganske standard å få lov til å ta med en kolli + én personlig eiendel, slik som veske eller ryggsekk, men jeg ville ha sjekket det opp i bestillingen din. Anonymkode: a2982...2ad
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: På fly er det gjerne begrensninger på hvor mye håndbagasje du kan ha med. Kan jeg kun ha ett kolli, eller kan jeg ha en bag i hyllen over og legge en ryggsekk under setet foran? Det er forøvrig KLM det er snakk om her. Anonymkode: 7efd9...29a var ikke dette tydelig beskrevet her? https://www.klm.com/travel/no_no/prepare_for_travel/baggage/baggage_allowance/index.htm eller var det noe her du ikke forsto? synes dette er ganske klart(?) Anonymkode: 55737...b90 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå