Nysingel19 Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Jeg er singel og skal på date med en jente som jeg møtte på Tinder. Etter å chattet litt sier hun at hun er i et åpent forhold med mannen sin, og at jeg bør vite det. I utgangspunktet er dette ok, men er veldig usikker på hvordan dette fungerer. Hvor går grensene? Hva skal man ikke snakke om? Jeg ser at det er mange som vurderer å gå over til et åpent forhold her, men ingenting om hvordan det er å være "singelen" i dette møtet. Håper det er noen her som kan opplyse meg...
Nysingel19 Skrevet 10. juli 2019 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2019 Glemte å si at det blir hennes første date i et åpent forhold... Så alt er også nytt for henne, mens mannen har tydeligvis prøvd seg før.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 For deg betyr det at du ikke kan håpe på et eksklusivt forhold til denne dama. Ikke sikkert hun vil inn i et lengre elsker, eller ff-forhold heller, fordi hun risikerer å få følelser for andre enn mannen sin. Er det bare fun&games for deg, så kjør på. Anonymkode: a0fb8...906 5
annebanane Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 Åpent forhold som i åpent seksuelt eller romantisk åpen for flere kjærester? Det er jo en viss forskjell på hva du kan forvente som den single i de to ulike situasjonene. 4
Anim92 Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 Personlig er jeg i et åpent forhold, men er kun ute etter sex om jeg møter noen. Du bør kanskje avklare om det er et sånt type forhold hun har, eller om kan være kjæreste med flere. For min del kunne jeg møtt en sexpartner for kjemisjekk og evt reise til en av oss etterpå, men jeg ville aldri reist på kino, spist ofte sammen, sovet over osv, fordi kjæresteting og de følelsene er forbeholdt nåværende kjæreste.. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 13 minutter siden, Anim92 skrev: Personlig er jeg i et åpent forhold, men er kun ute etter sex om jeg møter noen. Du bør kanskje avklare om det er et sånt type forhold hun har, eller om kan være kjæreste med flere. For min del kunne jeg møtt en sexpartner for kjemisjekk og evt reise til en av oss etterpå, men jeg ville aldri reist på kino, spist ofte sammen, sovet over osv, fordi kjæresteting og de følelsene er forbeholdt nåværende kjæreste.. Hadde jeg ikke klart og holde styr på i en travel hverdag gitt😂 Anonymkode: d61a5...bf7
Anim92 Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg ikke klart og holde styr på i en travel hverdag gitt😂 Anonymkode: d61a5...bf7 Hva hadde du ikke klart å holde styr på?😅 2
Gjest Familytree Skrevet 11. juli 2019 #8 Skrevet 11. juli 2019 Ikke prøv å finne ut om hennes gift liv, ha det gøy som om hun var singel. Jo det er det hun vil og hører henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå