AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Hva betyr når man ikke er tiltrukket menn sek*uelt , bare romantisk? Har aldri følt meg seksuelt tiltrukket av menn. Ikke noe annet heller. Er også jomfru. Men jeg tror jeg kan bli romantisk tiltrukket som i at jeg drømmer av og til om hvordan det hadde vært å ha en god person i livet.. og ikke gjøre alt alene.. Da gjerne karakterer fra bøker. Men samtidig så tror jeg at jeg ikke hadde likt det i virkeligheten... Anonymkode: f318d...7ac
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 Du har aldri hatt noen i livet ditt, som du ønsket at du bare ville tilbringe tid med? Som du blir glad når du ser? Anonymkode: 8db59...68c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Du er vel aseksuell og heterofil da, og ikke heteroseksuell. Tror nok du må forbli singel da hvis du skal avstå fra sex, eventuelt ha et åpent eller polyamorøst forhold. Anonymkode: 075f9...78f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har aldri hatt noen i livet ditt, som du ønsket at du bare ville tilbringe tid med? Som du blir glad når du ser? Anonymkode: 8db59...68c Har vært singel hele livet. Anonymkode: f318d...7ac
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er vel aseksuell og heterofil da, og ikke heteroseksuell. Tror nok du må forbli singel da hvis du skal avstå fra sex, eventuelt ha et åpent eller polyamorøst forhold. Anonymkode: 075f9...78f Finnes det ikke andre som meg? Eller eksisterer de bare i bøker? HAha. Anonymkode: f318d...7ac
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 Har du ikke gjort et internettsøk på aseksualitet? https://sml.snl.no/aseksualitet https://www.kk.no/samliv/sa-mange-nordmenn-er-aseksuelle/67764588 https://morgenbladet.no/portal/2018/05/mitt-aseksuelle-meg Du kan begynne å lese her, og så kan du søke videre. Mener at det finnes en forening også.. Anonymkode: 8aee5...603
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært singel hele livet. Anonymkode: f318d...7ac Det skjønte jeg, og det var ikke det jeg spurte etter. Når du sier du ikke tror du ville likt å være tiltrukket av en person i virkeligheten, så lurer jeg på om du aldri har følt på en nysgjerrighet for å bli bedre kjent med en person? Mye fordi jeg lurer på hva du legger i tiltrekning. Anonymkode: 8db59...68c
Gjest Familytree Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 Kanskje du liker å føle deg elsket, og det er ikke dårlig, men det er farlig i et forhold. Fordi du kan eksplodere i felles par diskusjoner. Hvis du elsket noen som fikk deg til å føle deg veldig elsket, snakk med ham igjen og fortell ham om dette. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #9 Skrevet 10. juli 2019 1 time siden, Augustotejerina skrev: Kanskje du liker å føle deg elsket, og det er ikke dårlig, men det er farlig i et forhold. Fordi du kan eksplodere i felles par diskusjoner. Hvis du elsket noen som fikk deg til å føle deg veldig elsket, snakk med ham igjen og fortell ham om dette. Lykke til ❤️ Takk Jeg har aldri elsket noen, eller opplevd kjærlighet. Men jeg håper at det kan skje i fremtiden? Hvem vet... Anonymkode: f318d...7ac
Gjest Familytree Skrevet 10. juli 2019 #10 Skrevet 10. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Jeg har aldri elsket noen, eller opplevd kjærlighet. Men jeg håper at det kan skje i fremtiden? Hvem vet... Anonymkode: f318d...7ac Ja, hvem vet HOld oss informet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå