Gå til innhold

Ekstrem orgasme på gutten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Fake or not?

Typen min får helt ekstreme orgasmer, i hvertfall etter kroppssråk og lydnivå. Det varer også veldig lenge, type 3-4 minutter, uten at jeg tar tiden. Hehe. Bruker dildo på han, jeg vet at det gir større nytelse. Men dette virker nesten fake? Kan det være så deilig som han utrykker. ?

Anonymkode: a56d6...398

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig? SPØR han!

Anonymkode: 27ce2...482

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? SPØR han!

Ts. Kan gjøre det, men vil det ødelegge magien?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? SPØR han!

Han spruter mye å lenge, men virker som orgasmen varer mye lengre enn spruten og kroppen hans rister veldig.

AnonymBruker
Skrevet

Min ff er sånn.... Kanskje ikke 3-4 minutter, men lenge... Han mister helt kontrollen over kropp og sinn, og sier at det er som en eksplosjon som bare varer og varer..... 

Anonymkode: 01a27...618

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min ff er sånn.... Kanskje ikke 3-4 minutter, men lenge... Han mister helt kontrollen over kropp og sinn, og sier at det er som en eksplosjon som bare varer og varer..... 

Herlig, gjør dere det samme som oss? Min mister også helt kontrollen over kropp og sinn. Akkurat det samme sier typen også, en enorm eksplosjon som bare varer og varer. Det skjer hver gang, orgasmen varer i evigheter, garantert minst 3 minutter. Kan stole på at det er ekte da. Har virket for voldsomt til å være sant, hvis du skjønner.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Fake or not?

Typen min får helt ekstreme orgasmer, i hvertfall etter kroppssråk og lydnivå. Det varer også veldig lenge, type 3-4 minutter, uten at jeg tar tiden. Hehe. Bruker dildo på han, jeg vet at det gir større nytelse. Men dette virker nesten fake? Kan det være så deilig som han utrykker. ?

Ikke unormalt. 

Ja det er så deilig.

AnonymBruker
Skrevet

Å har orgasme i flere minutter er svært sjeldent. Menn har som regel kortere orgasme enn kvinner og vi snakker fortsatt sekunder hos kvinnen. 

En gjennomsnittlig kvinnelig orgasme varer i 8 - 10 sekunder. For noen utvalgte heldige, så varer orgasmen helt opp til 20 sekunder.

fra: https://www.nettavisen.no/tjenester/20-fakta-om-orgasmer/3126945.html

Anonymkode: 5eff1...0bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å har orgasme i flere minutter er svært sjeldent. Menn har som regel kortere orgasme enn kvinner og vi snakker fortsatt sekunder hos kvinnen. 

En gjennomsnittlig kvinnelig orgasme varer i 8 - 10 sekunder. For noen utvalgte heldige, så varer orgasmen helt opp til 20 sekunder.

Vet, men sånn er det ikke med typen min. Mine orgasmer varer type halvt minutt. Helt seriøst, typens orgasmer varer i flere minutter, mer enn 3 minutter. Med stønning, risting å skjelvinger. I starten sluttet jeg når spruten sluttet, men han nærmest hylte at jeg måtte fortsette. Han hadde åpenbart orgasme, for han ristet å vrei seg lenge etter spruten stanset

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herlig, gjør dere det samme som oss? Min mister også helt kontrollen over kropp og sinn. Akkurat det samme sier typen også, en enorm eksplosjon som bare varer og varer. Det skjer hver gang, orgasmen varer i evigheter, garantert minst 3 minutter. Kan stole på at det er ekte da. Har virket for voldsomt til å være sant, hvis du skjønner.

Nei, pleier ikke å bruke dildo på han... De mest intense orgasmene får han når jeg suger han.... Bruker jeg en finger i rumpa kommer han så sjukt fort hehe! 

Han lager en del lyd, men sier at han egentlig har mest lyst til å brøle ut.... 

Bare tanken på orgasmene hans gjør meg så tent... 

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som prostataorgasme. Stik er mannen min også. Helt fantastisk å se på når han ister kontrollen og kroppen rister. Har ikke vart i så mange minutter her da. 

Anonymkode: e1dc9...ebb

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og avsporing. 

Ninab82, mod

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Vet, men sånn er det ikke med typen min. Mine orgasmer varer type halvt minutt. Helt seriøst, typens orgasmer varer i flere minutter, mer enn 3 minutter. Med stønning, risting å skjelvinger. I starten sluttet jeg når spruten sluttet, men han nærmest hylte at jeg måtte fortsette. Han hadde åpenbart orgasme, for han ristet å vrei seg lenge etter spruten stanset

Hvilket sammentreff, at både du og typen har unormalt lange orgasmer!

(Nei, han har faktisk ikke orgasme i 3 minutter. At han får en eller annen reaksjon, fysisk eller psykisk, og fortsetter å skape seg lenge etter at orgasmen er over er ikke det samme som å ha orgasme i flere minutter...)

Anonymkode: d489b...ef3

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det at orgasmen til kvinnen varer lenger enn mannens?

Min varer lenger enn 20 sekunder.

Skrevet (endret)

Overdrivelse.

En orgasme varer normalt sett ikke lengre en 20-30 sekunder.

I følge noen artikler, så varer kvinnens orgasme lenger med tanke på at dem har flere nerver i musa en hva gutter har.

Om han har hatt orgasme i 3 minutter så må det være en ny guisness record.

Det som du beskriver høres mere ut som en "Post-torture".. Noen liker at man runker etter man er ferdig for pikken er så sykt følsom etterpå, og da er det ganske normalt og riste og bevege seg fordi det er for sensitivt.

Endret av Darkrobin27
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Darkrobin27 said:

Det som du beskriver høres mere ut som en "Post-torture".. Noen liker at man runker etter man er ferdig for pikken er så sykt følsom etterpå, og da er det ganske normalt og riste og bevege seg fordi det er for sensitivt.

Dette.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket sammentreff, at både du og typen har unormalt lange orgasmer!

(Nei, han har faktisk ikke orgasme i 3 minutter. At han får en eller annen reaksjon, fysisk eller psykisk, og fortsetter å skape seg lenge etter at orgasmen er over er ikke det samme som å ha orgasme i flere minutter...)

Jeg har på til 30 sekunders orgasme. Det er typens sine som varer over 3 minutter. Kroppen hans rister og vrir seg, ser det hvite i øya hans og han spenner seg og kjærer grimaser hele tiden og så stønner han veldig å avsluttet helt febrilsk mot slutten og hikstet og hyperventilerer. Dette er over 2 minutter etter at spruten sluttet å komme. Han har åpenbart orgasme hele tiden. Hørt noe om at gutter også er multiorgasmiske.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har på til 30 sekunders orgasme. Det er typens sine som varer over 3 minutter. Kroppen hans rister og vrir seg, ser det hvite i øya hans og han spenner seg og kjærer grimaser hele tiden og så stønner han veldig å avsluttet helt febrilsk mot slutten og hikstet og hyperventilerer. Dette er over 2 minutter etter at spruten sluttet å komme. Han har åpenbart orgasme hele tiden. Hørt noe om at gutter også er multiorgasmiske.

Jeg dauer.....

Not.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, der ser man hva menn som ikke vil prøve analplay går glipp av.. Hehe :P 

Anonymkode: 80836...f5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...